מה מיוחד בירוק?

גנימדס

New member
מה מיוחד בירוק?

ראיתי את הענק (האלק- בשבילכם) אמנם זכרתי שכילד קטן בשנות השמונים לא אהבתי את זה , אך הנחתי שזה ישתנה. אני חיב לצין שהטעם שלי כילד נשאר-לטוב ולרע. ולראשונה עצרתי סרט קומיקס באמצע . בנחה שזה באמת היה סרט קומיקס. יותר גרוע מהסרט על ה"פנטום". (לא ראית? תגיד תודה) זה לא סרט קומיקס כלל, אלא מדע בדיוני בשלוב עם אלוסטרצית מחשב. בכל אפן ...האלמנט הירוק הודגש לאורך כל הסרט מה שגרם לי להזכר בסימן השאלה הירוק של הרידלר בצמחים הירוקים של פויזן איווי בחץ הירוק בלנטרנן הירוק (העששית הירוקה??) מרשיאו מן האנטר גרין גובלין סירקי שהכרתי בזכות האתר הזה....) ואפילו הקריפוטניט של סופרמן זכה לצבע הבלתי נשכח. מה מיוחד כל כך בירוק, בעקר בגוון הבהיר והנח"לוואי שלו??
 

Ex Machina

New member
לפי דעתי הממש לא מלומדת

קומיקס זה עסק של 60-70, עוד מהימים בהם מכונות הדפוס היו פרמיטיביות. יכול להיות שהצבע הירוק היה צבע שהרבה יותר פשוט להדפיס במספר רב של עותקים מאשר צבעים אחרים. למעשה, אני די בטוח שקראתי פעם שבמקור hulk היה אפור, והוחלט "לצבוע" אותו לירוק בגלל שיקולים טכניים.
 

DDN

New member
גם ספיידרמן תהה פעם בנושא

כשהוא הותקף ע"י מאנטיס של DC - הוא אמר על דוקטור דום (גלימה ירוקה), גרין גובלין ודוק אוק (שגם לרוב לובש ירוק) - הוא תהה עם ירוק הוא צבע הרשע או משהו כזה. הוא לא קיבל תשובה.
 
למעלה