ניסיון לדיון עידוד להצטינות אחריות הורים אן בעיה

grayart

New member
יכול להיות שקיים הפוטנציאל ...

אני לא מבטל זאת...
אבל שוב תחשוב על אמן (ואמן זו דוגמא טובה) שיש לו יכולת להפוך לאמן גדול, האמנות בוערת בו, אבל כל הדרך שלו מושפעת לא ממה שמושך אותו באותו הזמן בחיים, אלה השאיפה למימוש הגדולה שלו.
בכל תחום, אני חושב שההנאה ממנו חייבת להיות רצופה.
זו המשמעות האמיתית, לחיות ולחוות כל רגע אפשרי, ולא רק לעבוד למען מטרה.
כל מטרה גדולה היא רצופה מטרות קטנות, וחשוב להנות מהן כולם וכולן משמעותיות.
ואז המטרה של לעשות משהו משמעותי ברמה גלובלית או היסטורית הוא פחות משמעותי למשמעות הקיומית שלך כאדם.

אני חושב שגם אלברט איינשטיין לא שאף להיות "אלברט איינשטיין" אלה שאף לספק את הסקרנות האישית שלו ביחס ליקום ולקיום, והדרך הייתה רצופה חידות רבות עניין רב והנאה מבלי ששאף להיות אחד הפיסיקאים הכי משפיעים בעולם.
 
זה נכון מאוד מה שאתה אומר

ואני נאבק בזה כל רגע כל דקה לא לצפות לא לשואף רק למען התהילה אלא בגלל אהבה ואני פשוט לא רואה את עצמי עושה שום דבר אחר מלבד האומנות גם אם אף אחד לא אקבל אותי בעיני אני ימשיך כי זה מה שאני אוהב האם אני היה גדול ? אולי אבל העיקר זה הנאה אני ממש מסכים איתך והתשובה שלך יפה וממנה גם בא הגדלות דברים גדולים קורים הרבה פעמים במקרה ובעייי גם הנער הזה הוא מהסוג הזה אחרת לא היה כל כך מתרכז רק סביב זה בעיני זה גם פסופס כי יש גם דברים קטנים גם אני תמיד אומר את זה אבל נראה שהוא עדיין חושב באופן מאוד חזרתי וצר על נושא אחד או שניים מאפיין אסי בטירוף גם אני כך ברמה כפיתית אפילו קיצור מסכים איתך
 
בעיני זה פחות עניין של רצון לתהילה

כי הבחור הזה סופר מופנם ולא עושה רעש ממי שהוא או שאולי היה אלא הוא בעיני פשוט חולם לתרום לעולם דבר מאוד משמעותי לעשות דבר טוב לעולם והוא מאמין שאנשטיין היה כזה אסים פחות חושבים במונחים כאלו וגם הוא נשבר ואני מאמין שהוא נשבר כמו כולם זה לא הדבר המרכזי לפחות מהכרות איתו מה דעתך ? לרצות לסייע לעולם בגדול זה דבר רע ?
 
אגב אני למשל

חולם וחלמתי להמציא מכשיר רפואי שימנע התקפי לב וממש יחקה לגמרי את תנועת הדם בזמן אמת מעין מחשב לבבי עד היום זה במוח שלי ולא וותרתי על זה גם בזמנו פניתי לחברנו גור בנושא זה והוא נתרם לסייע לי הבעיה שאין לי מספיק ידע ברפואה ופיזיקה כדאי לפתח את זה וזה רק בחיתולים אז אני שאפתן ומאוד וזה מרצון עז ח לעזור לעולם ואונושות לעשות את העולם מקום טוב יותר הרבה אסים חשים כך ורוצים וגם עשו כך בפועח לא סתם אספגר הוא שם נרדף לגאונות ואקסטרניות יש בנו את זה ואני מאמין שגם בנער הזה לא כאגו רק אלא כרצון עז לשנות את העולם והוא בהחלט קיים בי בכל העוצמה ואני לא מתייאש
 

גורג42

New member
זה יעד יפה מאוד. השאלה היא, מה אתה מוכן לעשות למענו?

כמה אתה מוכן לעבוד על עצמך, כדי להגשים את היעד הזה

זה לא רק ידע ברפואה או בהנדסה (לא ממש ברור לי איך "פיזיקה" נכנס פה לעניין). זה אפילו לא בעיקר ידע ברפואה ובהנדסה, כי אחרת מישהו אחר כבר היה פותר אל הבעיה.

מה שאתה מציע פה זה בעצם סטרט-אפ די מורכב. וזה אומר, בין היתר, למצוא את הדרך האישית שמתאימה לך לעבוד עם אנשים אחרים. מדובר בפרוייקט שדורש מגוון רחב מאוד של כישורים, שמקצתם תוכל ללמוד בעצמך ומקצתם תצטרך למצוא באנשים אחרים.

