מה צריך נבל כדי להיות נבל-על?

  • פותח הנושא DDN
  • פורסם בתאריך

Hubert Hubert

New member
ההגדרות של גיבור ונבל הן הפכפכות.

אם איזשהו גיבור-על היה עושה בעזה את מה שצה"ל עשה אני לא בטוח שהיינו ממשיכים לקרוא לו גיבור (וזה לא שיפוט מוסרי, אני פשוט אומר - הרגנו הרבה מאוד חפים מפשע וגרמנו הרבה יותר נזק ממה שהוביל למתקפה הזאת, ובמקרה הזה הרבה יסכימו שהמטרה כן מקדשת את האמצעים).
 

snir91

New member
שטויות!!!

סליחה אבל אתה מדבר מזה שטויות!!! אני לא שונא ערבים ואני כן חושב שהם בני אדם כמו כולם אבל בגדול מגיע להם ואני חושב שמה שצה"ל עושה בעזה הרבה יותר גדול ממה שגיבורי על עושים!!! מה שצה"ל עושה זה לסכן את החיים שלו בשביל שיפסיקו כל המלחמות וכל הפגיעות בחפים מפשע להזכירך לא אנחנו התחלנו עם המלחמה הזאת. אבל זה ממש לא אותו סיפור מה שצה"ל עושה בעזה זה ממש לא כמו סיפור של גיבורי על ונבלים זה באמת מלחמת קיום!!! אבל גם בסיפורי גיבורי על מתים הרבה חפים מפשע בגלל הגיבור ולא בגלל שהוא עושה את זה בכוונה אלה בגלל שהוא רוצה לסדר את הדברים! מה שאני מתכוון להגיד שבהעזה זאת מלחמה ובסיפורי גיבורי על זה קרבות קטנים ובשניהם מנסים להציל חפים מפשע. ובוא אני יגיד לך משהו אנחנו לא הרגנו חפים מפשע כי כל מי שמת שם הוא זבל של בן אדם ויש סיפורים אמיתיים שהחיילים שלנו התחשבו באנשים ובסוף זה חזר אליהם כמו בומרנג ותאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר. אני לא בצבא אבל אבא שלי שירת 25 שנה בתור סגן אלוף בגולני ואחי במלחמת לבנון השניה היה בתוך לבנון. ואני לא יודע מה אתה יודע על מה שקורה שם אבל זה בכלל לא מה שאתה מתאר!!!
 

Hubert Hubert

New member
היי, גם אבא שלך וגם אח שלך!

זה הופך אותך לבן אדם הכי אובייקטיבי בעולםםםם! שמע, איך שלא תסתכל על זה, הרגנו שם מאות ילדים, והם סביר להניח לא "זבל של בן אדם". וכן, גרמנו הרבה יותר נזק ממה שנגרם לנו מכל הקסאמים והטילים. אנחנו הרגנו אלפי אנשים ומאות ילדים וחירבנו לעזה את הצורה בשלושה שבועות, והם הרגו ופצעו אנשים בודדים, הרסו כמה מבנים, גרמו לכמה התקפי חרדה וביטלו כמה ימי לימודים בשמונה שנים. איך שלא תסתכל על זה, אנחנו פגענו בהם הרבהההה יותר משהם פגעו בנו (גם אם הם היו עושים לנו אותו הדבר אם היתה להם הזדמנות. ושוב, אני לא אומר את זה בצורה שיפוטית. אולי זה היה מוצדק מבחינתנו, אולי לא. אני רק מסתכל על העובדות). ואתה יודע, חשבתי על זה אתמול, וככל שחשבתי על זה יותר, שמתי לב לעוד נקודות דימיון בין מגנטו לבין מדינת ישראל. - גם מגנטו וגם מדינת ישראל נולדו מתוך השואה, והשואה עיצבה את השקפת העולם שלהם, את המוטיבציות שלהם, את הפעולות העתידיות שלהם. הטיעון של מגנטו וגם שלנו הוא שאנחנו עושים את מה שאנחנו עושים כי אין לנו ברירה, כי אנחנו רוצים למנוע את השואה הבאה שתקרה לנו, כי אי אפשר לסמוך על ההומו-ספיינס שונאי המוטציות\הגויים האנטישמים. - גם מגנטו נלחם נגד ציבור שנחות ממנו וחלש ממנו. בשני המקרים, אותו ציבור מצדיק את היחס העויין כלפיו (פיגועים וקסאמים אצלנו, סנטינטלים אצלם!). בשני המקרים אותו ציבור מורכב מאשמים ומחפים מפשע, וגם למגנטו וגם לנו לא אכפת להקריב את אותם חפים מפשע למען הביטחון שלנו. - גם מגנטו וגם מדינת ישראל שולטים בכוחות האלקטרו-מגנטיות. הא, נראה מה תגיד על זה!
 

