סקוטי אמיתי

arana1

New member
סקוטי אמיתי

עונה כאן לטענה של קבוצה כי בחיים לא דמיינתי שאפשר לכתוב תוכנה כה מחורבנת,גרועה,ומכוערת כמו זו שבתשתית האתר המטונף הזה.
אין,בחיים לא פגשתי אתר שנאבק בכל כך הרבה כשרון ובהתמדה כה קיצונית בנסיון להשתמש בו, אין ספק שהמתכנתים של תפוז שונאים בני אדם בטירוף.
וזה קשור גם לתגובה של קגומה שטפלה עלי כשל לוגי בדיוק מהסוג שמשקף בצורה הכי מזעזעת את כל התגובות שלה ושל גור,שמשעות כל אספקט אמפירי, נוכח, וידוע לכך כדי לקדם רק את הסיסמאתי והקלישאתי.
באמת ? לאוטיסטים אין קושי חורג מהמקובל, ובטירוף, עם אינטראקציה בין אישית ? קבוצתית ?
כנראה שאני מנסה לדבר עם זומבים.
 

גורג42

New member
א-פרופו סקוטי אמיתי, בוא נתחיל מזה שקגומה ואני לא מסכימים

אני מתכוון באופן כללי. הדיעות שלי ושלה שונות כמעט בכל עניין ועניין.

אז הניסיון למצב את שנינו כמייצגים איזו "נורמה" הוא - ותסלח לי על הבוטות - נלעג.

אף אחד כאן לא טוען שלאוטיסטים אין מאפיינים משותפים. זה לא מה שקגומה אמרה ובוודאי לא מה שאני אומר. מה הטעם לנהל דיון בכלל, אם אינך טורח לנסות ולהבין מה הדיעה האמיתית של הבן-אדם השני?

אתה רואה אותנו כזומבים, כי זו הפרספקטיבה שבחרת לעצמך. ביום שבו תקלוט שגם לאנשים שלא מסכימים איתך יש (לפחות לפעמים) דיעות מורכבות ועמוקות שלא מבוססות על סיסמאות וקלישאות... ביום שזה יקרה, פתאום ה"זומבים" יקבלו חיים חדשים. ואז, הדיונים איתך יתחילו להיות מעניינים.


אגב: אני חושב שדיון אמיתי ומעמיק בין העמדות שלנו היה יכול להיות מרתק. אין לי ספק שהיית מצליח לגרום לי לחשוב וגם לשנות את דעתי בכמה דברים. ואני גם בטוח שהפורום כולו היה נתרם מזה.

מה שבטוח, זה היה הרבה יותר מעניין ומועיל מלתקוף את אותם אנשי קש בפעם המיליון.
 

arana1

New member
אמרה

כמו מה שרוב האחרים שיש שונות כל כך גדולה שאין טעם למצוא משותף,
וזו בדיוק הטעות שאתה ממשיך לעשות כשנדמה לך ששונות דעות שוללת מראש משהו משותף,
אני רואה כזומבי את מי שכל הזמן מתעלם מכל מה שחי לטובת הכללות ריקות ומתות



אין לי שום עניין בשינוי דעותיך וזו גם לא כוונתי
 

גורג42

New member
היא לא אמרה. המשפט שכתבת זו הקצנה פשטנית של דבריה

בדיוק על הקטעים האלה אני מדבר.

ואולי אין לך שום כוונה לשנות את דעותיי, אבל אני לא רואה שום טעם בויכוח שלא מאתגר ברצינות את השקפת העולם שלי. לשמוע אותך תוקף שוב ושוב את אותם אנשי קש שממילא אף בר-דעת לא מאמין בהם, זה לא מעניין. מצטער.

ולגבי זה:
"אני רואה כזומבי את מי שכל הזמן מתעלם מכל מה שחי לטובת הכללות ריקות ומתות" - מסכים איתך ב-100%. לפחות אנחנו מסכימים על משהו
 

arana1

New member
אם אין טעם אל תגיב, אין בעיה

והיא אמרה בפירוש מה שכולם אומרים כל הזמן, שהשונות בין אוטיסטים היא כל כך גדולה שאין מקום להכללה

אני לא מתעלם מהקושי האין סופי של האוטיסט במרחב הבין אישי, אתה מתעלם מזה, אז אם אנחנו מודים בצורך לשמור על קשר עם הבסיס העובדתי אז נראה שכרגיל רק אחד משנינו חוטא לצורך הזה
 

גורג42

New member
יש בעיה: נמאס לי (ואני משער שגם לקגומה) מההצקות שלך

ובעיקר נמאס לי שאתה מדבר בשמי וקובע עבורי מה אני חושב וממה אני מתעלם.