ומן הסתם, כדי שיהיה לך סיכוי ריאלי להצליח בפרוייקט כזה, סביר להניח שתצטרך קודם לצבור ניסיון ביצירת פרוייקטים קטנים ופשוטים יותר.

כמובן שאינך חייב להסכים את כל ה"דרישות קדם" שאני רושם כאן. אולי תמצא דרך אחרת להגשים את החלום שלך. אבל דבר אחד בטוח: לא משנה באיזו דרך תבחר, זה ידרוש ממך להתאמץ ולמתוח את עצמך מעבר לגבול היכולת הנוכחי שלך. תזכור: איש לא עשה זאת לפניך, וברור שאינך שהאדם הראשון בכל העולם שעלה על הרעיון הכללי הזה.

ואני לא כותב את כל זה כדי לרפות את ידך, אלא להפך: אני רוצה שתבין מול מה אתה עומד, ותחשוב אם החלום הזה מספיק חשוב שלך כדי לעשות את כל הדרך הזאת למענו. כמובן שרק אתה יכול לענות על השאלה הזאת. רק אתה יכול להכריע, האם מדובר בשאיפה רצינית שאתה מתכוון להגשים, או רק בחלום בהקיץ שנעים לך לחשוב עליו.
 
אני לא מאמין שיש לי כישורים

להגישם אותו אני לא מצליח אין לי מספיק ידע ואני בדיכאון עמוק ולא מצליח ללמוד אני יש לי רק קוים כללים וזה לא מספיק אם יש לך עצות פרקטיות איך ניתן ללמוד חומר כדאי לפתח דבר כזה אני אשמח מאוד המטרה המרכזית שלי כרגע היא ללמוד אנגלית כדאי לקרוא ספרי קרדלוגיה וזו משימה לא קלה כי אני ושפות לא הולך ביחד האם אני אוותר ? אולי וגם בעיני צריך להתחיל בקטן ויש לי כמה רעיונות קטנים רק שאין לי משקיע חשבתי ליצור מידה עם אפוסים מלוחנים כמו שעשו בארץ לשירי משוררים אבל אין אף אחד שרוצה לתרום כי זה לא באמת יכניס כסף כי מה כבר ירצה לשמוע את זה
 

גורג42

New member
יש לי ניסיון בהוצאה לאור, קשר עם אולפן הקלטות, ואני גם מלחין

וגם יש לי ניסיון בגיוס כספים (בסכומים צנועים, אבל הפרוייקט שלך הוא לא פרוייקט יקר) למען פרוייקטים כאלה.

השאלה היא, מה אתה מתכוון לעשות בעניין?
 
אני צריך לחשוב על העניין

יותר לעומק הפריוקט עצמו הוא די צנוע ודורש סך הכך יכולת להעלוצ אתר מידה שבו היו יצרות שירתיות תחילה של אמנים מוכרים ולאחר מכאן אולי שלי ונלחין אותם השאלה איך מגיסיים עוד מלחנים מלבדך , ויוצרים מעין מוזיקה שמשלבת בין הקלסי למתקדם כי הרבה כבר הלחנו אופרות על יצרות מופת אני רוצה להלחין באופן שונה כמו שעשה אריק אהשטיין לביאליק רוק כזה רק ליצירות ארוכות יותר כנו אודיסה ואליאדה נתחיל מפרקים קצרים ונראה איך זה מתקדם האם אתה יכול להלחין אפוסים כאלו אם כן , אני אצור איתך קשר בהמשך עם עוד המלצוצ פשוט כרגע אין לי מחשב והוא מקולקל מתי שהיה אשמח להסביר יותר על הרעיון לא עח גבי הפורום אלא בפרטי
 

גורג42

New member
רגע רגע... נראה לי שבכלל לא הבנתי מהו הדבר שאתה רוצה לעשות.

למה אתר? ומה הקשר ליצירות של אמנים מוכרים?

חשבתי שאתה רוצה פשוט להלחין ולהוציא לאור את השירים שלך, לא? אז בשביל מה כל הדברים שמסביב?

ואתה קצת מקדים מאוחר למוקדם כאן. לא אמרתי לך שעבודה משותפת בהכרח מתאימה לי ובכל תנאי. רק הצבעתי על עצמי כמישהו שיש לו מגוון כישורים וניסיון שיכול - אולי - לעבוד איתך. כרגע זאת רק אופציה, וכמובן שהיא תתקדם רק אם שנינו נסכים על הדרך שבה אנחנו עושים דברים.

ובינתיים, כמובן שאשמח להמשיך ולתת לך עיצות כלליות והכוונה, ולענות על השאלות שלך.
 
