ניסיון לדיון עידוד להצטינות אחריות הורים אן בעיה

גורג42

New member
קצב קריאה זה בין 10 ל-25 עמודים בשעה.

(בהנחה שמדוברים בעמודים של ספר בן ימינו)

אז 300 עמוד זה משהו בין 12 שעות ל-30 שעות.

ו-2000 עמוד יהיה בין 3 ל-8 ימים רצופים.

כך או כך זה לא נגיש במיוחד. במוזיקה זה לא יהיה קצר יותר. למעשה, מכיוון שמוזיקה כוללת גם קטעי גישור ללא מילים, "אפוס מוזיקלי" יהיה עוד יותר ארוך.

אז אם אתה רציני עם הקטע של "להנגיש את הטקסט", תצטרך לעשות אחת מהשניים:

(1) לקצר את הטקסט אותו איכשהו (לכתוב עיבוד)
-או-
(2) לפרק כל סאגה לפרקים שניתן להאזין להם בנפרד. מין מקבילת אודיו לסדרת
טלוויזיה (הפרקים של מסע בין כוכבים לדורותיה, למשל, מצטברים יחד לסאגה שהיתה מכסה לפחות 5000 עמודים בכתב. ניתן להשתלט על זה רק בגלל שהיא מחולקת ל-5 סדרות, 28 עונות ולמעלה מ-700 פרקים)
 
המטרה היא

שזה היה כמו המקור לכן לא בא בחשבון עיבוד עניין החלוקה לפרקים הוא נכון מאוד וזה בעצם מה שרצתי לומר לך שאני רוצה לעשות שיש קטעים כאלו שמחולקים לסדרת אודיו מוזקאלי זה ממש לא בעיתי כי כבר היום יש מקומות כמו רשת א שעשו אותו דבר עם טקסטיים קלאסים רק בלי המוזיקה מה שכן מסבך את העניין וכנראה פחות נגיש בהרבה זה הלחנה לו הייתי מכיר מלחנים שמוכנים לעבוד על פריוקט כאלו הייתי פונה אליהם אני מבין שאתה מלחין אבל הבנתי ממך שאינך יכול לעמוד בפריוקט , חשבתי להציע לך אולי שנתחיל מטקסטים יותר קצרים גם שלי ונראה איך זה ממשיך הלאה מה דעתך ? נתחיל מקטן ואז לגדול מה אתה חושב ?
 
זה קצב קראיה שי איטי למען האמת

הממוצע שלי הוא בין 35 -40 ואני יכול להגיע גם ל 100 עמודים בשעה אם זה ממש מעניין אותי למשל סיימתי את החלק הראשון של פאוסט שהיה מרתק תוך שעתים וחצי וזה היה לפחות 24 ענודים ועוד כתובים בשירה נשגגת לכן 10 עמודים בשעה נשמע מוגזם מאוד הייתי מכוון לממוצע של 90 ז - 35 אבל אולי אני טועה .
 
10 עמודים לשעה נשמע לי

ממש איטי הממוצע שלי הוא בין 35 ל 40 ענודים ואם זה ממש מעניין אותי גם 100 ענודים למשל קראתי את החלק הראשון של פאוסט תוך שעתים וחצי וזה לפחות 260 עמודי שירה נשגבת מאוד , לכן נשמע לי שממוצע קראיה נע יותר לכוון של 30 -35 עמודים לשעה אבל אולי אני טועה
 
אני חושב שכדאי לי להתעסק באומנות

זה מה שהולך לי זה מה שבוער בי באמת ומה שאני הכי אוהב שאני חלמתי על המכשיר זה היה לפני שנים שחלמתי ללמוד רפואה והבנתי שאין לי סיכוי בגלל הרקע הנפשי שלי , אז עם הזמן זה דעך אבל הכשרון הבולט באמת שלי מילדות זה אומנות גם יותר מחישוב או מתמטיקה ואני רוצה להגשים חלום ענק וליצור ספר בסגנון מתולוגיה יהודית בסגנון של טולקין רק ביהדות משהוא גרנגיוזי ויש לי כבר כמה מאות עמודים שכתבתי ונראה לי זה היעוד שלי בנתיים
 

גורג42

New member
נהדר. הנה לך מטרה שאינך צריך בשבילה אף-אחד אחר


זה היופי באומנות, ובעיקר - בכתיבה: זה רק אתה, הנייר והעט. אין לי הרבה מה לכתוב בנושא, כי נראה לי שאתה כבר יודע בדיוק מה אתה רוצה לעשות פה.

