אנטוליו נחסם, ושרשוריו העיקריים

1984אא

New member
אנטוליו נחסם, ושרשוריו העיקריים

נמחקו. הגיע הזמן להחזיר לפה קצת חוק וסדר. אני אהיה פה כמה שבועות ברציפות, ואני מעריך שזה יחזיר לפורום את הצביון הראוי לו. עד אז, ראיתי שהועלו פה הצעות בקשר למנהלים- אז כל הרוצה, יפנה אלי ואני אפנה אל "תפוז", או שיפנה ישירות אליהם. העיקר שיהיה מוסכם על כל חברי הפורום וימשיך את קו התקנון שנקבע.
 
כתב הודעות אנטישמיות.

השיא- סיפר על יהודי באוקראינה שהותקף כשיצא מבית הכנסת, וטען שזו אשמתו מפני שהוא עשה פרובוקציה כשהלך באוקראינה עם כיפה וטלית. אני מני שכולם ישמחו לדעת שהוא נרשם בניק חדש- אנאטוליו, והוא בוודאי בדרך לחזור לפה להוסיף עוד קצת מהרעל שלו.
 

1984אא

New member
ויש לי הצעה

אם למישהו יש כח לאסוף "מבחר" מהודעותיו של אנטוליו הנגועות בגזענות- ועד גבול הנאציזם(לא רק בפורום זה), זה יהיה מבורך. כך אפנה להנהלת תפוז עם רשימה של לינקים, ואולי הם ישקלו לחסום לו את האיי.פי מכל הממשק של תפוז.
 

1984אא

New member
אני לא יודע

אבל אני מניח שפניות נוספות לא יכולות לגרוע, במיוחד עם ראיות מוצקות. בנוסף, אני יכול לפנות ישירות להנהלת תפוז, וגם אני מנהל אז ייתכן ויתחשבו בפנייתי יותר. במקרה שלא, אפנה לפורום משוב ולפורומים אחרים בתקווה שהמנהלים יעשו יד אחת בנוגע לעניין הזה. בכל אופן, אין לי ספק שזה יכול להשפיע.
 
היה על זה שרשור ארוך בפורום משוב.

כתבתי תלונה על ההתנהגות שלו כאן, בדיוק כאשר מישהו מפורום אתאיזם כתב על הודעה נאו נאצית שלו משם. מסורתי הוסיף את רשימת הקישורים שלו, וההנהלה בהתחלה שרשרה את ההודעות שלנו לזאת של אלה מפורום אתאיזם, ואחרי זה מחקה אותן.
 

masorti

New member
לבקשתך, הנה קובץ מוכן...

אבל הוא מעודכן רק עד לפני כמה חודשים.
 

1984אא

New member
תודה רבה../images/Emo45.gif

שלחתי את הקובץ לאחראית על אשכול "רוחניות" הכולל את הפורום שלנו. בנוסף, הודעתי למנהלים של הפורומים- אני מקווה שאזכה לתשומת לב. כמובן, שאודיע ואעדכן על כל התפתחות שתהיה. אני באמת מודה לך על העבודה וההשקעה, ואני מקווה שנראה מזה פירות.
 

1key

New member
ומה עם חופש הביטוי ../images/Emo31.gif?

האם אסור לבקר (ואפילו בחריפות) את הדת היהודית? לפי מה שאני רואה פה אפילו פרופ' לייבוביץ היה נחסם בפורום אנטי חופש הביטוי הזה! לייבויץ טען שחיילי צה"ל הפכו ל...יודונאצים....אופס אני מקווה שלא תצנזרו את זה.
 

masorti

New member
אסור להשתמש בטרמינולוגיה ניאו-נאצית

לגבי הגזע היהודי (או כל גזע אחר). הבעיה לא היתה ביקורת על דת, אלא הפצת תורת הגזע.
 

