יש פה מישהו שאוהב את HULK?

  • פותח הנושא DDN
  • פורסם בתאריך

DDN

New member
יש פה מישהו שאוהב את HULK?

שמוכן (או מוכנה) לשים יד על הלב ולומר שהם אוהבים את HULK? יצא לי לחשוב על זה, שבתור גיבור שנחשב מה"גדולים", הוא ממש לא גיבור, ודי מעאפן לדעתי. מישהו חולק עליי? אם כן - למה? אם לא - למה זה ככה?
 

spidey 82

New member
הוא לא גיבור על

אבל כן פרוטגוניסט ואנטי0גיבור במובן הקלאסי. מעבר להיבטים הפסיכולוגיים של הדמות, אני לא מצליח להבין את הקסם שלה. כמובן שזו גם דמות שמתאימה לאקשן וכד', אבל כמה אפשר למרוח את זה מעבר לכמה סיפורים לפני שזה ימאס? לפחות כשהאישיות של ברוס באנר הייתה השולטת היה אפשר לראות בו מעבר לסתם מפלצת (מוטיב שאצל בת דודתו שי-האלק הרבה יותר ניכר, מסיבות מובנות).
 

DDN

New member
מה שמוזר לי

אני זוכר את הסדרה המצויירת שלו מהילדות שלי, וזוכר שהיא הייתה נחמדה. הסדרה החיה הייתה מעאפנה לדעתי, את הסרטים לא אהבתי (למרות שהשני סביר), ואת הקומיקס . . . . האמת שהיה נחמד בשנות ה80. באנר בשליטה. . .. . שנות ה80-90 עד האונסלוט, לא? והאמת גם בWWH. מבחינת מדיומים אחרים, אני מנסה להבין איך מארוול חשבו שהוא יוכל להחזיק סרט - יש לו בסיס מעריצים מספיק?
 

spidey 82

New member
לכל דמות יש מעריצים

בין זו כמות של בודדים או מיליונים. אני מאמין שהאלק פופולרי למדי ויש רבים שרואים בו כאחד מהטופ 3 של מארוול. כמובן שזה לא בדיוק עזר לסרטים, אבל בוא נניח שמעל ל-80 אחוז מצופי 'איירון-מן' לא היו מעריצים של הדמות לפני הסרט ומרביתם אף לא הכירו אותו לפני כן, כך שלהערצה מוקדמת לא תמיד יש השפעה על סרטי קולנוע. אני בטוח שצפיתי בסדרה מהסבנטיז, אבל לא זוכר שום דבר ממנה. כן זכורה לי הסדרה מצוירת שנוצרה בעקבותיה (הייתה טובה בעיניו של ילד פעוט) וסדרה מאמצע שנות ה-90 שהייתה בינונית במקרה הטוב. אין לי מושג מדויק מתי באנר היה בשליטה, אבל זה קרה מתישהו במהלך הריצה של פיטר דיוויד על הדמות (1986-1998). לא קראתי את כל WWH, אבל למיטב זכרוני במהלך 'פלאנט האלק' האישיות של ברוס הודחקה. זה אף תואר בספיישל ענק זמנו, בסיפור שבמהלכו היה בניהם מאבק פסיכולוגי ולבסוף האלק ניצח והשתלט על הגוף עד סיום WWH (אם אני לא טועה הוא נלכד כברוס, נכון?)
 

DDN

New member
נקודות יפות

לדעתי - בניגוד לאיירונמן, שהסרט מצחיק וכיפי, ויכול לעודד אנשים לקרוא איירונמן אחרי זה (אני דווקא לא אוהב את הכותרים שלו ואת הדמות כיחיד), הסרטים של ההאלק נראים לי לא מעודדים במיוחד. איזו סדרה הייתה בשנות ה90? אני לא זוכר. כשחזר מPLANET HULK, הוא אמנם היה HULK, אך היה חכם, ופנו אליו גם כברוס (האקסמן פנו אליו כברוס). וכן, תפסו את ברוס.
 

spidey 82

New member
הסדרה הזו:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Incredible_Hulk_(1996_TV_series) כאמור, האלק שלט בגוף ובמוח, אבל הוא גם היה חכם יותר מהרגיל. אני חושב שמתייחסים לאישיות הזו כאל "Emperor Hulk". הפניה של דמות כזו או אחרת להאלק כאל ברוס היא תמיד בניסיון לפנות לצד האנושי שבו, אבל במקרה הנ"ל האלק חסם את ברוס והניסיון היה כושל יותר מבעבר.
 

Ihavenonick

New member
נראה לי שהוא משמש בעיקר בתור דוגמה

לעד כמה הממשלה יכולה להיות טועה. לכן תמיד שולחים גיבורים להתעמת עימו, ואח"כ פשוט בורחים משם.
 

Lion_Heart

Well-known member
אני דיי שונא את HULK

אנימ ממש אוהב את באנר-באנר בעייני גיבור-HULK-לא ושנאתי את WWH כי הוא הצטייר שם ממש כבריון בכיין כי ברצינות...אין גיבור במארוול שהחיים שלו לא נהרסו פעמיים לפחות אבל אף אחד מהם...או רובם אני מקוה(כי אם לא,הלכה הפואנטה שלי) לא הלך והרס חצי עיר...הרביץ לחצי עולם...לכד ועינה ...את ...אלה שהוא חשב שהיו אחראים...ואז...שהוא גילה שהוא טעה...ברח כמו ילדה קטנה ונתן לבאנר להתמודד עם הבלאגן...ממש ממש טיפוסי לו
 

DDN

New member
אוף, לעזאזל

עכשיו הבנתי שהאירוע הגדול הבא במארוול שוב סובב את ההאלק למה לא לומדים מטעויות?
 

DDN

New member
לא הבנתי.

שאלת מתי יהיה האירוע הבא. עניתי שאם אני לא טועה - באוקטובר.
 

Lion_Heart

Well-known member
אוי גוועלד

hulks? כלומר יותר מאחד? אני רואה את חברות הביטוח פושטות רגל
 

DDN

New member
כן.. . .. גוועלד

יש לך את האלק הירוק, האלק האדום (מי זה בסוף???), סקאר (הבן של) ושי-האלק (שבאוונג'רס הייתה מגניבה, ועכשיו דוחפים אותה חזרה ומזכירים לכולם שהיא "האלק") וואכס
 

Lion_Heart

Well-known member
שניה...

השי האלק...לא העלימו אותה ושמו אחרת במקומה? ומה עם A-BOMB ?...יהיה ממש כיף
 
למעלה