אני יודע כמה זה נשמע הזוי

HoneyBadger

New member
אני יודע כמה זה נשמע הזוי

גם אני מבין כמה שזה היה קשה לי בתודעה של עצמי לקבל את זה ולכן אני מבין שקשה לאחרים לקבל את זה כי גם אצלי רק עכשיו הדברים ממש מתחילים לשקוע שמה שהיה זה מה שהיה.

הופעל עלי לחץ אטומי לשכב עם רכזת הסיוע בדיור שהקצו לי גם מצידה וגם מצד העו"סית ברווחה.
יכול להיות שהן אפילו חשבו שזה יהיה טוב ושזה יקדם אותי בשבילי אבל בפועל זה מה שהיה.

אני יודע כשמדברים על נשים במקצועות העבודה הסוצאלית ועל אנשים בכלל בתחום הזה מקבלים תמונה מסויימת של אצילות, נתינה ושלא לדבר על אתיקה כי זה מובן מאליו.

אני רואה לאחרונה את הכתבות על מה דברים שקורים ברווחה ואני רואה הרבה קווי דמיון בין מה שהיה לי גם בלי האלמנט המיני.

בהתחלה שהתלוננתי על הרכזת הנותנת שירות אז עוד היה ניסיון שאחזור אליה, העוס"ית הטיחה בי שהרכזת בן אדם ואני חרדי (אני יוצא בשאלה אטאיסט) והיא גם הטיחה בי שבעולם החילוני אני לא יכול להפריד בין עבודה לקשרים רומנטיים, כי אמרתי לה שעכשיו אני רוצה להתמקד בעבודה כי לחשוב גם על עבודה וגם על קשרים זוגיים בו-זמנית יציף אותי מידי.

אני חושב שזה מאוד לגיטימי מצידי להפריד בין שני האתגרים הגדולים ביותר שלי שאחד זה קשרים זוגיים והשני זה עבודה אני חושב שהסיבה שהצלחתי כלכך בדברים שכן הצלחתי כי ידעתי להפריד משימות ולא לעשות יותר ממה מהסוגלות שלי ואני גם חושב שהרבה אנשים שהם מתחילים קריירה הם יניחו בצד את ענייני האהבה עד שהם יתבססו בקריירה.

אחרי שהיא ראתה שאני עיקש לא להיכנס לקשרים זוגיים בשלב זה של החיים שלי היא כזה אמרה לי שא לשלום לעיר של ההורים שלך.
כי ראיתי שאחרי שעזבתי את הנותנת שירות אפילו לפני שהתלוננתי עליה בכלל העוס"ית כבר לא רצתה לעזור לי והיא רצתה לשלוח אותי לאיזה שירות של חרדים במקום לבית אקשטיין שכבר היה לי איתם ניסיון טוב מהעבר לפני הלימודים שקיבלתי מהם ליווי תעסוקתי וזה סייע לי. ואז בגלל זה רציתי לעזוב את הלשכה כי הרגשתי שהיא קרה אלי ולא רוצה רוצה כבר לעזור לי ועוד לא הבנתי שהיא זו שדכה ביני לבין הרכזת למטרות שהן לא רק המטרות המוצהרות שסיכמנו עליהם בהתחלה.

לכן החלטתי לחזור להורים שגרים בעיר אחרת ובשיחה אחרי שהתלוננתי זה הרגיש שהיא ניסתה להשפיע עלי להיות בקשרים רומנטיים ולהישאר אצלם ואז שהיא הבינה כמה אני עיקש להתעסק רק בתעסוקה ולא בזוגיות היא אמרה לי בהצלחה ולאחר מיכן לקח זמן עד שחזרו אלי מהרווחה בעיר החדשה והיא כל הזמן הייתה לחוצה להעביר כבר את התיק שלי ושלחה לי מיילים לראות למה לא מעבירים לי את התיק מהלשכה אצלה זה היה הכי הרבה יחס שקיבלתי ממנה בזמן השירות היה עניין סגירת התיק כי מאז שהיא נתנה לי את הנותנת שירות היא התנהגה אלי מאוד בריחוק וכל הזמן הפנתה אותי לנותנת שירות.

אני חושב שאני רואה בכתבות על תקריות ברווחה לאחרונה הרבה דמיון למה שהיה לי, גם אני כשדיברתי עם הראש צוות אחרי שסגרו לי את התיק היא בהתחלה אמרה לי שיש לי פחדים ושאני צריך לראות רופא ואז אמרתי להם שהם סתם מנסים לגרום לי להרגיש לא בסדר כדי שהם יכלו לברוח מאחריות וגם בכתבות הם אומרות למתלוננות שהן צריכות אשפוז וכדורים, ובאמת בשיחה האחרונה שהתעקשתי שהראש צוות תטפל היא כבר לא ניסתה לומר לי שאני לא בסדר ושאני צריך רופא וכאלה היא אמרה לי שהיא לא הכתובת ושאני צריך לפנות למשטרה.

וסתם, עם קשר ובלי קשר אולי באמת לנצח אני אהיה רק יוצא בשאלה ולא חילוני באמת כי לא באמת אכפת לי אם בעולם החילוני אי אפשר לעשות דברים בלי שיכירו לי בנות, אני עושה מה שבראש שלי ועכשיו אני רוצה לבסס את עצמי תעסוקתית והרווחה הייתה צריכה לקחת בחשבון שאני יוצא בשאלה ולא חילוני ולא לתת לי שירותים שלא מוצהרים אצלם באתר אינטרנט במיוחד אם יש אלמנטים של טאבו שאחר כך אני נענש סתם כי זה מסתבך להם.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
אם זה נכון, זה אכן עניין למשטרה
אין לי כמובן שום מושג האמנם היה כאן אירוע פלילי או שמא קצר בתקשורת ואי-הבנה.
בכל מקרה, האם נכון לעכשיו אתה מרגיש שאתה מקבל מענה ותמיכה מתאימה?
 

HoneyBadger

New member
לא על בליינד

כשהתלוננתי על הנותנת שירות התברר שהעו"סית ידעה מה קורה ויצא שפניתי למישהי שהייתה חלק מהבעיה בזה שפניתי לעוס"ית.
בסך הכל הרווחה זו רשות מבצעת כמו גם המשטרה כך שמה שקרה לי ברווחה משליך גם על התנהלות רשלנית פונטנציאלית בכל הרשויות המבצעות. אני לא חושב שלפנות למשטרה עם אמונה במערכת יתן לי משהו אני צריך לראות את הדברים כפי שהם ולהכין את עצמי מראש ולדעת למה אני נכנס ורק שיהיה לי מספיק הבנה למה אני נכנס ורק אז אפנה למנגנוני האכיפה והמשפט.

צריך לראות את המציאות כפי שהיא.
 
למעלה