לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1094210,942 עוקבים אודות עסקים

פורום וינגייט חיים וספורט

שלום לכולם,החברה בה אנו חיים מתאפיינת בקוטביות רבה. לצד נתונים מפחידים על ממדי העוני והמצוקה החברתית, ועל רקע "הצטמקותה" של שכבת הבניים, אנו למדים מנתונים על מגמת ההתרחבות המאפיינת את חלקה העליון של הפירמידה הסוציו-אקונומית.בדומה למצבם הכלכלי האישי של אזרחי המדינה אנו מוצאים קוטביות בהרגלי הפעילות הגופנית של הציבור ובממדי ההשמנה, מצד אחד אנשים רעבים ללחם ומצד שני תסמיני חברת השפע הבאים לידי ביטוי בהשמנה.דו"ח הבריאות העולמי, העוסק בסיבות העקריות לתמותה, מציג באופן המוחשי ביותר את המתרחש בעולם בפתחו של האלף השלישי. מתוך 10 הסיבות הראשיות למוות בעולם שמור לרעב המקום הראשון ואילו ההשמנה תופסת את המקום העשירי.אחד הפתרונות לצמצום ממדי שכיחות מחלות הלב וכלי הדם ולצמצום ממדיה של מגפת ההשמנה הוא העיסוק בפעילות גופנית. הפעילות הגופנית עשויה לסייע בשיפור איכות החיים ובצמצום גורמי הסיכון להתפתחותן של מחלות מגוונות.גישת מערכות הבריאות בעולם המערבי כיום היא גישה מניעתית, כלומר צמצום גורמי הסיכון והשגת שיפור באיכות החיים.פורום זה יעסוק בהיבטים הבריאותיים של הפעילות הגופנית ובמקומה בחייו של כל אחד מכם.בברכה,מולי אפשטיין – פיסיולוג מאמץ M.Scהמרכז לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייטwww.wingate.org.il

אודות הפורום וינגייט חיים וספורט

שלום לכולם,החברה בה אנו חיים מתאפיינת בקוטביות רבה. לצד נתונים מפחידים על ממדי העוני והמצוקה החברתית, ועל רקע "הצטמקותה" של שכבת הבניים, אנו למדים מנתונים על מגמת ההתרחבות המאפיינת את חלקה העליון של הפירמידה הסוציו-אקונומית.בדומה למצבם הכלכלי האישי של אזרחי המדינה אנו מוצאים קוטביות בהרגלי הפעילות הגופנית של הציבור ובממדי ההשמנה, מצד אחד אנשים רעבים ללחם ומצד שני תסמיני חברת השפע הבאים לידי ביטוי בהשמנה.דו"ח הבריאות העולמי, העוסק בסיבות העקריות לתמותה, מציג באופן המוחשי ביותר את המתרחש בעולם בפתחו של האלף השלישי. מתוך 10 הסיבות הראשיות למוות בעולם שמור לרעב המקום הראשון ואילו ההשמנה תופסת את המקום העשירי.אחד הפתרונות לצמצום ממדי שכיחות מחלות הלב וכלי הדם ולצמצום ממדיה של מגפת ההשמנה הוא העיסוק בפעילות גופנית. הפעילות הגופנית עשויה לסייע בשיפור איכות החיים ובצמצום גורמי הסיכון להתפתחותן של מחלות מגוונות.גישת מערכות הבריאות בעולם המערבי כיום היא גישה מניעתית, כלומר צמצום גורמי הסיכון והשגת שיפור באיכות החיים.פורום זה יעסוק בהיבטים הבריאותיים של הפעילות הגופנית ובמקומה בחייו של כל אחד מכם.בברכה,מולי אפשטיין – פיסיולוג מאמץ M.Scהמרכז לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייטwww.wingate.org.il
x
הודעה מהנהלת הפורום
0
המשך >>

לצפיה ב-'ריצה'
ריצה
<< ההודעה הנוכחית
13/06/2004 | 16:29
2
59
שלום למולי ולכולם!

איזה סוג משטח עדיף לאימוני ריצה? מידרכה, חול ים, מסילה בחדר כושר?
שמעתי פעם שחול ים למרות שהוא רך לא מהווה משטח טוב האם זה נכון?
איך כדאי לשפר יכולת ריצה ספיציפית לריצת 2000? (מבחינת שיטות אימון).

תודה מראש.
וינגייט חיים וספורט >>
לצפיה ב-'תשובה'
תשובה
13/06/2004 | 20:08
27
אוקיי קודם כול -
המשטח הטוב ביותר לריצה(לדעתי) הוא דשא אבל חול ים(רטוב צמוד לים - לא רך) הוא גם מצוין - אם הוא לא בשיפוע גדול מדי כי אז יש לחץ על הקרסול. עוד משטח טוב הוא העפר וגם הכי נפוץ. בכל מקרה שניהם עדיפים על אספלט - שהוא קטלני לרגל ומסילה בחדר כושר שגם היא מזיקה לרגליים אבל פחות.


בכל הנוגע לריצת ה2000 - בגלל שזאת שתקועה באמצע בין האירובי לאנארובי הוא לעשות אימונים של קצת מעל 2000 - משהו כמו 2300 -2500 ולשלב אותן באימוני מהירות - ספרינטים.
וינגייט חיים וספורט >>
לצפיה ב-'טיב המשטח'
טיב המשטח
14/06/2004 | 08:34
20
שלום רב,
בעקרון עדיף לרוץ על משטחים שאינם בעלי כושר החזר גבוה וזאת במטרה למזער את עוצמת הזעזוע החוזרת מן המשטח.  מצד שני אין צורך לרוץ על משטחים מאוד רכים משום שהללו גוזלים כמות רבה של אנרגיה לצורך ההתקדמות (לדוגמא, ריצה בחול רך).  
השאלה היא מהי המטרה ובאיזה שלב של אימונים אתה נמצא.  ריצה בחול יכולה למלא יעוד מסויים בעיקר בתקופות הכנה בהן ניתן דגש רב על חיזוק והכנת הגוף לקראת העומסים הגדולים יותר שיבואו בהמשך.
ככל שעוברים לאימונים יותר ספציפיים ומתקרבים לזמן הביצוע "האמיתי" יש לעבור למשטח עליו יבוצעו מרבית האימונים (דשא קצוץ, מסלול סינטטי וכו'....).
קביעת תוכנית אימון לריצת 2000 צריכה להעשות לאחר תחקיר ובירור בו ניתן יהיה ללמוד על היכולת הגופנית שלך.  לדוגמא, מבחן כשירות מסויים, מבדק פיסיולוגי וכו'.  רק לאחר היכרות שכזו ניתן להמליץ על תוכנית מתאימה שתענה על הצרכים שלך.
חשוב לזכור, וההתייחסות כאן היא לגולשים נוספים, שתוכניות אימון זה לא מצרך שנמצא על מדפים בסופרמרקט.  תוכנית אמורה להיות משהו מאוד מקצועי ומותאם אישית למתאמן ולשם כך דרושה התייחסות אישית תוך הכרת האדם מולו אתה עובד...
בברכה,
וינגייט חיים וספורט >>

הודעות אחרונות

21:25 | 14.02.08 גלידתות
11:27 | 14.02.08 מולי אפשטיין
12:22 | 12.02.08 relebs
08:05 | 06.02.08 מולי אפשטיין
22:16 | 05.02.08 מיכל סטולר
19:10 | 05.02.08 tiger claws
18:48 | 05.02.08 d 4
12:47 | 03.02.08 ליבלובית26
11:59 | 01.02.08 lia41

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