בניית תל"א/תח"י- עד כמה אתם ההורים שותפים?

אני לא בונה אבל מאשרת
תמיד מסכימה עם הכל, לפעמים אני בהלם עד כמה התכנית מדהימה. לא יודעת להגיד על היישום עצמו, אבל לפחות כתכנית היא מעל למצויינת.
קולו של הילד לא נשמע כמובן היות והוא לא מודעלתהליך.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
למה הוא לא מודע לתהליך?
אגב, גם בלי שיהיה מודע לו, אולי אפשר לשוחח איתו על הסוגיות הרלוונטיות,
למשל: אצלנו בשנה שעברה נכתב בטיוטה משהו בסגנון:
הילד ילמד להפרד לשלום בדרך נורמטיבית בסיום אינטראקציה.
וזה כי לפעמים הוא פשוט מסתלק כשמבחינתו נגמר.
גם בלי שהוא ישתתף בדיון, ברור לי שזו לא מטרה ראויה מבחינתו ועבורו.
לכן דאגתי שזה ישונה למשהו כמו:
הילד יבין אילו תחושות הסתלקותו מאינטראקציה מעוררות בשותף התקשורת שלו, ולאיזה תגובות היא עשויה לגרום.

ברגע שיבין ויהיה מודע לכך שהבנאדם השני עלול להפגע,
עלול לחשוש שהוא (הבנאדם) פגע בו (בילד) וכו'
זה נתון לבחירתו האם בגלל זה (ולא בגלל שזו ההתנהלות הנורמטיבית)
הוא רוצה להתאמץ ולומר 'שלום' או משהו, או לא.

לזכותה של מורת המתי"א שלנו ייאמר, שהיא קשובה לילד וגם לאמא שלו

לא מובן מאליו במציאות חיינו.
 
למעלה