הסייעת החדשה לא שווה כלום

הסייעת החדשה לא שווה כלום

הרושם הראשוני שלי היה נכון - קיבלנו סייעת גרועה. כולה חיוכים, אבל בפועל - לא הרבה.
אחת המטלות שלה הינה לעזור לו בהתארגנות, כולל לרשום מהם שיעורי הבית. עד היום טוען שאין כלום ואם יש, אז סיים בכיתה. היום הסתכלתי בפלאפון שלו באחת קבוצות הווטסאפ וראיתי שיש לא מעט שיעורים. הוא לא נכנס לקבוצה כי הם סתם כותבים כמויות של שטויות. ואני לא חשבתי שצריך שייכנס ויבדוק.
בקיצור, מעכשיו הוא ייכנס לבדוק. אבל אני גם רשמתי לסייעת שאני מבקשת את עזרתה בנושא. אז היא אמרה שחוששת לחשוף אותו ושהיא תרשום לי. בעיני זה לא פתרון, אז סיכמתי שנחשוב על פתרון ונסתייע במורת השילוב שאני מאד מעריכה.
עכשיו אני מתלבטת מה לעשות? עוד שבועיים יש ישיבת תח"י - לחכות ולדבר שם? לפנות למורת שילוב?
ובגדול, החשש שלי הוא מה עוד היא לא עושה כפי שסיכמנו ונסכם בישיבת תח"י?
 

schlomitsmile

Member
מנהל
לא לחכות
את מתארת קושי שהוא מעבר לעניין שיעורי הבית- חוסר אמון שלך בסייעת.
וקושי נוסף- קושי שלה לסייע לו בגלל שהיא אמורה להיות סמויה.
אלה סוגיות מרכזיות בשילוב, זה הבסיס שבלעדיו אין טעם ב"קומה שניה"- תח"י.
חשוב לדעתי לשתף את מורת השילוב בהקדם.
 
לקראת תח"י

שיתפתי את מורת השילוב בבעיה והסייעת שלחה לי פעם אחת שיעורים שהילד טען שעשה בכיתה. וזהו. כמובן שלא רשם כלום ביומן.
לפני כמה ימים דיברתי עם המחנך (אחרי הטיול, בו דווקא הייתה סייעת מחליפה שנכשלה קשות) וגם הזכרתי את הנושא.
וגם הסייעת יודעת שאני לא מרוצה כי שלחתי לה הודעה על זה, עוד לפני שפניתי למישהו.
השאלה היא האם להזכיר את הנושא בתח"י? אולי כמטרה?
אני גם תוהה עד כמה נכון לשים דגש על בעיית תארגנות? הרי הוא תלמיד ממש טוב, גם בלי להכין שיעורים. אולי פשוט כדאי להמשיך עם לאתגר אותו בבית, בלי קשר לשיעורי הבית?
 

אסף 17

New member
היי,

פעילות גופנית ניסית ?
תנועה, סידור תיק - קצב איטי, מהר יותר, תפקוד תחת לחץ . . . הפעלת המערכת !
&nbsp
אסף
 
למעלה