זה גם מעצבן וגם לגמרי מיותר. אז די כבר.
 

arana1

New member
כותב את דעתי

זה שהיא שונה משלך לא אומר שאני קובע לך, וכמו במקרה הנדון, ושוב, עובדה, שאני מתייחס עניינית למה שהיא כתבה ולמה שאתה כותב, מעולם לא דיברתי בשמך,ביקרתי את גישתך, ולצערך אין חוק נגד זה
 

arana1

New member
למשל

קגומה העירה "סקוטי אמיתי" בתגובה לתיאור שלי את האוטיסטים כמי שסובלים מאוד ממוסכמות המרחב הבין אישי אולי בגלל שעל זה הוספתי שגם מי שמסתדרים עם זה לכאורה בסך הכל עושים זאת דרך המון טריקים שהם למדו וגם סובלים מזה,
וזה גם מה שהם אומרים,
אז מה ולמה פסול בזכותי לענות ולהתייחס לזה ?

לדעתי היא טועה, המציאות מראה שהיא טועה, והיא טופלת על הטיעון שלי כשל לוגי שלא קיים בו בכלל, מותר לי לענות לזה ברשותך ?
 

גורג42

New member
ואתה לא יכול לכתוב את דעתך בלי לעקוץ כל הזמן?

לכתוב את דעתך זה סבבה.

לכתוב בכל שורה שניה "בניגוד לקגומה וגור שלא מבינים את X" (כאשר X זו אמת מובנת מאליה) זה סתם מגחיך את האנשים שאינך מסכים איתם ולא תורם שום דבר לדיון.

בקיצור: תפסיק לנסות ולהציג את כל מי שלא מסכים איתך כאידיוט מוחלט.

מזכיר לי את אותם הורים שטוענים שאנחנו מטיפים להפקיר ילדים, רק בגלל שאנחנו מתנגדים לשיטות הטיפול הקיימות. אתה יודע... בפעם האלף שאומרים לנו משהו כמו "אני מבינה שאין לך בעיה שבחור בן 40 לא ידע להשתמש בשירותים", זה מתחיל טיפ טיפה להימאס.

והקטע הזה שלך מרגיז בדיוק באותה המידה, ובדיוק מאותה הסיבה. בעיניי זאת אלימות מילולית נטו, לייחס לאנשים מחשבות מטופשות שהם בבירור לא מאמינים בהן.
 

arana1

New member
אלה לא עקיצות

אלא הדרך שבה אני מחבר בין האישי לכללי, בין הפרטי לציבורי, וכעובדה דעתי וגישתי באמת שונה ואף מנוגדת משלך ומשלה, אז יש להזכיר זאת ולהראות איפה ולמה, כי מה לעשות שאני בניגוד לך מחוייב לטיעון ונימוק ולא יכול להסתפק רק בהשמצות.

מה הקשר בכלל למה שההורים אומרים ? אם כבר אלה דעותיך וגישותיך שקרובות לשלהם בזמן שאני מבקש לחזור ולהזכיר שמה לעשות מדובר כאן על זהות שונה מאוד מהמקובל והמוסכם.

אתה זה שמשמיץ אותי כאילו אני מנסה לקדם וויתור על כל מה שמהותי בחיים רק בגלל שלדעתי ומנסיוני ומחווייתי השתלבות בנורמה וגשר לנורמטיבים לא עובד אז עכשיו בדיוק את הכשל שלך אתה טופל עלי ?
באמת, איך לא נמאס לך ?

אתה זה שחוזר וקובע שגישתי פירושה הזנחה והפקרה של אוטיסטים לקיום מוגבל ומייאש, ואחרי זה אתה מבקש שאביא לך ולא דוגמה אחת לסתירות המזעזעות בגישתך, אז שוב, כל דבר שאתה כותב הוא סתירה הזויה לחלוטין


(אם אתה רוצה לענות על זה כדאי שתמהר כי מהר מאוד, לבקשתך אגב, ישתיקו ויחסמו אותי כאן שוב, בדיוק כמו שמשתיקים וחוסמים אותי במציאות, ובדיוק מאותה סיבה)
 

גורג42

New member
סליחה? אתה טוען שאני אי-פעם ייחסתי לך עמדה שאינך מאמין בה?

