לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1665916,659 עוקבים אודות עסקים

פורום אוטיזם, אספרגר ו-PDD

<div>גולשים יקרים שלום, וברוכים הבאים לפורום "אוטיזם ואספרגר". הפורום שלנו מיועד לכל מי שקשור לספקטרום האוטיסטי -הורים, משפחות,אוטיסטים בוגרים ומטפלים. בפורום משתתפים הורים לילדים בספקטרום האוטיסטי בכל רמות התפקוד. מטרת הפורום היא להיות לבית, מקום תמיכה, מרכז מידע ואתר שיחה לכל ההורים והמשפחות, מטפלים ואנשי הספקטרום עצמם. אנחנו מזמינים את כל המעוניינים לחלוק את חוויותיהם, רגשותיהם, שאלותיהם ודעותיהם, בנושאים השונים המעסיקים אותם בתחום זה. נבקש מכולכם לקרוא את תקנון הפורום ולהקפיד לנהוג על פיו, על מנת שהמקום יהיה נעים לכולם. גלישה נעימה מור ושלומית</div>

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אוטיזם, אספרגר ו-PDD

<div>גולשים יקרים שלום, וברוכים הבאים לפורום "אוטיזם ואספרגר". הפורום שלנו מיועד לכל מי שקשור לספקטרום האוטיסטי -הורים, משפחות,אוטיסטים בוגרים ומטפלים. בפורום משתתפים הורים לילדים בספקטרום האוטיסטי בכל רמות התפקוד. מטרת הפורום היא להיות לבית, מקום תמיכה, מרכז מידע ואתר שיחה לכל ההורים והמשפחות, מטפלים ואנשי הספקטרום עצמם. אנחנו מזמינים את כל המעוניינים לחלוק את חוויותיהם, רגשותיהם, שאלותיהם ודעותיהם, בנושאים השונים המעסיקים אותם בתחום זה. נבקש מכולכם לקרוא את תקנון הפורום ולהקפיד לנהוג על פיו, על מנת שהמקום יהיה נעים לכולם. גלישה נעימה מור ושלומית</div>

לצפיה ב-'התאמת כיתה'
התאמת כיתה
<< ההודעה הנוכחית
15/11/2019 | 02:34
6
130
אנשי המקצוע חלוקים בדעותיהם ואני כבר אובדת עצות. אם יש הורים המתמודדים (או התמודדו) עם אותה הבעיה - אשמח לשמוע.
בני בן השש (כיתה א) אובחן עם אספרגר. מבחינה שכלית הוא הרבה מעל הממוצע וגם תואם אקדמית את כיתה ג, מצד שני, מבחינת חברתית הוא תואם גן טרום טרום.
הכנסתי אותו לשילוב מלא כי הובטח לי ע"י המנהלת שיתנו לו חומרים אקדמיים מתקדמים יותר אבל אני רואה שזה לא קורה. העו"סית לוחצת להקפיץ אותו כיתה, הפסיכולוגית חלוקה עם עצמה ומשאירה לי את הבחירה ואנשי החינוך (מתי"א + מורים בבית הספר) מעדיפים שלא.
אין בי"ס יותר מתאים באזור, אין כיתות מחוננים עד כיתה ג' וגם אז זה רק יום בשבוע. אשמח לעצה או לשמוע מניסיון.
אוטיזם, אספרגר ו-PDD >>
לצפיה ב-'איך הוא מרגיש בכיתה, בביה"ס?'
איך הוא מרגיש בכיתה, בביה"ס?
15/11/2019 | 12:40
2
70
בעיניי, זה הכי חשוב. זה הבסיס לכל השאר- תנאי הכרחי לצמיחה בכל התחומים.
אם בסה"כ טוב לו שם, אפשר לנסות למצוא מענים לצורך שלו בגירויים אינטלקטואליים.
אם אפשר בתיאום עם הצוות החינוכי מה טוב,
ואם לא, בבית בשעות הפנאי הוא יכול להכנס לאתרים כגון 'גלים' ועוד
וללמוד עצמאית כאוות נפשו
אצלנו בבית האתרים האלה פופולריים, אם תרצי קישורים, תגידי
 
אם הוא מעוניין, אפשר להציע למורה להשתמש בכישוריו- למשל:
אולי הוא יכתוב טור בעיתון ביה"ס?
אולי תהיה לו פינה קבועה בכתה, שבה יציג מדי שבוע/חודש נושא שמעניין אותו?
(זה יכול להיות מודל מפלסטלינה שמתאר הרי געש
או פלקט עם מפה המתארת את האימפריה הרומית
או כל דבר אחר- לפי תחומי העניין שלו).
אפשר כמובן לחשוב על רעיונות נוספים.
 
