שינוי תצוגה של שם הקובץ לשמירה

Eldad S

New member
שינוי תצוגה של שם הקובץ לשמירה

כשאני לוחץ לשמור קובץ בוורד 2010, השם שמופיע לי בשורה המציגה את השם לשמירה כולל את סוג הקובץ - docx. זה די מייגע, משום שכמעט בכל פעם יש לי תוספות לשם הקובץ, וכך יוצא שבכל פעם אני מוחק את הסיומת כדי להוסיף מילים להמשך שמו של הקובץ.

אני מעוניין שהשם שמופיע לשמירה לא יכלול את הסיומת לאחר הנקודה, אלא רק את שם הקובץ עד לנקודה. איך מבטלים את הצגת הסיומת במצב שמירת הקבצים?
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
אתה יכול לסמן את כל השם כולל הסיומת . . .


ולהקליד, עליהם, שם חדש (הוא מספיק חכם כדי לשמר את הסיומת ולהוסיפה, אוטומטית, לשם שתקליד.
&nbsp
בדוק על קובץ סתמי...
&nbsp
 

Eldad S

New member
אתה צודק, אבל במקרה שלי הפתרון הזה

לא יתאים.
הסיבה היא שהשמות שאני נותן הם מאוד תיאוריים, ולכן לפעמים אני רק צריך להוסיף ספרה בסוף, או שתי מילים - כשהכותרת עצמה כבר בת חמש או שש מילים. אז אם אסמן את השם ואכתוב עליו מחדש, לא בהכרח אזכור את השם המדויק שנתתי קודם.

לכן אני מעדיף רק להתעסק עם הדלטות, עם התוספות הקטנות שמבדילות את השם הזה מהשם הקודם שניתן לקובץ (ומציגות, למשל, רק את העובדה שזו הגרסה החמישית, כשהקודמת הייתה הרביעית וכו').

בהתחלה באמת ניסיתי לסמן את כל השורה ולכתוב מחדש, אבל זה די מייגע כשצריך לזכור את שם הקובץ כמו קודם, כך שיהיה מדויק ולא יהיה שום שינוי במילים הקיימות.

ניסיתי לחפש ברשת לפני שהעליתי את השאלה לפורום, אבל רוב המופעים מתייחסים לאופן הצגת הקבצים בחלונות, ולא בוורד, ולא מצאתי דרך לשנות את תצוגת השם לשמירה. אולי יש לך רעיון לחיפוש בגוגל שייתן רעיון?

תודה רבה על עזרתך.
 

Eldad S

New member
הסיבה שהפתרון הזה לא יעיל במקרה שלי

היא שחלק משם הקובץ (או הקבצים, במקרה שלי) הוא מספר סידורי, חלקו די ארוך, ולא תמיד אני זוכר אותו בעל-פה. לכן אני גם לא מנסה לזכור אותו, ופשוט מוסיף בכל פעם מילה או מספר נוסף בסוף שם הקובץ.

אז זה טיפה מסבך את התהליך, והעובדה שבכל פעם מופיע בסוף שמו של הקובץ doc. או docx. די מפריע בשמירה...
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
אז תסמן רק את המקטע שאתה מבקש לשנות/להוסיף עליו . . .


כולל הסיומת...
&nbsp
אני עושה זאת יומיום ותאמין לי שאם זו היתה טרחה הייתי מחפש (לא בטוח שגם מוצא) תשובה לסוגיה זו...
 

Eldad S

New member
מתשובתך אני מבין

שזו בעצם ברירת המחדל בוורד של הצגת שמות הקבצים לשמירה. אולי לא נתקלת עוד באפשרות לשמור את הקבצים בלי שהסיומת שלהם תופיע; משום מה, זכור לי שהייתה פעם אופציה כזאת, אבל אולי זה מוורד 2003, או שאולי הייתה אפשרות כזאת בוורד 2007, רק שאני לא זוכר באילו נסיבות...
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
מאחר ואתה משתמש ב'חלונות 95' יקשה עליי להנחות אותך . . .


ואתה יודע, בדיוק
, מדוע אני ציני...
 
למעלה