DDN

New member
בבקשה לא לקחת את הדיון הזה לכיוון פוליטי

 

DDN

New member
מה? זה רשום בויקיפדיה שספיידי אשם בשואת

הארמנים. לא ככה?
 

DDN

New member
הנה סתירה למשהו שכתבת

אנחנו הודענו ל"חפים מפשע" שאנחנו עומדים לתקוף ושיפנו את האזור. אצל מגנטו אין "חפים מפשע" - אצלו, אם אתה לא הומו סופריור, אתה הומו ספיאן, וזה הופך אותך אוטומטית לאויב שלו - מישהו שיום אחד יתקוף אותו (בין אם זה נכון ובין אם לא) לך קרא את X-MEN #86, החוברת שהייתה לפני ה"MAGNETO WAR" - תראה בדיוק את הגישה של מגנטו. הוא שופט את כל המין האנושי, ע"פ תגובה של אדם אחד. אדם, שעד לרגע שמגנטו חשף את היותו מוטאציה בפניו, הוא חשב שהוא נאור, וכשהאדם גילה שהאיש איתו שוחח הוא מגנטו, הוא התנהג כמו מה שמגנטו הגדיר, האויבים שלו.
 

spidey 82

New member
אפשר למצוא מקרים רבים שבהם מגנטו

ניסה למנוע פגיעה בבני אנוש חפים מפשע לפני שביצע פעולה הרסנית כלשהי (אל תבקש דוגמאות, כי לא חיפשתי). מה עם התקופה שבה מגנטו עבר לצד השני והנהיג את האקס-מן? העולם עדיין ראה בו טרוריסט וכך גם עמיתיהם של האקס-מן האמינו שהם עברו צד, כלשמעשה ההפך היה הנכון. אפשר להגיד שישראל גם כן נוטה לטוב פה ושם ולמרות המאבק הבלתי נפסק עם אויביה במשך תקופה ארוכה ניסתה לפעול בדרכי שלום ולהגיע להסכמים, אך נכשלה ולבסוף חזרה ל"פיתרון" המוכר והרע: מלחמה, מאבק אלים וכו'. דרך אגב, הוברט, סנטינלים הם רק אמצעי אחד (רציני והרסני ביותר, כמובן) בו בני האנוש שונאי המוטאנטים משתמשים בו. אפשר להגיד שהן המקבילה לקטיושות/קסאמים או פיגועי ההתאבדות. זו רק אחת מיני תוצאות רבות של שנאה ארוכת שנים. ומי הנפגעים העיקריים? מוטאנטים צעירים ו/או חפים מפשע והאקס-מן "השמאלנים" שמנסים לפתור הכל בדרכי שלום, אך תמיד נגררים למאבק אלים.
 

mulon1984

New member
הא! גדול!

אני אוהב איך שהדיון על המלחמה בעזה מתחבר כל כך יפה למגנטו והאקס מן...
 

snir91

New member
תקשיב!