וכמובן - זה לא סותר את עניין המכשיר הרפואי. אין שום חוק שאומר שלבן-אדם חייבת להיות רק שאיפה אחת בחיים, וממילא אין הרבה שאתה יכול לעשות בכאן ועכשיו כדי לקדם את היעד הזה.

בכל מקרה, לגבי המכשיר רפואי והרקע הנפשי שלך:

אינך צריך ללמוד רפואה כדי ליזום את המכשיר הזה. זה בדיוק מה שאני מנסה להסביר לך כאן, שאת היעדים הגדולים באמת אי-אפשר להגשים לבד. אם מדובר במכשיר רפואי, אז יותר הגיוני שתמצא לך שותף שהוא כבר קרדיולוג מומחה, מאשר להתעקש וללמוד את הכל בעצמך.

אחרי הכל, פיתוח מכשיר כזה לא דורש רק ידע ברפואה. אתה מתכוון ללמוד גם הנדסת מכונות? עיצוב תוכנה? ניהול עסקים? חשבונאות? משפטנות (כדי לוודא שלא יגנבו לך את הרעיון)? ברור שלא. אתה כן תזדקק לידע בסיסי בכל התחומים הרלוונטים, כדי ש-:

(1) לבנות תוכנית פעולה כללית שיש לה גם סיכוי להצליח.
(2) לשרטט דיאגרמה של אב-טיפוס שהיא לפחות חצי-הגיונית, כדי לעניין שותפים פוטנציאלים. זה לא חייב להיות מושלם. רק משהו שמוכיח ש-(א) השקעת מאמץ בלימוד הנושא ו-(ב) המומחים רק יצטרכו לתקן דברים קלים פה ושם ולא להמציא את כל המכשיר מחדש בעצמם.
(3) לנהל שיחה מושכלת עם המומחים שאיתם אתה עובד.

כמובן שזה עדיין הרבה עבודה, אבל לפחות אינך צריך לעשות עשרה תארים באוניברסיטה


ומה שיותר חשוב: כדי לקבל ידע כללי ברפואה (ובנושאים אחרים) אינך צריך את האישור של אף אחד. אז הרקע הנפשי שלך לחלוטין לא רלוונטי לעניין.
 
נכוו מאוד אתה מדייק

וזה גם המטרה שלי הייתה ללמוד מספיק טוב תבסיס כדאי ליצור שרטוט מספיק אמין הזמנו היה לי משהוא ממש בוסרי בראש אבל נאבד לי גם קצה מזלג הזה לכן אני מסכים שאין צורך להיות ממש רופא לב בשביל זה אבל צריך בסעס מוצק ולהבין ממש איך המערכת עובדת וכל זה די רחוק ממני עדין לכן אני רוצה ללמוד , ןעיני עדיף שאני אתמקד כרגע באומנות אחר כך במכשיר הרפואי בנתיים אין לי תיגולת הטכנית לקדם את הרעיון הזה ושאלמד אנגלית אחשוב איך לפתח את רעיןן המכשיר כי כך אוכל לקרוא יותר על הלב רוב החומר הוא באנגלית , ▪בנוגע להתעיצות עם מומחים כמובן ככה זה הולך היום אתה לא יוצר מנש לבד בוודאי פריוקטים מסוג כזה מורכב אלא מסתמך על הרבה אנשים שמחזקים את הרעיון בזמנו אני זוכר שאמרת לי שאני זה שצריך להביא רעיון בסיסי והם יפתחו אותו או לפחות ינסו לרעיון בר קיימא לכו ברור שלא אלמד הכל לבד כנו שאמרת מכל דבר קצת ובמצבי הנפשי כרגע אין לי אפשרות להתעסק בזה אלא רק באומנות בעיקר בכתיבת היצירה שלי שבזמנו ספרתי לך עליה והתלהבת אם אני זוכר נכון עברו שנים מאז טוב זהו תודה על כל העצות אתה ממש מסייע לי .
 

