חדשות: יש איפוס לארבעת המופלאים

Ihavenonick

New member
חדשות: יש איפוס לארבעת המופלאים

פוקס אישרה את זה, היא מאפסת את סרטי ארבעת המופלאים. בשביל התסריט הם החתימו את עקיבא גולדסמן, זוכה האוסקר ("נפלאות התבונה" אני מקווה שצדקתי בסרט). הוא ידוע לנו יותר כתסריטאי הקלאסיקות "בטמן ורובין" ו- "בטמן לנצח". http://movies.ign.com/articles/102/1020293p1.html
 

Lion_Heart

Well-known member
אז אמרו

את דעתי אתן אחרי שאראה את הסרט
 

DDN

New member
אני לא מכיר משם אף אחד חוץ מגנדולפיני

לדעתי, הליהוק של ריד ריצ'ארדס יכול להיות בהחלט מי שידבב אותו - ג'יימס מאסטרס. לפני שהוא הפך להיות רשע בסמולוויל, קניתי אותו כפרופסור חכם וטוב.
 

spidey 82

New member
כנראה מפני שלא צפית בבאפי/אנג'ל.

ג'ון האם יותר ממעולה ב'מאד מן' אבל ריד ריצ'ארדס הוא דמות הפוכה לגמרי מדון דרייפר. לא יודע איך זה יראה, אבל האם יכול להביא לתפקיד את הקרירות ואי הבעת הרגשות לדמות של ריצ'ארדס. הוא רק יהיה הרבה פחות שרמנטי מתפקידו הגדול עד כה. אני לא צופה ב'פרינג'' כך שאני לא מכיר את אמה טורב. מבחינת מראה היא מתאימה לתפקיד סו הרבה יותר מג'סיקה אלבה. ג'יימס גנדולפיני יהיה מצוין כבן גרים, אבל כמו שנכתב במאמר - לא תהיה לי התנגדות לראות את מייקל צ'יקליס חוזר. מעולם לא שמעתי על קאם מה-שמו, אבל ראיתי את התמונה לפני שקראתי את הכתוב מעליה והייתי בטוח לרגע שזה כריס אוונס. מארק סטרונג מושלם כד"ר דום! לא יודע איך אף אחד לא חשב על זה עד היום.
 
למעלה