אני לא יפתח פה ריב ביני לבינך! ולא אני לא ייקח את זה לכיוון פוליטי. מה שאני אומר זה שהמציאות זה לא קומיקס ומה שאנחנו עושים בארץ זאת מלחמת קיום וכן בשביל שלא תיהיה שואה שניה! ותאמין לי אנחנו לא עושים את זה בשביל טרור אנחנו לא עושים את זה בשביל להרוג אנחנו עושים את זה בשביל לחיות! ומה שכתבתי בהתחלה לא היה בשביל ליקטול אותך אלה בשביל להגיד לך שלפי דעתי לא הייתה צריך לקחת את מה שקורה בארץ כדוגמא לקומיקס כי מה שוקרה בקומיקס זה דימיון משהו לא אמיתי פה אנחנו נאבקים על החיים שלנו! ותאמין לי שאכפת לנו להקריב חפים מפשע לפעמים וממש נדירות יש הקרבות כאלה כי אין בררה!!! אז אל תשחק לי פה אותה מבין מה קורה בדרגים הגבוהים כי גם אני לא יודע אף אחד מאיתנו לא יודע וסביר להניח שגם מי שמשרת בעזה לא יודע! פשוט מה שקורה בעזה זה דבר רגיש אצלי ואצל הרבה וכן אני שמח על מה שאנחנו עושים בעזה אתה רוצה להגיד שאתה מצדיק אותם?! שאתה חושב שהם יותר טובים מאיתנו כי הם לא החריבו כמונו?! ומה עם החטוף חשבת עליו?! זהו אני לא רוצה להגיד יותר מידי כי השיחה הזאת תמשיך ותמשיך אני לא יודע כמה מצדיקים אותך פה וכמה אותי ובגדול זה לא מעניין אותי כל מה שאמרתי הוא שהדוגמא שנתתה לא הכי טובה בעולם! וזהו אני לא רוצה לריב ואני לא רוצה לקחת את זה לכיוון פוליטי כי זה לא העבודה שלי ויש לי דברים הרבה יותר חשובים לעשות חוץ מלריב עם אנשים על עזה... מקווה שאתה מבין אותי לא אמרתי את זה לרעתך!!!
 

mulon1984

New member
snir91,

תירגע. אני מבין למה אתה מתרגש מהדיון הזה, אבל אתה כותב כאן המון דברים שאני בטוח שבשיחה נורמלית בין שנינו הייתי מוכיח לך שהם שטויות במיץ עגבניות. וכן, אני תמכתי במלחמה, ושרתתי בצה"ל, ואוננתי בשמירה, ופרקתי כדורים של M16 כדי לכתוב עם אבק"ש על הריצפה ולהדליק את זה. אין צורך להקיא עלי פטריוטיזם. דיון בנושאים כמו שאתה מעלה כאן אי אפשר לקיים בצעקות (ואתה צועק) ובהתלהמות.
 

snir91

New member
...

אני ממש לא צועק. פשוט לפי דעתי זה לא דוגמא טובה.. לא משנה אני סגרתי את העניין הזה כי לפי דעתי אם כבר יש דיון כזה הוא לא לפה,כאילו לא למחשב. ותאמין לי שאם השיחה הייתי בינינו גם אני הייתי מוכיח לך למה הדברים הם לא שטויות במיץ עגבניות. איך מפורום על קומיקס וגיבורי על אנחנו פתחנו דיון פוליטי על המלחמה?!?!?!?!?!?!?!?!?!
 

mulon1984

New member
אה הא...

אני רואה איך ילד בן 17 שאפילו לא ירה באף אחד יוכל לתת לי חדשות על המלחמה. do you know how i got this scares? בוא תצא מהדיון הקצר הזה (דיון-נון?) עם לקח שאומר: אל תתפוס מעצמך יותר מידי.
 

spidey 82

New member
מישהו צריך לקרוא את

Ultimates 1-2. ו-Rising Stars. ו-Supreme Power/Squadron Supreme. ו-The Authority. ו-Infinite Crisis. ו-Civil War. ו-World War Hulk. ו-Secret Invasion. ו-Avengers Disassembled. ו-Kingdom Come. ו... אוקיי, יש הרבה סיפורי גיבורי על שאתה מוכרח לקרוא ועוסקים בדיוק במה שאתה טוען שגיבורי על לא עוסקים בו (כלומר, מלחמות ענק והקרבת חפים מפשע, לעתים כאלו ש"מגיע להם" כהגדרתך, אם זה הצריך הבהרה).
 

DDN

New member
אבל גיבור על לא היה צריך לעשות את זה

גיבור על לא היה צריך צבא ולהרוג הרבה אנשים כדי להגשים את המטרה. סופרמן לדוגמא, היה מוצא בראיית הרנטגן שלו את כל המשגרים והתחמושת, את גלעד שליט, והיה הולך ישירות על המטרות שלו, בלי צורך להרוס בניינים וכדומה. אותו דבר האוונג'רס (בגלגולים קודמים). או הJLA. גיבורי על הם אנשים שהם "מעלינו" ברמות המוסר והיכולת שלהם. אבל, הדיון שלנו כאן הוא לגבי נבלים.
 
למעלה