אמהות לילדים עם אוטיזם

hilaM92

New member
אמהות לילדים עם אוטיזם

אמהות יקרות,
שמי הילה, סטודנטית לתואר שני בפסיכולוגיה חינוכית במרכז האקדמי פרס,
במסגרת עבודת הגמר בהנחייתה של פרופ' מלכה מרגלית, מעוניינת ללמוד לעזור ולתמוך בכן אמהות יקרות.
לצורך כך, זקוקה לעזרתכן��
מחפשת אמהות לילדים עם אוטיזם בגיל 3 עד 18,
שיקדישו מס' דקות במענה על שאלון קצר (כ-6 דק'),
השאלון אנונימי לחלוטין!
אודה לעזרה, לשיתוף��
קישור לשאלון:
https://perespsy.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_00aCNiGGv4jHHFj
תודה רבה!
 

schlomitsmile

Member
מנהל
ניסיתי...
שני דברים בעיקר לא איפשרו לי להמשיך:

א)ההתייחסות לאוטיזם כסוג של אסון
("הפרעה", ייחוס מצבי קושי בחיים באופן ממוקד לאוטיזם/להורות לילד האוטיסט,
המינוח "עם אוטיזם"-
ראי: מדוע אני סולד מכינויי "אדם עם"
מאת: ג´ים סינקלייר http://www.acisrael.org/?page_id=620 )
ממליצה לך גם לקרוא את הטקסט של הפיצקי שלי,
המופיע בהודעה כאן למטה "בעיני הפיצקי- חיווט נוירולוגי".

ב)שאלות אמריקאיות מניחות איזשהו דפוס אחיד למשיבים,
כולם אמורים להתאים לרובריקות המוצגות.
למשל- שיש להם ילד א"ס (=איש ספקטרום) אחד.
לי למשל יש שלושה
(ועוד אחד נ"ט=נוירו-טיפיקל, "רגיל").
או כלמיני היגדים שעבור חלק מהאנשים פשוט אינם רלוונטיים
(למשל: "שמה מבטחי באלוהים"-
אם אשיב "בכלל לא" זה יובן כעמדה אתיאסטית, ולא היא.
פשוט לא מצפה מהאלוהות שתפתור לי בעיות
).

כתבתי את כל זה, כי כתבת שאת "מעוניינת ללמוד "

מאחלת לך בהצלחה
 

hilaM92

New member
בנוגע לשאלון המחקרי

שלום,
תודה על הארותייך החשובות.
חשוב לי לציין שאין כל כוונה לפגוע וצר לי מאוד אם הדבר קרה בעקבות נוסח הדברים.
אשמח אם תוכלי להפנות את דברייך למייל ([email protected]) ולהוסיף במידה ויש דברים נוספים שתרצי לשתף בהם על מנת שנוכל לקחת את הדברים בחשבון במחקרים הבאים.

אנו רואים תחום מחקר זה כחשוב מאין כמוהו ומטרתו להעמיק בהבנת הקשר האימהי בהיבטים שונים ולכן חשוב לנו מאוד שיתוף הפעולה של אמהות שיוכלו לתת לנו נקודות מבט מסוג אלה.
תודה שהקדשת מזמנך.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
זה המייל שלך?
אם כן, אז לא הבנתי מה הטעם בשליחת אותם דברים גם למייל...
בכל מקרה, אין לי כרגע מה להוסיף על מה שכתבתי,
יכולה להעתיק את הודעתי ולשלוח למייל, או שאת יכולה לעשות זאת

אם יש לך עניין לשמוע עוד, את מוזמנת לשאול כאן

&nbsp
ועוד הבהרה: זה לא עניין של פגיעה ברגשות -
שימוש במונחים הנובעים מגישה לפיה להיות שונה = להיות לקוי/פגום,
גישה שהיא בעיניי שגויה, מעוותת מיסודה,
לא מאפשר לי (וליותר ויותר אנשים עם הזמן) להשתתף בדיון
שנועד לכאורה לברר אמיתות בנושא האוטיזם
כי אינני יכולה להתחבר לשפה הזאת, להנחות היסוד האלה.
כמו שיקשה עלייך כנראה להשתתף בדיון על תרבות יהודית הנוקט במונחים אנטישמיים.
לא בגלל רגשות, אלא בגלל אמת ושקר.
הפיצקי שלי באמת מסביר זאת טוב ממני

קראת את הטקסט שלו? (בעיני הפיצקי- חיווט נוירולוגי).
&nbsp
מעבר לכל זה- שיהיה לך בהצלחה,
ומשמח תמיד לפגוש אנשי מקצוע המעוניינים באמת להקשיב

&nbsp
 
למעלה