תזונה קטוגנית או פליאותית

HoneyBadger

New member
תזונה קטוגנית או פליאותית

לפני שנה הבנתי שאם אני נמנע מפחמימות מורכבות אז אני לא זקוק לריטלין על מנת להתרכז ואז התחלתי תזונה קטוגנית, אחרי מספר חודשים הרגשתי שיפור מטאבולי וקוגנטיבי מאוד משמעותי, כל מיני תחושות לא נעימות בבטן נעלמו וגם קל לי יותר לווסת רגשות ותחושות של עצמי.

אני תוהה אם עוד אנשים מכירים פה את התזונות האלה כי אני מרגיש שאני צריך להתחיל לתסף פחמימות בגלל שאני מרגיש בזמן האחרון עייף וחסר אנרגיה ובאמת היו לי קצת נפילות שבהם אכלתי ממתקים והיה שיפור בתחושה.
 

grayart

New member
גם אני בתזונה קטוגנית

אני גם יכול להעיד על עצמי שזו תזונה שבאמת עושה נפלאות לגוף ולנפש.
לא אמורה להיות עייפות בתזונה...
עייפות יכולה לנבוע מחוסר במלחים,
או אם צרכת פחמימות\סוכרים בעודף, ואז ניכנסת למקום שמכנים אותו "לימבו" בו הגוף לא נמצא במצב מטבולי של שריפת שומן מצד אחד, ומצד שני חוסר בגלוקוז.
ההמלצה היא לא לאכול ממתקים (זה לא נקרא להיות בתזונה) ממתקים יכולים ריגעית להעלות את הגלוקוז שלך בדם ולהפיג את העייפות, אבל אחר כך העייפות רק תגבר והצורך\תשוקה לסוכרים תגבר.

תכנס לקבוצה קטוגנית בפייסבוק ותתיעץ איתם.
בעיקרון אתה לא אמור להרגיש עייפות בכלל.
 

HoneyBadger

New member
קול :)

אני מחקתי את הפייסבוק לפני קצת זמן, קצת הציף אותי להיות חשוף לפרומונים של כל העולם �� (מקווה שזאת לא בדיחה אכזרית מידי).

קשה לי לאתר מה בדיוק חסר לי ואני חושב שגם בקבוצה כשהייתי חבר בה אז הייתי מקבל תשובות שונות ומגוונות מידי בשביל להחליט לצד משתמשים שבכלל בטח היו ממליצים לי לצום ואם הייתי מקשיב להם תוך מספר ימים הייתי בתת משקל.
 

grayart

New member
תפנה אישית לאביב מייזלין, אתה יכול לסמוך על מה שהוא אומר.

 

HoneyBadger

New member
נראה לי שזה כי לקחתי מגנוקס

אני נטלתי מגנוקס וזה הקל לי מעט על שרירים תפוסים אז חשבתי שזה טוב ושזה נספג כמו שהם טוענים
&nbsp
התחלתי לקחת במקום המגנוקס מגנזיום ציטראט ואני מרגיש מאוד אנרגטי מאז וגם השרירים מרגישים טוב.
&nbsp
נראה לי שהמגנוקס זה איזה ישראבלוף אין מצב שמה שהם כותבים על הקפסולה שזה 520 מ"ג שקול לציטרט 520 מ"ג וזה גם גורם ליציאות מרובות וכבר ביום הראשון אחרי שלקחתי ציטרט הרגשתי שיפור מאוד גדול מכל הבחינות וגם אני לוקח 400 ציטראט ולא 520 שעל פניו אמור להועיל לי פחות.
 
למעלה