ספיידרמן - לא רק בקומיקס

ספיידרמן - לא רק בקומיקס

ראיתם את הכתבה ב-Ynet על בחור שהתחפש לספיידרמן, הסתובב בכבישי ראש העין והשליך חבלים על מכוניות? קודם כל ברור שהבחור הזה לא יציב בנפשו, אבל שימו לב לטוב שיצא מכל העניין הזה: מעבר לזה שהסיפור הזה מצחיק בטירוף (אני בכל אופן ביליתי את הבוקר הזה בצחוק פרוע ולו רק בגלל הניסוח של הכתבה שפורסמה בנושא בג'רוזלם פוסט), תראו את התגובות לכתבה. מתי הייתה הפעם האחרונה שראיתם כל כך הרבה תגובות שכולן הומוריסטיות, משועשעות ובכזו רוח טובה, ולא איזה "מוות לערבים", "ל-5 - אתה אידיוט" או "ביבי מושחת"? כנראה שצריך איזה גיבור קומיקס שמסתובב ברחובות שלנו כדי להוציא מאיתנו את המיטב ו"לאחד אותנו". ממש עושה מצב רוח טוב.
 
אה

והכתבה, כמובן
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3672168,00.html
 
חחחח אהבתי

בונא הלוואי וכל גיבורי העל שמתחבאים בתוכינו יצאו החוצה, גלימותיהם יתעופפו להן ברוח, נשים ינצלו, משברים יפתרו, אחחחח!! אין כמו גיבורי על! אני חושב שספיידרמן המתנחל הוא אחלה גבר, והוא סוג של גאון! לא יפה לאשפז אותו. סוף סוף גיבור לאומי אמיתי!
 
אני לא מבין מה כל כך מפתיע

אני אישית נסעתי מאות קילומטרים, כתבתי שירה וגילחתי חלקי גוף אינטימיים בשביל להשיג בחורות, אז מה זה כבר ללבוש תחפושת ולטפס על מכוניות?
 

DDN

New member
בהחלט קטע הזוי ומצחיק

וכנראה באמת היו לו כוחות, אם הוא קפץ על מכוניות בכביש 444 שלא כ"כ איטי ונשאר בחיים.
 
או זה או שהוא מטורף לחלוטין

אבל זה היה יכול להיות נחמד אם הוא באמת היה בעל כוחות... מה שלא מסביר למה לכל הרוחות הוא לא ברח מהשוטרים.
 

nסCrims

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אלוהים ישמור חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני על הרצפה פה עם דמעות חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה קרה לארצנו התמימה והנפלאה או ליתר דיוק לראש העיןXDDD
 
זה ממש מצחיק D:

גם כשהוא נכנס לאלונית בתור באטמן והתחיל לעשות שם שטויות.. בהתחלה חשבתי שזה בחור עם חוש הומור מפותח במיוחד אבל מסתבר שזה בעיות פסיכוטיות :/
 
למעלה