כנראה לא הייתי ברור

המטרה העקרית שלי היא לא הלחנת שירי אלא הלחנת אפוסים עתיקים אני חובב שירה עתיקה מתלוגית והחלום שלי שילחינו את היצירות האלו במלואם , אין דבר כזה עדיין בארץ ובעולם זה מאוד חדשני לא כי לא חשבו על זה כי אין אמנים שמוכנים לקחת משימה כזו על עצמם מלבד אמנים שכבר מתו מזמן כנו ברלוז למשל שהלחין את פאוסט ויצר אופרה המטרה שלי שונכ להלחין את היצרות כרוק הנוזיקה שאני הכי אוהב עם נגיעות קלאסיות וכך להנגיש את היצירו האלו לציבור יותר נתחיל מפרקים קצרים וחלקים עד יצירה שלמה מעין אתר שמאגק את היצירטת האלו בנוגע להוצאה לאור אנע לא מתכנן להוציא בקרוב גם חא להלחין עדיין הצעו לי כבר אמנים מהפייסבוק להלחין הסכמתי אבל זה לא ממש פריוקט שעליו אני מדבר אצההכמובן יכול לשקול את זה אם אתה יכול להכנס לפריוקט כזה אבל זה הרעיון המרגזי להלחין יצירות מופת אפיות בשירת העולם למשל האודיסה והאילידה מקווה שאני כעת ברור
 
אפוס = יצירה שירת אפית

שמתארת בדרך כלל מסעות גבורים דמיונים למשל הרקולס הוא דמות כזו דוגמה לאפוס מוכר במערב הוא האודיסה שאתה בטוח מכער
 
כמובן

אני הבנתי את זה ומכיר אותך אם בעתיד או מתי שהוא זה ישמע לך נכון לעבוד על זה ובכלל על פריוקטים אחרים ושנינן נהיה באותו ראש אני אשמח כמובן שהכל תלי ברצון שלנו ובהסכמה ברור
 
בנוגע לאתר

חשבתי שלהקיים אתר עם מגון רחב של אפוסים או יצירות אפיות אחרות יכול להיןת רעיון טוב יותר מיטיוב ונוכל אולי לנסות לימור מידה קטנה משלנו בנושא זה לא בקנה מידה של יטיוב טבל מעין יטיוב קטן כולל הסברים ומאמרים על שירה וספרות בדגש על שירה עתיקה שאני אוהב זה בעצם החלום שלי פשוט אין לי כסף לזה ולא יודע איך למצוא תורם כי זה פשוט לא כל כך מכניס כסף אז מי ירצה ? 》 מבין משקעים רוצים להרוויח לכן אני חושב שהיה קשה להשיד אמנים שהיו מוכנים לעבוד על פיקיוקט כזה כי אף אחד לא עובד בלי תשלום ... קיצור מסובך
 

גורג42

New member
העניין הכלכלי זו הבעיה הכי קטנה. קודם צריך למקד מה אתה רוצה

על איזה סגנון מוזיקה, בדיוק, אנחנו מדברים? ולאיזה הרכב מוזיקלי (כמה כלים)? אלקטרוני או אקוסטי או שילוב? מה האורך הצפוי של הפרקים והיצירות בשלמותן? מי קהל המאזינים שאליו אתה פונה?

וכמובן - מהן היצירות הספרותיות שאותן אתה רוצה לעבד? לא סתם שמות גיבורים כמו "הרקולס", אלא שם היצירה הספרותית מדוייקת שממנה אתה מתכוון לקחת את המילים. ואם כבר מדברים על זה אז: באיזו שפה יהיו השירים?

כפי שאתה רואה, יש אלף ואחת שאלות אומנותיות שעליהן תצטרך לענות, לפני שהיה בכלל טעם לחפש מלחינים שישתפו איתך פעולה.

ואני חוזר ואומר: ברגע שיהיה לך חזון ברור ומדוייק, גם לצד הכלכלי יהיה פתרון.
 