גורג42

New member
ללמוד אנגלית אתה יכול כבר עכשיו


זה יועיל לך גם בהמון דברים אחרים, לא?

ואם קשה לך, אז תתקדם לאט לאט. אף אחד לא רודף אחריך עם שעון-עצר. תתקדם בקצב שלך ובדרך שלך.

אגב, לא יודע אם אתה זוכר, אבל אחד החלומות היותר גרנדיוזים שלי זה לבנות חללית ולטוס לירח. נראה לך שזה ריאלי כרגע? לא (ויותר מסיבה אחת). אבל זה ממש לא מנע ממני ללמוד כל מה שאני יכול על הנדסת חלליות דרך אינטרנט.

אולי, בעוד 20 שנה, עבודת ההכנה הזאת תישא פרי. אבל גם אם החלום הגדול לעולם לא יוגשם, עדיין הרחבתי את האופקים שלי ולמדתי הרבה דברים שעשויים לעזור לי בנושאים אחרים. וחוץ מזה, זה נושא שמעניין אותי ללמוד, אז זה ממש מצב של win-win-win.
 
אני מנסה ללמוד

זה לא קל אין לי תפישה לשפות חדשות אני מתקשה לקלוט צריך ללמד אותי באופן מאוד יחודי כדאי שאקלוט את זה בבית ספר כמובן שלא הצלחתי ואכן אנגלית מאוד חשוב רוב החומר בכל תחום כתוב בשפה הזו אני בעבר היה לי מורה פרטית והתקדמתי קצת אבל עם הזמן שכחתי צרחך המון השקעה ורצון כדאו שאלמד את השפה הזו להבין זה פחות בעיה אני די מבין אותה חלקית לקרוא ולכתוב ולדבר אני בכלל לא יודע גם לא בסיס .
 

גורג42

New member
בלי קשר למקרה הספציפי (שלא היה ולא נברא): לך אחרי הלב

תעשה מה שאתה רוצה לעשות עם החיים שלך.

להצטיין זה יופי של דבר, אם זה בא מבפנים. אבל זה ממש לא הכרחי. יש מלא אנשים סופר-כישרוניים בעולם שזה פשוט לא מתאים להם. אז בשבילם, "להצטיין" על הנייר לא שווה שום דבר. אותם אנשים צריכים למצוא את היעוד האמיתי שלהם, גם אם הוא לא רווי סימלי סטטוס נוצצים.

בקיצור, תחשוב טוב מה אתה רוצה לעשות בחיים, ואחר-כך תקום ותעשה את זה.

רק תזכור דבר אחד: אי-אפשר לדלג על השלב של "תחשוב טוב מה אתה רוצה". זה לא דבר פשוט בכלל, לברר עם עצמך מה אתה רוצה. זה משהו שדורש התבוננות פנימית מעמיקה.
 
למה לא היה ולא נברא ?

אני לא משקר ולא ממציא אני באמת באתי להתייעץ איתכם למה כל דבר אתה חושב שאני ממציא ? נתפס לך איזה קטע עלי שכל דבר שאני אומר אני בודה ואי אפשר להוציא לך את זה מהראש ואין לי כבר כוח לזה פשוט עדיף שלא תגיב , אתה כאלו בא ואמר לי אם יש לי אחות או לא אם יש לי משפחה כזו או לא מאיפה אתה מכיר אותי ? ואחר כך אתה מתלונן על ארנה שהוא אומר שאתה מקצין בתפישה שלך את החיים שלך , אני לא משקר אני לא ממציא ואני יודע מה אני רוצה ולאן אני מכוון תאמין לי
 
