זה בא בשוק טוטאלי - דיסני קונים את מארוול

DDN

New member
וואו. .. .

מעניין מה זה אומר, אם הם יתערבו להם בתכנים. מצד שני זה אומר - יופי לקולנוע - לדיסני יש הרבה יותר משאבים כדי להשקיע בסרטי מארוול ממארוול.
 

spidey 82

New member
כמו שזה נראה ובתקווה שדיסני תעמוד במילותיה,

לא תהיה כלל התערבות במחלקת הקומיקס, שהרי בזכות הצלחתה ורוויוחתה של מארוול היא נקנתה - אז למה לשנות משהו מצליח? נראה שדיסני מעוניינת בעיקר בפוטנציאל הנרחב של מאגר הדמויות של מארוול ותשקיע הרבה במרצ'נדייז, סדרות אנימציה וסרטים. אם בכלל תהיה מעורבות של דיסני בקומיקס, זה יהיה רק באמצעות פרסום סדרות קומיקס של הדמויות שלה ע"י מארוול וגם זה כרגע נושא בעייתי (בום סטודיו החלה לפרסם קומיקס של פיקסאר והחבובות בתחילת השנה ולאחרונה זכתה בחוזה שמעניק לה את זכויות הפרסום של מיקי מאוס ודונלד דאק, אחרי שבמשך שנים ג'מסטון פירסמה את הקומיקס שלהם וכעת עומדת בפני פשיטת רגל. אם הדמויות ילקחו מבום, זה יהיה ככל הנראה רק לאחר סיום החוזה.) וזה לא שלמארוול אין ניסיון בפירסום קומיקס מבוסס זכיונות, ועוד של דיסני. בכל אופן, רחץ' ג'ונסטון מעלה כמה שאלות בעייתיות שסובבות את העסקה הזו: http://www.bleedingcool.com/2009/08/31/the-mouse-of-ideas-thinking-it-through/ http://www.bleedingcool.com/2009/08/31/the-ten-questions-marvel-and-disney-have-to-answer/
 
למה הם קנו אותם../images/Emo35.gif|תמנן|../images/Emo19.gif

זה נראה לי ממש מיותר מילא הסדרות שגם ככה הם מוציאים אותם ואולי מרצ'נדייז אבל לסרטים לא צריך,לדעתי זה ממש מיותר והם לא היו צריכים לקנות אותם,ואני ראיתי את זה עכשיו בחדשות והיו ילדים מיוטוב שאמרו שהם לא רוצים לראות את הסרטים שדיסני יוציאו כי "הם הולכים לשיר" הם מדברים שטויות,וורנר ברדרס קנו את DC זה לא אומר שיראו את סופרמן עם באגס באני.
 

DDN

New member
למה? כסף ושליטה

AOL-TIME WARNER הוא תאגיד תקשורת ענקי גם דיסני רוצים להיות כאלה. לWB יש את DC, דיסני קנו את מארוול. DC היו של WB כבר המון המון זמן. הבאטמנים הראשונים (1989) היו של WB. זה לא פגע ולא שינה. בטח שהילדים הללו מדברים שטויות, דיסני לא יתערבו במארוול כמו שמארוול לא יתערבו בדיסני חברה אחת קנתה אחרת.
 
כי זה שמארוול צריכים שיקנו אותם../images/Emo110.gif../images/Emo19.gif

והם לא יכולים להיות לבד,אני גם שמעתי שדיסני רוצים לקנות את דרימוורקס,אבל זה לא אומר שהדמויות של מארוול נהיו של דיסני נכון
,כן,הם סתם מחפשים צומי והם מדברים שטויות.
 

DDN

New member
אני לא חושב שהם היו "צריכים" שיקנו אותם

אבל זה עושה את החיים יותר קלים כשיש לך אבא עשיר זה כמו שתאמר שהדמויות של DC לא נהיו של WB. הן כן, אבל יש הפרדה בין המחלקה המצויירת של WB ושל DC.
 

spidey 82

New member
ליתר דיוק:

ילד מפוטם ממשפחה אמידה שמאומץ ע"י אבא עשיר יותר.
 
עדיין../images/Emo110.gif../images/Emo19.gif

האמת היא שגם את הדמויות של DC אני לא מחשיב בתור דמויות של וורנר ברדרס,גם את הדמויות של פיקסאר אני לא ממש מחשיב בתור דמויות של דיסני (במקרה שלהם הם חלק מדיסני הם אבל הם לא דמויות שלהם כמו אורורה וסטיץ'),יש אנשים שלא יודעים ששודדי הקאריביים זה של דיסני
זה ממש טיפשי מצידם,אז מה זה נראה להם הלוגו בהתחלה של הסרט עם הטירה
ויש להם את ABC ועוד כמה חברות.
 

DDN

New member
דעתי?

זה טוב. דיסני הם אבא עשיר, ועכשיו החבר'ה של מארוול יוכלו להשתולל יותר בסרטים מצויירים ובסרטי קולנוע. צריך לזכור שגם שודדי הקאריביים (הסרטים של ג'וני דפ) הם דיסני, וגם סרטי נארניה (לפחות השניים הראשונים, לא יודע מה יהיה עם השלישי) הם דיסני. דיסני הם מזמן לא רק מיקי מאוס ודונלד דאק. אני כמעט משוכנע שהקנייה הזו תהיה לטובתנו - צרכני התכנים.
 
למעלה