אקסמן מצוייר

  • פותח הנושא DDN
  • פורסם בתאריך

DDN

New member
אקסמן מצוייר

משהו ששמתי לב בצפייה שלי בסדרה וולברין והאקסמן - הקבוצה משתנה ע"פ מה שקורה בקומיקס כיום. אז (אני מדבר על הסדרה משנות ה90) - הקבוצה הייתה סייקלופס, וולברין, סופה, גמביט, חיה, ג'ובילי, ג'ין. הסתובבו סביב בישופ וחיפושו אחרי הבוגד (הראו בסדרה מי זה היה בסוף או לא?) מערכת היחסים ג'ין/וולברין/סייקלופס כמובן שוולברין היה זאב בודד מרגיז. וג'ובילי .. . .. כבר לא זוכר למה התלהבו ממנה. כיום בקומיקס, ג'ין איננה, ג'ובילי כבר לא אקסמן, בישופ בוגד (או משיח), כייבל לא מוטאציה, וג'נושה היא אי חורבות. הסדרה המצויירת, יושבת יפה במקום שבו ג'נושה לא הוחרבה, אבל האקסמן כן. אין אקסוויר, אין ג'ין, ווולברין הוא המנהיג. לאמה פרוסט יש את עור היהלום שלה. הסדרה החדשה הרבה יותר "בוגרת", ונחמדה, אך נראה שפונה אל מי שכבר מעורה בעולם הקומיקס. למה אין כזו לאוונג'רס?
 

Ihavenonick

New member
נראה לי כי האקס מן הם קבוצה מלכתחילה, ואילו

האוונג'רס הם אסופה של גיבורים עצמאיים. זה כמו ארבעת המופלאים. גם להם יש סדרות. ליגת הצדק זה שונה כי הם DC
 

DDN

New member
אני לא לגמרי מסכים

האוונג'רס הם קבוצה. למרות שחלקים מהם מחלטרים מהצד, יש להם אופי וגאווה קבוצתית הרבה יותר מחלק מהקבוצות האחרות, לפחות לפי הקומיקס.
 

Huldra

New member
להאוונג'רס היתה סידרה מצויירת

חפסו ביוטוב! הסידרה היתה מצויירת בצורה ממש מכוערת וגם העלילה לא היתה משהו. יש גם סרט מצוייר חדש Next Avengers שזה על הילדים של אוונג'רס
 

DDN

New member
יודע על הסדרה של האוונג'רס

מנסה להתעלם מקיומה. סדרה *טובה* של האוונג'רס טרם הייתה. המצויירים של ULTIMATE AVENGERS נחמדים, אבל גם. . .. ליד
 

DDN

New member
לא ראיתי HAWKEYE בליין אפ המדובר

אז זה לא שווה
זה נראה פשוט הליין אפ המקורי של האוונג'רס + קאפ. יחליפו את ג'אן, האנק והאלק בHAWKEYE, MS MARVEL וSCARLET WITCH - קנו אותי.
 

spidey 82

New member
אני די בטוח

שלפחות חלק מהדמויות הללו יופיעו בהמשך ואולי אף יצטרפו לקבוצה. מעולם לא הבנתי את המקום של האלק בקבוצה מעבר לחלק שלקח בהקמתה (וגם אז, במבט לאחור, אין כל היגיון בשיתוף פעולה עם מפלצת חסרת אינטליגנציה).
 

DDN

New member
גם אני לא.

קפטן אמריקה קיבל סטטוס "מייסד" כדי להחליף את האלק לאחר שהוצבע החוצה מהקבוצה. האמת, אני מעולם לא הבנתי את הקסם בדמות שלו.
 

spidey 82

New member
כן, ידוע.

אני לא ממעריצי האלק, אבל לכל דמות יש את הקהל שלה. אני לא חושב שקאפ קיבל סטטוס של מייסד כדי להחליף את האלק (למיטב ידיעתי האחרון עדיין נחשב כאחד מהחברים המקוריים) אלא בגלל האייקון שהוא והמנהיג הבלתי מעורער של האוונג'רס. כהשוואה, ה-JLA המקוריים היו גרין לנטרן, פלאש, וונדר וומן, מרטיאן מנהאנטר ואקוומן. סופרמן ובאטמן הצטרפו רק לאחר שנים ספורות, אך נחשבים כמייסדים רשמיים ויתרה מזאת - יחד עם וונדר וומן נחשבים לשלישייה שמנהלת את הקבוצה. לפני יותר מעשור התפרסמה מקסי-סדרה בשם JLA: Year One שתיארה את ההרפתקה שאיחדה את הקבוצה המקורית והשנה שעברה על החמישייה עד שהפכו לקבוצה של ממש. אבל... וונדר וומן הוחלפה בבלאק קנארי. ה"טריניטי הקדוש" עדיין היו... "טריניטי קדוש". למיטב ידיעתי פוסט-אינפינייט קרייזיס העניין עבר ריטקון ו-וונדר וומן שוב כלולה כאחת מהחמישייה המקורית.
 