אנחנו לא מכירים

אין לך ולאף אחד כאן שום מידע עלי לכן כל מה שאתה אומר זה השערות הזוית ותו לו , זה שאני אדם מתוסבך זה ברור כל מי שקורא אותי יודע אבל שקרן אני לא בעל דימיון כן המון דימיון אולי בגלל זה אני משורר יותר מאשר אני מדען כמוך אתה חיי באופן קר מאוד מאוד צר ולא חיי וזה משעמם אותי שאני למדתי מתמטיקה בזמנו זה היה חושני עבורי נתפש סחושים ובא בקלות לא הייתי ידען כמוך וגם לא היה אבל כל המידע שבי בא לי באו9ן טבעי ואנטאוטיבי לכן יכולתי לפתור אינפי בעל פה ועכשיו שזה כבר לא מעסיק אותי אני אפילו כפל לא יכול אני נע ואתה נתקע ככה גם ארנה היה גאון בתכנות ועכשיו לא יודע כלו ככה זה אוטסטים כנראה אתה לא ממש אוטיסט
 

גורג42

New member
כי אני יודע על איזה סיפור חדשותי ביססת את ה"בחור" הזה.

ואני יודע גם עוד כמה דברים, אבל זה ממש לא המקום להתחיל להיכנס לזה.

נראה לך שהייתי כותב דבר כזה לולא הייתי בטוח? איזה מין מפלצת אתה חושב שאני?

בכל מקרה, לא מעניין אותי להיגרר לויכוח על הנושא הזה. אין לי שום עניין לשחק איתך את המשחקים האלה. הסיבה היחידה שהזכרתי את העניין, זה כדי שיהיה ברור לך שאני לא נופל בפח. וגם כדי שאנשים אחרים ידעו להיזהר מלהאמין לסיפורים שלך בעתיד.

מעבר לזה, אני לא מתכוון לדון בזה יותר. לא מעניין אותי.
(אילו זה היה מעניין אותי, אז לא הייתי עונה בכלל לשאלות שלך. ותחשוב על זה)
 
סיפור חדושתי אתה רציני ?

אתה מדבר על האקר מהאשקלון ? הוא בכלל לא דומה לו בשום דבר ואני בכלל לא מכיר סיפורים על מדענים אוטסטים או סיפורים כאלו היחד שאני כן מכיר זה גיקוב ברנט והוא ממש אבל ממש לא דומה לבחור הזה בשום דבר ברנט סופר ורבאלי ומתקשר מעולה ומרצה אפילו והוא בכלל בסגנון אחר לגמרי על הבחור הזה אני מספר כבר שנתיים מאז שהכרתי אותו בזכות אחותי קיצור בעיני אתה בפרניות ולא באמת מתבסס על כלום וחבל שאתה רוצה חהוציא אותי שקרן כי זה ממש לא יפה וגם נקמני חשבתי עברנו את השלב הזב ואין בפוסט הזה שום דבר רע והוא גם עקרוני
 
מה אתה עוד יודע עלי ?

שום דבר ואני גם לא עליך אז די עם זה מה שהיה בקמונה לפני שנה כבר נגמר ורק לחזק משהוא אם אדם המציא פעם אחת זה לא אומר בהכרח שכל מה שהוא אומר זה בדיה נכון ? אף אחד לא מושלם לכן הצתפישה שלך כזו מקובעת וצרה שקשה לי להבין אותה
 
אני לא חושב או חשבתי מעולם שאתה

מפלצת אלא פשוט לוקח מקרה אחד ומלביש על תפישה שלמה על אדם אחד וזה לא כך אני גם הודתי בעבר שאני יש לי דמויות אבל כל דנות היא גם ביוגרפית אצלי לכן המציאות והדימון אצלי יחד אצלך לא תעושה דכוטמיות אני פחות כי אתה מדען ואני אמן ככה זה מדען חי קר יותר מאשר אמן לכו אני גם מבין מאין באה החשיבה שלך רק לא מקבל אותה
 
וזה לא משנה אם זה אמת או לא

הבחור הוא לא רק האישו כאן אלא הסוגיה אנחנו מכרים כבר שנים ואתה יודע שמה שמעסיק אותי הוא הדיון עצמו ולא רק העניין הפרטיקי לא באתי לחפש רק יעוץ טכני אלא מהותי
 

schlomitsmile

Member
מנהל
נא להגיב לגופו של עניין ולא לגופו של אדם,האשמות אלה לא במקום
 

גורג42

New member
שלומית, מבחינתי העניין הסגור.

ואני מבטיח לך שיותר לא אדבר על זה בשרשור הזה.
 
למעלה