מי גיבור העל הגרוע ביותר שנתקלתם בו?

ANGELUSPIKE

New member
מי גיבור העל הגרוע ביותר שנתקלתם בו?

אבל לא איזה גיבור מז'אנר קומי אלא גיבור רציני ולגיטימי. למשל אני חושב שהאלק הוא אחד הגיבורים הגרועים שיש, פשוט דמות לא מעניינת.
 

DDN

New member
אני ממש לא אוהב את האנק פים

מאוד אהבתי אותו בCIVIL WAR ואחרי, ואז גיליתי שהפים שאהבתי היה סקראל. עכשיו, בMIGHTY AVENGERS - פים שמוק, והיות שקראתי אחורה, וגיליתי כמה הוא שמוק, אני ממש לא אוהב אותו. ויש את קפטן מארוול (שאזם), שתמיד נראה לי כמו חיקוי של סופרמן
 

Ex Machina

New member
האנק פים הוא שמוק בערך מהיום הראשון

מישהו פה מכיר את Ultron? מדובר ברובוט מרושע שמירר ל - Avengers את החיים והיה ה"אבא" של Vision. אותו רובוט, אחד הרשעים הכי גדולים של ה - Avengers לפני כל השדרוגים למיניהם, הוא לא רק המצאה של פים, אלא גם נבנה על בסיס גלי המוח שלו. חוץ מזה, לפים יש היסטוריה של להפוך את אישתו, Wasp, לשק חבטות. הוא גם הודח מהקבוצה וישב בכלא.
 

גנימדס

New member
אקוומן וניימור

קצת מוזר להגיד את זה על דמויות אהובות כל כך, אבל עד עכשיו לא הבנתי מה הכוחות שלהם ומה הם מסוגלים לעשות מחוץ למים. במים הם הם מסוגלים לנשום, לשחות מהר ולתקשר עם חיות הים. נו,אז?
 

Ex Machina

New member
נאמור

גם לא פרייאר מחוץ למים. הוא מספיק חזק בשביל להיאבק ב - Hulk, מספיק תחמן בשביל להיות אחד המנהיגים המשמעותיים ביותר ביקום מארוול (בתור המלך של אטלנטיס, או משהו כזה).
 

DDN

New member
מי אמר שהם אהובים?

אני מסכים עם שניהם - ממש לא משהו. אפילו הROCK מהWWE צחק על אקוומן. קרא לו THE DUDE THAT TALK TO THE FISHES
 
נראה לי../images/Emo110.gif../images/Emo19.gif

איירון פיסט,מה הכוחות שלו
הוא יודע קראטה
גם אנטמן נשמע לי טיפשי,הוא מתכווץ לגודל של נמלה,מה הוא כבר יכול לעשות
.
 

DDN

New member
אוי, אתה צריך לקרוא את אנטמן כדי לדעת כמה הוא

מגניב. הוא אחד מהאנטי-גיבורים החביבים עליי כיום. גיבור על? ממש לא, אבל דמות מגניבה. דעתי על איירונפיסט - הוא כמו דרדוויל - הוא לא ממש גיבור על, שניהם נמצאים בחוברות שהן קצת יותר "כבדות". בתכלס, חוץ מלדעת קונג פו, הוא מחזיק בIRONFIST שזה סוג של נשק - דרך לרכז את הקי שלו ובכך האגרוף שלו נחשב למכה קטלנית ביותר
 

Ex Machina

New member
הוא לא מת לפני כמה שנים?

אני זוכר ש jack of hearts התפוצץ לו בפנים כשהאוונג'רס התפרקו (כשהסדרה המקורית הסתיימה).
 

DDN

New member
אה, זה לא זה.

אני מדבר על האנט-מן החדש, אריק אוגריידי http://en.wikipedia.org/wiki/Ant-Man_(Eric_O'Grady) אנט מן המקורי (האנק פים) הוא כיום WASP אנט מן השני (סקוט לאנג) הוא זה שמת בפיצוץ של JOH וזה אנט מן החדש חרמן, תחמן ופחדן
 
לא הבנתי מה הכוחות שלו../images/Emo110.gif../images/Emo19.gif

הוא מתכווץ לגודל של נמלה,אף אחד לא דרך עליו
ולדרדוויל לפחות יש כוחות,הוא יודע אם אנשים משקרים וזה,לאיירונפיסט אין כלום חוץ מהאגרוף שלו,לדעת קונג פו זה לא כוח על.
 

DDN

New member
תראה

גם איירונפיסט וגם דרדוויל בחוברות שלהם מכוונים לקהל אחר מהאוונג'רס או האקסמן. כשהאגרוף הזה יכול להפיל בניין, קשה קצת לומר ש"אין כלום חוץ מהאגרוף שלו". ולגבי אנטמן - הוא מתכווץ לגודל נמלה, אבל מתחבא במחשוף של BLACK WIDOW, בגלל זה אף אחד לא דורך עליו אבל שוב, לדעתי אף אחד מהם הוא לא ממש "גיבור על" כי הם לא "על". אנטמן הנוכחי הוא ממש אנטי-גיבור.
 
להפיל בניין זה משהו אחר../images/Emo110.gif../images/Emo19.gif

אבל עדיין אין לו ממש כוחות,ואנטי גיבורים לא נחשבים גיבורי על
אם כבר בלאק ווידו היא חלק מהאוונג'רס
כי גם היא לא נראית לי גיבורת על.
 

DDN

New member
זה תלוי בהגדרה

BLACK WIDOW כיום אינה חלק מהאוונג'רס והאנטי גיבורים = האם הם נחשבים גיבורי על - זה לגמרי תלוי בהגדרה אישית. לדעתי לא ממש. התמה של הסיפורים שלהם קצת שונה.
 
למעלה