תשובות

סגנון רוק כמי שאמרתי היצירות היו בתחילה בשפה העברית כי תחילה אני פונה לקהל ישראל הקהל עצמי הוא יותר אנטלקטואלי כי אין כמעת סיכוי שאדם מן השורה יקרא את פאוסט או הקומדיה האלוהית לכן זה מיעוד בעיקר לאוהבי שירה עתיקה וכבדה מאוד , לכן אין הרבה כאלו אז זה לא ממש רווחי כמו שהבאתי לך שם כבר על יצירה שחשבתי לעבד אותה והיא האודיזה והאלידה שאני האפוסים המרכזים של התרבות היוונית העתיקה בזה אני רוצה להתחיל חשבתי שאתה מכיר את היצירות תגלגל אליהם בגוגל ישר ימצא לך בנוגע להרכב חשבתי לשלב בין מוקאים קלאסים למוזקאים מודרנים אבל בדגש על רוק שהיה יוץר נגיעות לא יודע כמה בכל הרכב או כמה כלים כי אני לא מוזקאי בשביל זה אני צריך להתחבר למוזקאים ואיני מכיר מוזקאים לכו מה שאני יודע שהיצירות הם אפוסים כמו שאה נאמה עוטה עור הנמר או פאוסט ואחרים אחר אפשר פחות מוכרין אבל המטרה להנגיש את המתלוגיה השירית לקהל יותר רחב זה כמובן מכוון ליותר אנטלקטאולים אבל בעיני כם קהל פחות משכיל יכול להתרם מזה וזו גם המטרה גם כתבתי מיעודת לקהל אנטקטואלי ומתאימה למיתי מעת לפחות כך טענו כלפי אבל כרגע אני מדבר על יצירות באמת גדלות שהתקבלו שהמטרה להלחין אותפ מקווה שעכשיו הכל יותר ברור
 

גורג42

New member
"סגנון רוק עם נגיעות קלאסיות" זה תחום רחב מאוד

אז זה לא ממש מקדם אותנו.

בוא ואשאל אותך שאלה אחרת:

מה מניע אותך בפרוייקט הזה? האם יש לך דמיון בראש של איך - בערך - המוזיקה אמורה להשמע מבחינת הסגנון, ואתה נלהב לשמוע את זה במציאות? או שהמטרה העיקרית שלך היא ההנגשה של השירה העתיקה לכמה שיותר אנשים (בלי להקריב את האיכות כמובן), והבחירה שלך ב"סגנון רוק" היא רק בגלל שלדעתך זה ידבר ליותר אנשים?

ועוד שאלה:

האם מדובר במוסיקה נטו, או שהיית רוצה להוסיף לזה עוד דברים נלווים? באופרה, למשל, יש גם שחקנים ותפאורות. ובימינו יש גם אפשרויות אחרות. עם מחשב ומסך גדול אפשר בימינו לעשות כל אפקט ויזואלי או קולי... או להציג טקסט... או כל דבר אחר שעולה על דעתך.
 
תשובות

כן זה מה שמניע אותי שהיה פחות כבד לקרוא טקסט כזה והיה יותר כיף וניגש בנוגע לרוק זה פשוט סגנון המוזיקה שאני הכי אוהב לכן בחרתי בו אין לי מושג עדיין איך המוזיקה אמורה להשמע אני לא מוזקאי בנוגע לתאופרה הצשובה היא לא זה פשוט בדימיוני אמור להיות כמו טקסט אודיו שכבר קיים רק עם מוזיקה נלוות לא יותר ולא פחות זה לא אמור להיות מתוחכם מבחינה זו .
 
דוגמאות

מהישראלי עמיר בניון שבק ס מוניקה סקס ברי סחרוף אביב גפן איפה הילד .
&nbsp
דוגמה לשירים ישראלים אהובים " אתה נולדת לאוהב " , שמתאר פגיעה שעבר אביב גפן בילדותו מסיריונים לצד פגעיה מינית שעברה חברתו יל ידי אביה שיר מדהים מאוד אוהב אותו .
&nbsp
מוזיקה בינאלומית
&nbsp
קורט קובין
צראלי פאקר .
אלויס פרסלי .
ביטליס .
פיניק פלויד .
טופאק .
ועוד ועוד .
&nbsp
יש המון שמות אני יש לי בעיות בשליפת שמות כאן אני תארתי מוזקאים שעוסקים בעיקר ברוק ומוזיקה מודרנית אבל אני אוהב גם מוזיקה קלאסית ושמעתי המון .
&nbsp
עוד שם מאוד אהוב עלי ישראלי גבריאל בלחסן שכתב מדהים על היאוש והדיכאון ממליץ לך לשמוע אותו הוא עילוי היה לו מניה דפרסיה כמוני
 
תשובות בנוגע לאורך

האפוסים האלו נעים בין כמות של 270 עמודים אפילו עד למעלה מ 2000 עמודים כמו השאה נאמה אני מתכנן להתחיל מפרקים ורק אחר הך להלחין בשלומותם נתחחל מפרקי זמן של עשר דקות ונעלה לאט לאט למלא אני מעריך אפוס שלם בהקראה זה לפחות נע בין כמה שעות אין לי זמן מדויק כי זה תלוי בקצב הקראה והעניין הוא שאתב מקריאה לאחר אתה לא נוצן לו את האפשרות לעכל באופן הנוח לו לכן זה גם קצת בעייתח כי אני זוכר שראיתי הקראות בזמנוו ונאבדתי לעתים בסבך המילים יש לך פתרון לזה ? לי אין חוץ מלהקפיא את הטקסט ולחזור על מה שלא הבנת אבל זה מעצבן נורא
 
למעלה