על הברק /פלאש

גנימדס

New member
על הברק /פלאש

לאחרונה התחלתי להשלים פערים ולראות כמה פרקים של JUSYICE LEAUGE , אי אפשר להתעלם מכמות הVILLANS המרובה שם, בהם יש מקום נכבד לאויבים של פלאש: גורילה גורד- קוף עם יכולת לטשטש גלי מוח. שייד- שואב ומתמרן צללים. קאפרהד- בחור בתלבושת נחש. קפטן בומרנג- שנקרא על שם כלי הנשק שלו גולד פייס- כל מה שהוא נוגע בו הופך לזהב הם נראו די.....לא משהו, בלשון המעטה, חפרתי מעט באנטרנט ומצאתי אויבים נוספים של פלאש: האיש המתקפל איש הצב, בובת סמרטוטים רוכב הקשת זה רק אני ,או שיש הרגשה שלא השקיעו באויבים של פלאש ? ומי שמכיר אותו יותר טוב ממני מוזמן לבוא ולתקן
 

DDN

New member
האמת?

שלא ממש הבנתי איך בונים אוייבים לסופר-גיבור שכל מה שהוא עושה זה רץ מהר. אז הוא רץ, יופי. רץ ומצחיק. מה הוא יודע לעשות חוצמזה? אני מודה, לא קראתי הרבה פלאש. לקוויקסילבר (הפלאש המארוולי) יש לפחות משפחה לא מתפקדת, אופי פוצי, ומשפחה של גרושתו שמביאים הרבה בלגאן. מה יש לוואלי/בארי/אין לי מושג איזה עוד פלאשים יש?
 

Huldra

New member
לפי דעתי גם קוויקסילבר וגם פלאש משעממים

אבל אולי אני לא מקירה אותם מספיק טוב...
 

DDN

New member
אני לא מכיר מספיק את פלאש

אבל קוויקסילבר בהחלט לא מהדמויות האהובות עליי. לדעתי הוא לא משעמם, הוא מרגיז ומעצבן, אבל הדמויות הסובבות אותו יוצרות עניין (מגנטו, הסקרלט וויץ', אבירי וונדרגור ועוד)
 

Huldra

New member
האמת שאני לא ממש מקירה את העולם של DC

חוץ מהסידרה המצויירת ליגת הצדק, בסידרה הזות פלאש היה אחת הדמויות הכי משעממות שיש. מגנטו והסקרלט וויץ' הם דמויות שאני מאוד אוהבת אבל קוויקסילבר באמת מעצבן!
 

גנימדס

New member
גם הבנתי בהתחלה....

אבל אז קלטתי שאם בטמן יכול להיות גבור כשכל מה שהוא עושה זה להתרוצץ בחליפת עטלף במכונית ספורט, לפלאש יש הרבה יותר. אז לוולי ווסט/ ג'יי גאריק / בארט אלן /בארי אלן לא רק רצים מהר, אלא גם פועלים מהר. שזה אומר ש: -לפני שהאויב מכניס מכה הוא כבר יכול להיות באזיקים, -להאיץ את החלקיקים שלהם (לא הגיוני מבחינה פיזיקלית, אבל לא משנה) כך שיוכלו לחדור לכל חומר ולהרוס אותו, כולל גוף האדם -ריצה על פני המים (שוב, חוקי ההגיון והפיזיקה לא רלוונטים) -ליצור מערבולות בים במהירות שיא -ללכוד מישהו בתוך הסתחררות בלתי פוסקת מסביבו -אפשרות לפרוץ כל קוד אפשרי , כיוון שלוקח להם שניות ספורות מה שלוקח לבני אדם ימים ולילות. -ג'יי גאריק נהג לסחרר את פניו בכל תמונה בה צולם כך שהוא לא נתפס באף מצלמה,וכך שמר על זהותו הסודית. והכל כיד הדמיון הטובה, בלי לתת להגיון להרוס .... ואני חושב שגם לאויבים של פלאש יש כאן משקל. כי נדהמתי לגלות שישנם אוייבים לא הכי מאתגרים בעולמו. איש הצב?הוימנואיד? גורילה גרוד? באמת?
 
למעלה