גיבור העל החדש המגניב מכולם

  • פותח הנושא DDN
  • פורסם בתאריך

DDN

New member
גיבור העל החדש המגניב מכולם

(אוף, אני נשמע כמו אלו שנותנים לינקים מזוייפים תחת כותרת מפתה, אבל אצלי אין קישורים - רק תמונה) הבשר, THE MEAT. מי שאוהב קומיקס או את מארוול ולא קורא את דדפול, צריך להתבייש ולהתחיל. התמונה הזו מתוך דדפול 11. מחוברת 8 אני לא הפסקתי לצחוק. ב8-9 הוא נגד הTHUNDERBOLTS באחד מהקרבות הכי מצחיקים שיש. ב10-11 הוא נגד BULLSEYE ב. . .. .חוברות אפילו עוד יותר מצחיקה!
 

Ihavenonick

New member
Deadpool - או בשמו האחר - בריכה מתה

אם ראית את הסרט ה"מדהים" וולברין - אז ראית אותו עם נלחם עם חרבות, השחקן הוא ריאן ריינולדס. אולם כדי לדעת באמת מי זה - http://en.wikipedia.org/wiki/Deadpool_%28comics%29 ועל רגל אחת - גיבור\נבל\לא ידוע על, שהוא בעל אישיות מאוד מאוד מאוד מוזרה. סליחה, מס' אישיויות מוזרות. מדבר אל עצמו בשביל לא להשתעמם, ושובר החומה הרביעית בקומיקס, הוא מתייחס אל הקוראים (ואפילו ניסה לרצוח את המאייר של החוברת). אבל למה לדבר עליו? אין כמו לקרוא את החוברות שלו, ולהתפקע מצחוק. (מדי פעם באון מילולי)
 

DDN

New member
כמו שחנן אמר

זה דדפול, "בריכת המתים" (בלעכס) הגיבור של החוברת הכי מצחיקה שיש. בתמונה הזו, הוא . .. . .לובש חליפת בשר קפוא!
 

גלבטרון

New member
Deadpool = הגרלת המוות

הדמות קיבלה את שמה כי בבית החולים לחולי נפש שהוא היה מאושפז היה רופא אכזר שרצח את החולים. החולים עשו רשימת הגרלה מי הבא למות וווייד היה בראש הרשימה אך בגלל האופי הגנטי שלו הוא היה מבריא כל הזמן ולכן הרופא כל הזמן ניסה לרצוח אותו שוב ושוב ושוב... בסוף (אם אני זוכר נכון) הוא היה היחיד שנשאר והוא לקח את הכינוי שלו מאותה רשימה
 
למעלה