שאלות תם

דואוטלו

New member
שאלות תם

1. האם הענק הירוק הוא טוב או רע? 2. מה הקשר בינו ובין ספיידר מן? 3. מה הקשר בין בולוורין וספיידרמן? תודה.
 

Ihavenonick

New member
תשובות לא תמימות:

1. הענק הירוק פשוט רוצה שיעזבו אותו בשקט. הוא מתעצבן כי כל הזמן מפריעים לו ורודפים אותו. 2. שניהם נמצאים בעולם של מרוול. מרוול היא חברת קומיקסים ידועה, שבאמתחתה יש דמויות ידועות כמו איירון מן, דדפול ות'ור. 3. ראה תשובה קודמת.
 

DDN

New member
תשובות

1. בגדול, הוא טוב. אבל, יש לו פיוז קצר והוא לא רוצה להיות גיבור, הוא רוצה שיעזבו אותו בשקט. מי שלא עוזב אותו בשקט - מקבל מכות, ואז מי שינסה להפריד יקבל מכות, וזה נגמר בכך שהוא הורס עיר שלמה ואת כל המשמר האזרחי שבא לעצור אותו, מתוייג כנזק, וכל מה שהוא רצה זה קצת שקט! 2. אין ממש קשר בינו ובין ספיידרמן. היו להם כמה היתקלויות, הענק מכנה אותו בד"כ "איש חרק קטן" 3. וולברין וספיידרמן שניהם כיום באוונג'רס.
 

Ihavenonick

New member
שניהם באוונג'רס?

מה? מי? איך? למה? שאלה? תשובה? מאיפה כל זה הגיע?
 

DDN

New member
כן.

איירונמן גייס את וולברין לקבוצה של הניו אוונג'רס שכללה את קפטן אמריקה (רוג'רס), איירונמן, לוק קייג', ספיידרמן, ספיידרוומן (ג'סיקה דרו - מלכת הסקראל וורנקי) והסנטרי. אחרי מלחמת האזרחים, הסגל של הניו אוונג'רס היה: לוק קייג', וולברין, רונין (קלינט ברטון), אקו (מיה לופז), דוקטור סטריינג', ספיידרמן, איירונפיסט, ספיידרוומן (ג'סיקה דרו סקראל, עד שלב מסויים) אחרי פלישת החייזרים הסגל של הניו-אוונג'רס הוא: רונין (ברטון), מוקינגבירד, מיס מארוול (קרול דאנברס [ז"ל?]), ספיידרוומן (ג'סיקה דרו האמיתית), קפטן אמריקה (ג'יימס בארנס), לוק קייג', ספיידרמן, וולברין, ג'סיקה ג'ונס (במשרה חלקית) ממתי? מ2004 ספיידי ווולבי שניהם אוונג'רס. (ספיידי - פיטר פארקר, וולברין - ג'יימס 'לוגאן' הוולט) גם באוונג'רס הרשמיים של נורמן אוסבורן הם חברים. האוונג'רס של אוסבורן (שהחוברת שלהם נקראית DARK AVENGERS) כוללים את: איירון פטריוט (אוסבורן), מיס מארוול (קרלה סופטן, מונסטון), ספיידרמן (מאק גארגרן, וונום), וולברין (דאקן אקיהרו, הבן של וולברין האמיתי), קפטן מארוול (נוה-וואר, מארוול בוי), ארס אל המלחמה (דמות מגניבה), והסנטרי. אז ככה, מלבד האוונג'רס המעאפנים של האנק פים (שאני ממש שונא. הוא היה ממש מגניב כשהוא היה סקראל, ואז הוא חזר, ופים המעאפן חזר), יש לך את וולברין וספיידי בכל קבוצת אוונג'רס שרצה כיום.
 
למעלה