פינת השאלה המכשילה

גנימדס

New member
פינת השאלה המכשילה

ישנן שתי ספידר-וומן: גיסיקה דרו שחורת השיער וג'וליה קרפטנר הג'ינג'ית.. שתיהן שייכות למארוולץץץ למה? איך זה קרה? הכפילות הזו מיותרת. האם אחת היא שכפול של השניה? ( מאד אוהבים את השכפולים אצל המקביל הגברי שלהן...) אחות של השניה? מה גם שג'סיקה דרו חברה באוונג'רס, וג'וליה קרפטנר חברה באוונג'רס-של החוף המערבי. חוסר המקוריות זועק לשמיים.
 

DDN

New member
למה עצרת ב2?

במארוול הסתובבו בשלב מסויים 4(!!!!) ספיידרוומן. אפילו באוונג'רס צחקו על זה, כשספיידרמן אומר שהוא הירשה לג'סיקה דרו לקרוא לעצמה ספיידרוומן, ואז היא חילקה את השם הזה לאחרות והוא לא רואה מזה אגורה. אגב, האוונג'רס של החוף המערבי לא קיימים יותר. ג'וליה קרפנטר חברה (עדיין? לא זוכר) באומגה פלייט וקוראת לעצמה ARCHANE. אני לא יודע לאן ספיידרוומן הרעה נעלמה, וספיידרוומן הרביעית הפכה לספיידרגירל והאמת שלא קראתי יותר מדי את הכותר שלה (ההתחלה הייתה חביבה, אחרי זה הכותר הפסיק לשעשע אותי) הכוחות של ג'סיקה דרו וג'וליה קרפנטר (וגם של ה2 האחרות) לא ממש אותו הדבר. אלו כמה דמויות שונות שהסתובבו עם אותו שם. כיום, יש בעולם מארוול רק ספיידרוומן אחת, גסיקה דרו, שלפני הפלישה החייזרית הייתה דמות סופר-מגניבה, ואז גילו שהיא למעשה מלכת החייזרים. עכשיו, אחרי שחזרה הג'סיקה ה"מקורית", צריך לחכות ולראות מה יעשו איתה. הקטע המשעשע הוא - שבנדיס (הסופר הנוכחי של האוונג'רס) בכוונה בחר את ג'סיקה דרו לתרגיל שלו, כי הוא חיפש דמות שלאף אחד לא אכפת ממנה לעשות ממנה דמות מגניבה ואז לגלות שהיא חייזרית. עד אז - כל מה שניסו לעשות עם הספיידרוומנס היה לא משהו בלשון המעטה.
 

גנימדס

New member
evil spiderwoman?

היו ארבע??? איזו חוסר מקוריות!!! מעניין מה שאמרת על ג'סיקה ..אשמח לשמוע פרוט יתר, כי אני לא כל כך מכיר את זה. למרות שזה מאד הגיוני שהיא חייזרית, יש לה מן מסך צהוב על העיניים (ולא לבן כמו שיש לג'וליה קרפטנר לדוגמא) מה גם..... היתה ספיידרוומן רעה?? לא ידעתי, אתה יכול לספר עליה או להפנות אותי לקשור שיספר עליה? אגב, מעניין שלשלושת הגבורים הגדולים: ספידרמן, באטמן וסופרמן יש מקבילה נשית בשם ספידרגירל, סופרגירל ובאטגירל. אך איכשהוא רק אצל ספידרמן יש מקבילה נשית-ספידרוומן. (כפול שלוש!!! מתברר !!) אני יודע שהיתה באטוומן,(אפילו יצא עליה סרט אנימציה קצר the mistery of batwoman ) ובשלב קצר היתה גם סופרוומן (וגם ראיתי אקשיון פיגר שלה בCMV) --מעניין שהן לא שרדו בעולם של DC .
 

DDN

New member
חצי תגובה

אני אפרט על ג'סיקה דרו מאוחר יותר, כי צריך לזוז (נגעת בנקודה אהובה וכאובה יחסית, שראויה לפירוט לו היא תזכה כשאחזור מארוחת הערב) גם קישור לספיידרוומן הרעה אני אשלח מאוחר יותר (צריך לחפש) רק לגבי הגיבורים: לסופרמן יש: סופרבוי, סופרגירל ופאואר גירל (שזו סופרגירל ממימד אחר) לבאטמן יש: רובין, נייטווינג, באטגירל ובאטוומן (קיימת כיום בעולם של DC. היא ג'ינג'ית, לסבית ובת של מאפיונר) לספיידרמן יש. .. .. שיבוטים! היות והספיידרוומנס לא קשורות אליו לא מבחינת מוצא, השראה או כוחות, לא ממש נחשב לדעתי.
 

DDN

New member
לגבי ג'סיקה דרו

היא לא תמיד הייתה חייזרית. אבל, לפני כמה שנים, היא הצטרפה לאוונג'רס אחרי שהיא הייתה חלק מSHIELD. מסתבר, שהיא איבדה מתישהו את הכוחות שלה והידרה עזרו לה להחזיר אותם. אז הידרה לא עזרו לה, אלא חטפו אותה והחליפו אותה במלכת החייזרים משני הצורה (הSKRULLS) כחלק מהמזימה שלהם להשתלט. הסקראלז החליפו הרבה אנשי מפתח. המלכה שלהם בחרה את ג'סיקה דרו, כי היא נראתה מישהי בעמדה לעשות הכי הרבה נזק (והיא עשתה - היטלה בניק פיורי ובשתי קבוצות אוונג'רס) כשהפלישה נגמרה, מצאו ספינה עם כל השבויים והאסירים. ביניהם מצאו את ג'סיקה דרו המקורית, שחזרה להיות ספיידרוומן.
 

Huldra

New member
בקשר לפאואר גירל

בסידרה המצויירת היא היתה שיכפול של סופר גירל?
 

DDN

New member
לא ראיתי הרבה מהסדרה המצויירת

אני מכיר בערך מהקומיקס.
 

spidey 82

New member
הקיום של מס' ספיידר-וומן

במקביל או לא, לא סותר כלום. המקורות והיכולות שלהן שונים והקשר ביניהן רופף ביותר.
 
למעלה