Lion_Heart

Well-known member
you forgot

rogue...איך יכולת? ג,ובלי תמיד היתה בעיני walking firecracker אבל בתלהבו ממנה כי היא הצעירה האאוטסיידרית...אני משער. והמיקוד לה היה ממש על בישופ...זה היה...לא היה ממש מיקוד היו יותר סאגות(סאגת הפיניקס-הפיניקס האפלה\הארץ הפראית\אפוקליפסה) אני ממש לא אוהב את הסדרה החדשה...ממתי וולורין מנהיג?.זה מעולם...אבל מעולם לא היה באופי שלו והיתה סדרה על האוונג,רס...לא היה משהו
 

DDN

New member
בקלות

מלבד המבטא שלה, לא אהבתי את הדמות. לא אהבתי אותה בקומיקס, לא אהבתי אותה בסרט וגם לא במצויירת החדשה. כן אהבתי אותה במצויירת ה"ראשונה", אבל זה חלף עבר לו. אני מתעלם מהסדרה שהייתה על האוונג'רס, כי היא לא הייתה משהו. האמת? אף פעם לא אהבתי את וולברין. אבל בסדרה הזו, כשהוא מנהיג, הוא מאוד מזכיר לי את בר שחנן שיחק כששיחקנו מו"ד. גם זאב בודד, וגם "אבא" של הדמויות הצעירות בקבוצה, וגם זה שכולם הולכים אחריו כי הוא משדר סמכות וכוח.
 

Lion_Heart

Well-known member
לכן אני לא אוהב את הסדרה

הוא מתנהג בצורה ממש ממש ממש לא אופינית לו...לוגן מעולם לא היה חומר מנהיגות וסייקלופס היה מנהיג...עם או בלי ג'ין
 

DDN

New member
לא יודע לגבי זה

הלוגאן של היום בעולם של מארוול הוא הרבה יותר לוגאן שיכול להיות מנהיג. הוא אמנם לא מנהיג באוונג'רס, אבל הוא הרבה יותר "שחקן קבוצתי"
 

Slow Cheetah

New member
אבל להוציא את וולברין מנהיג זה כ"כ OOC.

ואיך אפשר לא לאהוב את רוג בסדרה הישנה? היום מוציאים אותה דמות חלשת אופי (בדר"כ גם צעירה בהתאם) וחסרת כוחות כמעט.
 

DDN

New member
לדעתי זה לא OOC

זו התפתחות של דמות. מאז שבמארוול החליטו לקשור אותו איכשהו עם ניק פיורי, גילו בקומיקס HOUSE OF M שהשאיפה הכמוסה שלו הייתה תמיד 'להיות' ניק פיורי, אז זה הגיוני שהוא יותר קבוצתי, וגם מנהיג. כמו שהסדרה הזו עדכנה לגבי הקבוצה והכוחות (רוג ששונה גם היום בקומיקס, ואמה עם עור היהלום שלה), גם את וולברין שינו בהתאם.
 

spidey 82

New member
לא בדיוק.

אבל יש השפעה של סיפורים בולטים מהתקופות בהן הסדרות נוצרו. הליין-אפ של הסדרה מ-92' הושפע מאוד מאקס-מן של כריס קלרמונט וג'ים לי בתחילת הניינטיז, כשהקבוצה הייתה מחולקת לצוות כחול וצוות זהוב. 'וולברין והאקס-מן' לא מושפעת מליין-אפ מסויים (יש הרבה לבחור מהם כיום...), אלא בעיקר מהפופולריות של וולברין, הניכור הגובר בין האנושות למוטאנטים ואישיות של חלק מהדמויות מ'אקס-מן: אבולושן' (אני לא אוהב את קיטי ורוג כנערות, אלא נשים צעירות שהתפתחו כאקס-מן מגיל צעיר מאוד. ובובי בכלל, מחבר אקס-מן מקורי - גם אם הצעיר ביותר - הפכו אותו לטינאייג'ר מעצבן). אני לא בטוח אם העובדה שג'ין "מתה" השפיעה על יוצרי הסדרה, אבל היא חסרה את הרומן של סקוט עם אמה שמוטט את הקשר שלו עם ג'ין, ולבסוף הבחירה שלו באמה והשותפות שלהם בהנהגת האקס-מן. אפילו הפרישה שלו מהאקס-מן אחרי מותה של ג'ין והחוויות שעבר לבדו עדיפים על חילופי התפקידים שעשה עם וולברין בסדרה הנ"ל.
 

DDN

New member
אז בסדרה

מנגנים על כך שאמה חושקת בו ותפריע לקשר שלו עם ג'ין. (הציטוט החביב עליי של אמה מהקומיקסים זו התייחסות שלה אל ג'ין - "הטלפתית הכי מוכשרת שהכרתי, למרות שלעולם לא אודה בזאת בפניה של הפרה") אין לי בעיה עם ICEMAN ככזה, אבל קיטי ורוג באמת. . .. לא. יכול להיות שהסדרה תוכננה ממזמן. כי ג'נושה נהרסה בקומיקס לפני כמה שנים טובות, אחרי שמגנטו באמת עשה ממנה 'גן עדן' מוטאנטי עכשיו אני יושב לראות את הסדרה האנימצית משנות ה90. מעניין מה אחשוב אחריה.
 

spidey 82

New member
שוב, אני לא חושב שיש קשר

ישיר בין הקומיקס לעלילות הסדרות ואתה לא צריך להשוות בין ג'נושה של הקומיקס לבין ג'נושה של 'וולברין והאקס-מן'. מגנטו נכון לעכשיו חסר כוחות לעומת הגרסה המצוירת והאקס-מן יושבים בחוף המזרחי אחרי שהאחוזה בווסטצ'סטר נחרבה.
 
למעלה