בעקבות
לסרטstar trek

Lion_Heart

Well-known member
בעקבות ../images/Emo58.gif לסרטstar trek

חלק דיי מרכזי בסרט היה חזרה לעבר ושינוי לא הפיך של היקום, אמנם שינוי מינורי(חוץ מ כמעט מחיקה של גזע שלם ) אבל שינוי ,לטוב ולרע אני יודע שזה נעשה כבר בקומיקסים(age of : apocalypse )ו what if's למיניהם אבל עד כמה שאני זוכר(תרגישו חופשי לתקן אותי) בסוף הכל חוזר פחות או יותר להיות אותו דבר(אה...ספיידרמן...אז אני חי בהכחשה...אז מה?) אז הנה שאלה\אתגר אם יכולתם לעשות אותו דבר לגיבור\ה\יקום קומיקס האהוב עליכם מה הייתם עושים ומה הייתם משנים? p.s אגב...לאחר צפייה בסצנה בה ספוק עומד לפני המועצה ובוחר להתקבל לstarfleet ורק בסצנה הזאת. אישתי חושבת שבעוד שהסצנה עצמה מצוינת, הלבישו יותר מדי מסיילר על ספוק
 

DDN

New member
גם אצל ספיידי הכל חוזר להיות אותו דבר

קרא ניו אוונג'רס - הכריחו אותו להוריד את המסכה או לעזוב את הקבוצה. אז הוא גילה את זהותו. (וכן, זה מאוד דבילי לדעתי שאותה דמות שאומרת לו בחוברת מספר 31 "ראיתי אותך הורס את החיים שלך בטלוויזיה בשידור חי פיטר. איך מרי ג'יין מרגישה עם זה?" אומרת לו בחוברת 51 - "רק אתה עם מסיכה ואנחנו לא יודעים מי אתה") אני עדיין מחרים את הכותרים של ספיידי. יקח לי הרבה זמן להתאושש.
 

Lion_Heart

Well-known member
אני מצטרף לחרם שלך לצערי../images/Emo58.gif?

כי "צמרמורת עזה" בחוברת האחרונה...אני לא יכול להמשיך...זה נורא מדי פיטר... תפס את דודה מאי במיטה עם אבא של JJJ ברצינות..שדודה מאי מקבלת יותר אקשן ממנו זה הזמן לאמר שלוםםם או במקרה שלי לברוח בצרחות הסטריות
 

DDN

New member
מה?!?!?!?

תגיד שאתה צוחק. איזה טעם יש לה לסנילית הזו. . .. כבר היה עדיף לה להישאר עם דוקטור אוקטופוס.. . . . (מעניין אם זה נמחק מההמשכיות או לא)
 

Lion_Heart

Well-known member
לא

לצערי אני איני צוחק,מתבדח,אם הייתי יכול הייתי סורק את התמונה
 

Lion_Heart

Well-known member
זה בסדר

אני לא רוצה להיות הגורם לעוורון הסטרי המוני
 

DDN

New member
ראיתי. שועשעתי

מה שמוזר לי, זה שמארק וויד חתום על הדבר הזה. . ..
 

Slow Cheetah

New member
מה?!?!?!?!? ../images/Emo58.gif

לאלאלאל, דודה מאי לאאאאא עושה סקס
היא זקנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\ מי זה JJJ? והיא הייתה עם אוקטיפוס?!
 

Lion_Heart

Well-known member
אמ

היא כן(על פי הקומיקס) היא דיי זקנה...זה נכון JJJ הוא 'ג'ונה 'ג'יממסון...הבוס בעיתון של פיטר...ודודה מאי יוצאת עם אבא שלו(פיטר היה במימד אחר חדשיים...ןדיי פיספס הרבה...כמו את זה שג'ונה הוא...חכו לזה...ראש העיר)
 

DDN

New member
כן.

מזמן מזמן בקומיקס, שנות ה70 (באזור של AMAZING SPIDERMAN 120), לפני הרצח של גוון, וגם אחרי (אני זוכר שיש כריכה של חוברת שנראית כמו חתונה) הדודה מאי ודוק אוקטופוס היו זוג וגם מאורסים.
 

DDN

New member
תגובה לנושא

אני לא בטוח שהייתי רוצה לשנות משהו הייתי משנה את השינוי של ספיידרמן - שלא יקרה BND הייתי מוחק את כל הסיפור הדבילי של WORLD WAR HULK (אולי גם את PLANET HULK) הייתי משאיר את הHULK חכם, כמו שהיה לפני הONSLAUGHT. בתכלס, אין לי דברים גרנדיוזים לשנות.
 
למעלה