לא היו דברים מעולם.

נכון, אני חושב שהדיעה שלך שאי-אפשר לדבר בכלל עם הנ"טים היא מטופשת ומסוכנת. אני חושב שהגישה שהזו שלך מזיקה, וגורמת לך לפספס הרבה דברים טובים בחיים.

ואני בטוח שאתה חושב בדיוק את אותו הדבר על הדיעות שלי. אז מה? זה לגיטימי לגמרי בשני הכיוונים. להביא ביקורת נוקבת נגד דיעות שאיננו מסכימים איתן זה חלק בלתי-נפרד מכל דיון ענייני. ואני מזמין אותך - בכיף - לקטול את הדיעות שאני מביע כאן ככל העולה על רוחך.

מה שלא לגיטימי, זה לייחס לאנשים דיעות דמיוניות (ומוגחכות לגמרי) שבכלל לא קשורות אליהם. אם הייתי מתחיל לכתוב בכל הודעה שניה שלי ש"אראנה מאמין שכדור-הארץ שטוח וששתיים ועוד שתיים שווה חמש ושהירח עשוי מגבינה ירוקה" אז זה לא היה הבדיוק הוגן מצידי... נכון?

ובאופן דומה: אני לא "מתחנף לנורמה" ולא "שם את הפרקטיקה מעל הכל" ולא "לא מבין שיש לאוטיסטים מאפיינים משותפים". במילים אחרות, אני לא האידיוט המוחלט שאתה מנסה לעשות ממני. וגם קגומה לא.

אז אני חוזר ומבקש ממך: די כבר עם הקטע הזה. זו סתם בריונות בשני גרוש, וזה ממש אבל ממש נמאס לי.
 

arana1

New member
בוודאי, אתה עושה את זה כל הזמן

ואני מעולם לא עושה זאת, מה שאני עושה, זה מראה איך מעמדותיך נגזרות סתירות ופעולות שסותרות לכוונותיך והצהרותיך, שזו פרקטיקה לגמרי הגונה, ואף חלק מהטעם בדיוק ציבורי.

אתה בפירוש חוזר וכותב שזה "לא יעיל" למשל בזמן שאני מנסה להראות עד כמה עצם הגדרת היעילות אינה אובייקטיבית אלא משרתת בעיקר את הכחנות ולכן אפילו סותרת ומונעת יעילות מהותית יותר

אתה וקגומה ואחרים כאן בהחלט מזהים ומזדהים עם יותר מדי היבטים של המצב החברתי הנתון כאילו היה מציאות ומשמיצים ומחרפים כל מי שחולק על כך כאילו היה חסר שיקול דעת או טרול או הפרעה ציבורית,
ושלא במקרה זה גם המקבילה הווירטואלית למצב הפיזי של האוטיסט במרחב,
שפעולותיו, בחירותיו, תנועתו ושפתו מבטאים גם מחלוקת מאוד עמוקה עם כל מה שמקובע כמוסכמה חברתית שבשבילו היא לגמרי חלולה אם לא גרוע מכך

אין ספק שאני מפספס המון דברים טובים בחיים, כל הזמן, אבל כאדם מוסרי, וככזה שמסוגל לראות גם מעבר לרגע, אני חושב שהמאמץ והקורבן חשוב ומהותי,
ואתה ואחרים מתעלמים מעוד היבט שאין חשוב ממנו, זה לא שלאוטיסט יש בדיוק ברירה,
כי למשל בעוד שהאדם הנורמטיבי יכול לשגשג או לפחות להרגיש מספיק נוח או סביר במבנה היררכי, זנותי, את האוטיסט זה מפרק גם גופנית, חושית ( זו הסיבה לחוסר וויסות חושי ולא כל מיני תקלות ולקויים ששרלטני המקצוע מדמיינים)

אז מבחינתי זו בדיוק גישתך של השתלבות שאחראית לכל המצוקה
 

arana1

New member
הרבה, הרבה הרבה, יותר גרוע מזה

אתה חוזר וטוען שאני פועל מתוך חוסר שיקול דעת, שאני סתם בריון, שכל מטרתי היא רק להציק, וצורח כאן במשך שנים שחייבים לחסום ולהשתיק ולהעיף אותי מכאן (וזה מצליח לך כי כל פעם שאתה צורח שלומית חוסמת אותי) .