אוטיזם, אספרגר ו-PDD >>
לצפיה ב-'אשמח לקישורים '
אשמח לקישורים
18/11/2019 | 23:43
1
56
לא בטוחה איך הוא מרגיש כי הוא לא ממש משתף אותי. "הכל בסדר"..
גלים נראה טוב.. אשחרר אותו באתר לראות איך יקבל אותו :)
נראה לי שהמורה פחות נלהבת לתת לו הזדמנות. הוא "מפריע להלך הכיתה" (גם כשמוציאים אותו החוצה לעבודה עצמאית הוא מפריע לה).
אוטיזם, אספרגר ו-PDD >>
לצפיה ב-'הנה כמה קישורים, אבל המשפט המסיים שלך מעורר דאגה...'
הנה כמה קישורים, אבל המשפט המסיים שלך מעורר דאגה...
19/11/2019 | 09:57
47
גישה שלילית כזאת מצד המחנכת עלולה להיות מזיקה מאד לילד:
היא עלולה להרעיל את תפיסתו לגבי עצמו בכלל
ולגבי הסיכוי שיש גם לו מקום בעולם בפרט
ועלולה גם לחלחל אל הילדים ולהשפיע על יחסם כלפיו.
לכן אם יש סיכוי לשנות את גישתה, נראה לי חשוב לעשות כל מאמץ בכיוון,
ואם לא- לא לעשות ניסויים על גב הילד, להוציא אותו משם.
גישתה של המחנכת היא הקריטריון החשוב ביותר לפי נסיוני
להיותה של סביבה חינוכית מיטיבה או מזיקה לילד.
עם כל היתר אפשר להתמודד, אבל אם המחנכת משדרת מסרים שליליים
זה עלול להיות הרסני.
 
הנה כמה קישורים, בנוסף ל'גלים':
 
האתר של מט"ח, יש בו חומרים לכל הגילאים, מכתה א' עד תיכון
 
אתר לע"מ (למידה עצמית במחשב) עם חומרים במגוון תחומים, לביה"ס היסודי
 
"שעת קוד" פעילויות לגילאים שונים בכתיבת קוד למחשב
 
יש כמובן עוד, בתחומים שונים ולגילאים ורמות ידע שונות-
אם תרצי- תגידי
אוטיזם, אספרגר ו-PDD >>
לצפיה ב-'להשאיר אותו בכיתה א'. יש לו משלב/ת? היא/ הוא מקבלים הדרכה?'
להשאיר אותו בכיתה א'. יש לו משלב/ת? היא/ הוא מקבלים הדרכה?
15/11/2019 | 13:51
1
41
לצפיה ב-'יש, אבל...'
יש, אבל...
18/11/2019 | 23:45
50
יש לו משלבת ויש לה הדרכה אבל או שהוא לא משתף פעולה או שהם תוקעים מקלות בגלגלים בכוונה תחילה. אני לא יודעת ממה זה נובע, אבל אראה כדוגמא: המשלבת טענה שהוא לא יודע לקרוא כמעט בכלל. בבית הוא מקריא לי ספרים של 160 עמוד, ובדרכים קורא בקול שלטים. הייתי ממש חייבת להכריח אותה לשבת ולהקשיב כי המורה החליטה שהוא לא יודע לקרוא ו"המורה יודעת הכי טוב". אז יתכן ולא רצה להקריא לה והיא ויתרה כי "המורה אמרה", אינני יודעת אבל משהו בכל הקונסטלציה לא מריח טוב.
אוטיזם, אספרגר ו-PDD >>
לצפיה ב-'היתי מנסה לברר מה הבן שלך רוצה'
היתי מנסה לברר מה הבן שלך רוצה
19/11/2019 | 11:06
36
הבן שלי התחיל לקרוא מגיל 4 וידע לחשב מספרים שלילים ושברים. בכיתה א הוא רצה להיות כמו כולם.  אז עשה את החוברות של כיתה א וחווה חוויות הצלחה. ככה היה לו יותר כח להתמודד עם הכתיבה שהיתה קשה לו יותר ועם הקושי החברתי.  בכיתה ב כבר נמאס לו והתחיל לעשות בכיתה לבד חוברות חשבון של ג, ד וה עד שנמאס לנו והתחיל ללמוד לבד חוברת כימיה של תיכון ...
אז לפני שאת מתיאשת מהמורה והמשלבת הייתי שואלת אותו מה הוא רוצה.  אם רוצה בנתים להיות כמו כולם, לא יקרה כלום. יש לו עוד הרבה שנים במערכת החינוך...
אוטיזם, אספרגר ו-PDD >>

הודעות אחרונות

00:23 | 17.01.20 מלו22
19:35 | 15.01.20 1smile11
12:10 | 12.01.20 אמירעננה
11:20 | 08.01.20 YARON19701
09:39 | 07.01.20 קורי14
11:30 | 06.01.20 schlomitsmile
07:15 | 06.01.20 אמירעננה
18:19 | 01.01.20 בן אבי 12
08:23 | 01.01.20 מלון חיות
07:28 | 26.12.19 שאלהמגניבה

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