1984אא

New member
אכן, גם פרו' ליבוביץ'

שאגב- אני אוהב ומעריך את תורתו ופועלו- היה נחסם לו היה משתמש בביטוי הזה. הסיבה לכך כפולה: 1. כפי שנאמר, טרמינולוגיה נאצית איננה מקובלת בשום עת ובשום מקום. 2. עפ"י תקנון הפורום האוסר פגיעה בדתות- וזו איננה אלא פגיעה. בנוסף, יש לזכור שהפורום הזה נעשה למען המשתתפים בו. ואנטוליו בשרשוריו לא הועיל אלא הזיק במידה רבה לניהול הפורום, דבר אשר מתיר לי כמנהל להפעיל סמכויות יותר נרחבות למען הפורום. אחרון, לא הייתה שום הסתה נגד אנטוליו או דעות קדומות. אחד מהחברים בפורום- "פגע רע" כמדומני, לא הסכים בהתחלה להקשיב לשום הסתה נגד אנטוליו וכפר בכל העדויות נגדו. אך לאחר כמה הודעות, הוא עצמו הודה שאין מנוס אלא מלהסכים ל"סטיגמה" שהתבררה כנכונה.
 

1key

New member
חבל מאוד

שאתה מקל ראש בערך העליון של חופש הביטוי, וממהר לחסום/להשתיק את דעותיו של "האחר" גם אם הן צורמות. מצער מאוד לדעת שאדם דגול כלייבוביץ היה נחסם בפורום זה
לא נותר לי אלא להביא מדברי נשיא בית המשפט העליון, אהרון ברק, באשר לחופש הביטוי: "בבחינת הזכות לחופש הביטוי, נקודת המוצא במשפטנו היא שכל ביטוי, יהיה תוכנו אשר יהיה, "מכוסה" על-ידי ההגנה החוקתית. אכן, "חופש הביטוי, כזכות חוקתית, משתרע על כל ביטוי. 'ביטוי' בהקשר זה הוא כל פעילות המבקשת להעביר מסר או מובן. הוא משתרע על ביטוי פוליטי, ספרותי או מסחרי. ... לעניין היקפו של חופש הביטוי, אין בודקים אם הביטוי הוא אמת או שקר; אין בודקים את תוכנו; אין בודקים את תוצאותיו" (דברי הנשיא אהרן ברק בבג"ץ 4804/94 חברת סטיישן פילם בע"מ נ' המועצה לביקורת סרטים ומחזות
 

1984אא

New member
לא נותר לי אלא להביא מדבריו של חבר

בית המשפט העליון, השופט מישאל חשין: "השופט אהרן ברק מוכן שיתפוצצו 30-50 אנשים אבל שיהיו זכויות אדם." או במילים אחרות- זכויות אדם זה דבר יפה. אבל תמיד צריך לזכור שאדם הוא אדם גם בצד השני, ולעיתים כשאתה שולל זכות אחת ממישהו, אתה מזכה רבים אחרים בזכות זו. וזה היה רק כפאראפראזה על הציטוט שהבאת. אינני מעוניין לפתוח על כך דיון, ובעיקר משום שאני לא ממש בקיא בהליכים משפטיים ובמקרה הזה- אין לי כל פחד מיצירת תקדימים.
 

masorti

New member
אל תדאג, החוק לצידך...

Key1 מביא לך ציטוט סלקטיבי ומטעה. ("נקודת המוצא במשפטנו היא שכל ביטוי, יהיה תוכנו אשר יהיה, "מכוסה" על-ידי ההגנה החוקתית") אני מזכיר לך שתנועתו של הרב כהנא הוצאה אל מחוץ לחוק באישור בג"ץ, והגנת חופש הביטוי לא עמדה לה. עיין בסעיף 144 לחוק העונשין. הנה לך הגדרת גזענות לפי סעיף 144א: "גזענות" - רדיפה, השפלה, ביזוי, גילוי איבה, עוינות או אלימות, או גרימת מדנים כלפי ציבור או חלקים של האוכלוסיה, והכל בשל צבע או השתייכות לגזע או למוצא לאומי-אתני; והנה לך איסור פרסום הסתה לגזענות לפי סעיף 144ב: "א. המפרסם דבר מתוך מטרה להסית לגזענות, דינו - מאסר חמש שנים. ב. לעניין סעיף זה, אין נפקא מינה אם הפרסום הביא לגזענות או לא ואם היה בו אמת או לא. " נראה לי שההודעות של אנטוליו בפורום נכללות בהגדרות אלה.
 
למעלה