תמונה קצת פרובוקטיבית

גנימדס

New member
תמונה קצת פרובוקטיבית

התלבטתי קצת אם לשתף אתכם בתמונה זו נראה קצת אנוכי לא לעשות זאת.......... אם המנהל מרגיש צרך לצנזר- זה בסדר גמור.... בכל מקרה- זו תמונה של וונדר-וומן אם היתה גבר. הציור יפה, וכשאתם רואים את וונדרוומן-מן בחוטיני קטן, אי אפשר לא לתהות האם זה היה בסדר עד עכשיו שוונדרוומן התהלכה בבגד פרובוקטיבי לא פחות, ואיך לא שמנו לב.
 

Aeon

New member
אוי,... המאייר הזה אלוף../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

הוא עשה פעם סדרה ב - MTV על שני סוכנים... לא זוכרת את השם שלה... אני גם לא יודעת איך קוראים לו
(ולא יודעת אם זו מאיירת), אבל אני מתה על העבודה שלו
אם מישהו יודע שיפרגן מידע...-
 

mulon1984

New member
הפרובוקציה היחידה כאן...

היא האנטומיה המגוחכת, וצביעת הפוטושופ המזעזעת...
 

spidey 82

New member
בהקשר של השירשור ממנו נלקחה

הקריקטורה, היא צוחקת על וונדר מן של מארוול (על אף שאני מניח שהצייר המקורי כיוון אל וונדר וומן). דרך אגב, לפני כמה שנים הופיעה בויזארד רשימה של 20 או 25 גיליונות ה-What If הטובים ביותר אי פעם. אחד מהם היה What the...?, גיליון פארודי למהדרין. צורפה לקטע תמונה שלא ידוע לי האם היא מתוך המקור (מכיוון שהייתה צבועה בסגנון מודרני כמו כל התמונות בכתבה) בה נראות גרסאות נשיות של וונדר מן ופאואר מן (לוק קייג' במראה הבלאקספלויטיישן שלו) מחזיקות מכתב התראה מ-DC בו נכתב: To Marvel Comics, "What if Wonder Man was a woman and Power Man was a girl?" - you better not!"
 

mulon1984

New member
מה הקטע?

הם כאילו צוחקים על זה שמציירים אותן שריריות? כי זה די דפוק. נכון, הגוף שלהן באמת מוצק וחטוב יותר, אבל לא ברמה של woman budy builders. החלק שבטח הכי מפריע להם אלו הכתפיים, שבדמויות הנ"ל רחבות יותר ושריריות יותר מאצל מודל של אישה סקסית. אבל, מבחינה אומנותית, זה בסדר גמור, כי כתפיים חזקות משדרות כוח - וזה מה שהדמויות הנ"ל אמורות לשדר. כל עוד האגן (שמשדר מיניות) נשאר רחב ונשי, אז זה בסדר. כאשר האגן הופך להיות צר יחסית (כמו אצל גברים או מתעמלות אולימפיות בדגש על קופצות גובה למים סיניות) אז הגוף הופל להיות גברי. סה"כ, כנראה שעורכי וויזארד צריכים להתנער ממודל האישה ה-petit כמו שהיפנים דוחפים לכל מקום, ושיתחילו לקבל את העובדה שאישה יכולה להיות סקסית גם אם אין הל גוף של בת 16.
 

spidey 82

New member
*הרמת גבה כפול שתיים*

לא הבנתי מי רואה מה באופן שגוי. אם בכלל, הבדיחה היחידה שתוכננה שם הייתה בהפיכתן של אותן שתי דמויות גבריות של מארוול ל"וונדר וומן" ו"פאואר גירל", מה שפוגע בזכויות של החברה המתחרה. ."Your punch line sense is broken, "punk
 

mulon1984

New member
לא הבנתי המ אתה רוצה

התכוונת להגיד שוויזארד חושבים שוונדרוומן ופאוור גירל הן גבריות?
 

spidey 82

New member
מה? לא.

ב-What the...? (אם זה אכן משם) הופיעה לכאורה בדיחה בה נראות גרסאות נשיות של וונדר מן ופאואר מן כשהן מחזיקות מכתב לכאורה מ-DC ועליו כתוב (הפעם מתורגם לעברית במיוחד בשבילך): "למארוול, 'מה אם וונדר מן היה אישה ("woman") ופאואר מן היה נערה ("girl")'? כדאי שלא תעשו זאת! DC" אני לא חושב שמישהו במארוול או בויזארד רואה משהו "גברי" בוונדר וומן או פאואר גירל (למארוול יש את שי האלק, להזכירך) וברור לחלוטין שהבדיחה כאן היא על הפרת זכויות אפשרית/בדיחה על חשבון DC ואף הדמיון השמי בין ארבעת שני הזוגות. למעשה, האגדה מספרת (זו לא אגדה אלא סיפור אמיתי, אבל תכף נגיע לזה) שדמותו של וונדר מן "מתה" מיד לאחר הופעתה הראשונה בתחילת הסיקסטיז בגלל ש-DC לא אהבה את "הגרסה הגברית" לוונדר וומן ודרשה ממארוול להיפטר מהדמות. מארוול עשתה כן וסיימון מת. בתחילת שנות ה-70 מארוול הציגה את דמותו של פאואר מן (לוק קייג') בהשפעת סרטי הבלאקספלויטיישן של אותה תקופה. ב-1975 DC הציגה לראשונה את דמותה של פאואר גירל, בעלת יכולות דומות לאלו של סופרמן. מארוול התרגזה מאחר ש-DC עשתה בדיוק את אותו מעשה אותו דרשה ממארוול לבטל שנים לפני כן, וכתוצאה מכך דמותו של וונדר מן הוחזרה לחיים. למה זו לא אגדה? http://goodcomics.comicbookresources.com/2008/02/21/comic-book-urban-legends-revealed-143/
 

mulon1984

New member
אה... נו...

התבלבלתי. לא קראתי וונדר מן, אלא וומן. צ'טער. איך הפוסט שלי מאדאפאקה?
 

spidey 82

New member
אה, עדיין באותו סטטוס.

בהמשך השבוע תהיה לי הזדמנות להמשיך ולשבת עליו ואז אדע איפה זה עומד.
 
למעלה