גרוע מזה, וזה הכי נורא, אתה משתמש בפרקטיקות הכי נ"טיות על מנת לשלול את הלגיטימיות שלי כמו "עובדה שלך רע ולי טוב אז זה אומר שאני צודק ואתה טועה",
שאין יותר מזעזע מזה.
אז שמע חבוב, גם במונחים נ"ט הצלחתי הרבה יותר ממך, עבדתי שנים במקצוע הכי מבוקש ועשיתי מכה, אני עצמאי לגמרי ולא תלוי באף אחד, אני הורה לצאצאית הכי מקסימה בעולם, והורה טוב.... עדיין, מעולם מעולם מעולם לא תשמע אותי דוחף את החרא הזה כנימוק וטיעון או כהוכחה לעליונות העמדה שלי על אדם שלא מתפקד בכלל, מבחינתי זה פשע, ואתה פושע בזה כל הזמן.

וכשאני כותב שאסור לדבר עם נ"ט אני לא כותב את זה ממניעים גזעניים או אחרים כמו שאתה ויתר החארות כאן חושבים אלא מכיוון שכמו שכתבתי בפירוש כבר אלפי פעמים וברור לגמרי למה אין מצב שאתה והנ"ט יבינו השונות האוטיסטית היא גם שונות ברמה הכי הכי הכי חושית, גופנית, ולכן מיידית, וככזאת מציבה את האוטיסט במקום שבו הוא חייב להפסיד מראש את עצם שפיותו ואיזונו הנפשי גופני מעצם הנסיון לתקשר עם אדם שמה לעשות הקשר גוף שפה אצלו שונה מהותית, וכיוון שקשר גוף שפה הוא הכל, הוא הגשר לעולם, אז לדבר עם נ"ט זה לפרק את הגשר ולא לבנות אותו, ובמצב זה חשבון של רווח והפסד הוא נבזי לגמרי, כי ברור שנפסיד הכל, הנ"ט הרי שולטים, הם המוסכמה, על פיהם ישק דבר , אז ?

אז סבל גדול ותסכול, אבל בשבילך ובשביל הנ"ט עצם העובדה שאני סובל מוכיח שאני אשם, שאני אחראי למצבי, הרי אני יכול להיות כמוהם, כמוך, מטומטם ומאושר, אז לא, מצטער, נולדתי שונה
 

גורג42

New member
הבהרתי מיליון פעם למה הגישה שלי הרבה יותר מורכבת מזה

ואתה פשוט התעלמת. המשכת להתייחס לאותה קריקטורה מנותקת מהמציאות.

כמו שאתה עושה, שוב, בהודעות שכתבת עכשיו.

מעבר לזה, כל תגובה שיש לי לומר לדברים שכתבת עכשיו, כבר כתבתי לפחות עשר פעמים בעבר (ואני לא מגזים). לא רואה שום טעם לכתוב את אותם הדברים בפעם ה-11 רק כדי שתסלף אותם ואחר-כך תתעלם מהם בפעם ה-11.

זה פשוט לא מעניין.

הדבר היחיד שכן מעניין אותי כאן, ועל הדרישה הזו אני אחזור גם אלף פעם אם לא תהיה ברירה, זה שתפסיק לייחס לי דיעות דמיוניות. אני לא יודע אם אתה עושה את זה בכוונה או לא, אבל גם אם לא אז זה לא תירוץ. אם זה לא בכוונה, אז זה עדיין מה שנקרא בעגה המשפטית "רשלנות פושעת".

כי זה באחריות של בן-אדם שכותב בפומבי דברים על אדם אחר, להשקיע מינימום של מחשבה בלוודא שהוא לא כותב שטויות מוחלטות. אם הכנסתי לעצמי לראש שמישהו רוצח, זה לא אומר שאני יכול לקרוא לו כך בפומבי בלי שביררתי טוב טוב שזו אמת.

ואני מסרב לדבר איתך על כל דבר אחר, כל עוד אתה ממשיך לעשות את זה.

אני גם אזכיר לך ולשלומית ולחברי הפורום, בכל שרשור שבו אתה עושה את זה, שזו התנהגות פסולה. גם לא אגרר לויכוחים על זה.

וא-פרופו לא להיגרר לויכוחים: מכיוון שכאן בשרשור כבר הבהרתי את העניין, הרי שסיימתי כאן.
 
למעלה