יש לי הפרעות נפשיות קשות מאוד

יש לי הפרעות נפשיות קשות מאוד

ברמה מאןד חמורה ובעיני זה מה שמקשה עלי המחלות הנפשיות האופי המתוסבך אני יותר מידי מתוסבך עם עצמי זה לא האוטיזם אני לא אוטיסט בעיני זה הסיכזופרניה הדיכאון האוסידי הבעיות התנהגות החמורות אני ממש סובל ולא יושע מה לעשות אני לא מוצא פתרון אין לי כבר כוח החיים זה פשוט סיוט שלא נגמר וכן הייתי מותר על הכל גם על האוטיזם על הפרעות הנפשיות הבאמת מחרובנות האלו ורוצה להיות רגיל כי די אין לי כוח וזה שאני חכם או מוכשר או שיט אחר בגלל השוניןת האלן לא משנה את העבודה שתמיד היה מדוכא והם תמיד מאושרים וחי בא להיות מאושר הייתי מוותר על כל השוניות פשוט על הכל כי זה לא שוןה וזהנבדידות זהו
 

spirt20

New member
אהוב יקר

מדהים ומצחיק כמה אנחנו במקומות שונים בחיים ועם הגדרות שונות על הספקטרום והסבל הוא אותו סבל. יכולה להגיד שמה שקשה לי זה הOCD ופחות האספרגר. כבר השלמתי עם זה שאין לי חברים קרובים כי בכולם מצאתי פגם אבל קשה לי שהחיים שלי סובבים סביב פחד וטקסים. לכן מבינה את רמת העצב ורמת הדכאון שאתה נמצא בו. יחד עם זאת אין לך הפרעה נפשית, יש לך בעיה נוירולוגית שבגללה קשה לך למצוא את מקומך בעולם. יש מקום עבורך בחברה, אתה צריך להתבונן עמוק פנימה ולהבין שיש בך המון ולא רק שכל וכשרון .. אני מסרבת להאמין שאנחנו רק אינטלגנציה גבוהה, יש בנו המון ופשוט קשה לנו להביא את זה לידי ביטוי. ממליצה לך להפסיק עם הנסיונות להגדרה עצמית, אתה לא צריך הגדרה וכותרת כדי להבין מי אתה ומה התועלת בחייך. מציעה לך למצוא תחום עניין שמסקרן אותך ולהתעסק וללמוד אותו ולקבל את עצמך כמו שאתה. ואם זה יגרום לך להרגיש טוב, שתדע שגם אני לפעמים רוצה להיות רגילה למרות שהעיסוק העיקרי שלי זה להעלות מודעות ואת המוטו ששונה זה לגמרי רגיל:) והנה גם אני צועקת לפעמים בלב שבא לי להיות רגילה ונמאס לי לחשוב כל הזמן:)
 
אני כבר לא יודע מה לחשוב

אני מתויג ביותר מידי הפרעות קשות ומה שהכי מסבך אותח זה הפסכוזה אם נגדיר אותה כשונות או לא לחטוף התקף פרניוה עם רקע כמו שלי זה מאוד מסוכן לי ולסביבה מבינה ? אני לא רואה באוטיזם הפרעה או לקות אני חושב פשוט שהיא גורמת להמון סבל ולהמון בדידות עלי פשוט אף אחד התקרב ומי שכן התקרב ראה בי איזה יצור אקזוטי ושעשוע ותו לו מבינה ? לא יודע מה אני ואני חייב להגדיר הכל אני חייב לכמת הכל אני בעקרון בא מתחום של מתמטיקה לפחות באתי והייתי מאוד מוכשר בזה ואם הייתי יכול להביא נשוואה או נוסחאה מזה אוטיזם מי כן ומי לא זה היה טוב בנוגע לתחום עניין יש לי אבל אני לא מתעסק בו כבר כמה חודשים אני כל היום שוכב במיטה וחושב על הסוף אין לי כבר כוח ..
 

arana1

New member
בכל מקרה אל תייחס לתיוגים חשיבות

הם באמת ממש לא אומרים כלום
 

גורג42

New member
תשמע... להכיר את עצמך באמת זה עבודה של שנים

אי-אפשר לסכם את זה במילת קוד אחת כמו "אוטיסט" או "נט" או"אישיות מטיפוס XYZ". ולא תמצא הגדרה "מתמטית" לאוטיסט, כי המילה "אוטיסט" מלכתחילה לא מוגדרת היטב. ברור יש בה גרעין של אמת, אבל חסרה בה הדיוק המתמטי-מדעי שבו אתה מעוניין.

אני לא יודע אם קיימת בכלל דרך מתמטית מדוייקת לאפיין אופי של בן-אדם. אבל אני בטוח ב-100% שגם אם דרך כזו קיימת, היא לא תתבסס על מושגים מעורפלים שנולדו בחטא כמו "אוטיזם".

ולמרבה המזל זה גם לא נחוץ. שאלת מה אתה. ובכן, אתה נתנאל. זאת התשובה הכי מדוייקת לשאלה ששאלת. כי אתה בן-אדם ייחודי (לטוב ולרע), וכל ניסיון להדביק לעצמך איזושהי קטגוריה יחטא לאמת.

כמובן שבזה לא מסתיים המסע להכרת עצמך, כן? אבל זוהי נקודת המוצא: להבין שהכרה עצמית לא יכולה לבוא מדחיסת בן-אדם לקופסה עם תווית. מזכיר לי את כל האנשים שמחפשים מתחת לאדמה לאיזו דת להשתייך או לאיזו מפלגה פוליטית להשתייך. חבר'ה, אם שום דבר מההיצע הקיים לא מתאים לכם, אז אין שום רע בלזרוק הכל ופשוט להיות עצמכם.
 
אני מאוד מסכים איתך גור

הייתי אתמול במצב נפשי ממש ממש רע על סף תהום עכשיו אני מרגיש טוב יותר תודה לכולכם
 

arana1

New member
לדעתי, אפשר וכדאי ונחוץ להגדיר מתמטית זהות

ואולי הדרך שבה השאיפה הזאת, הנסיון הזה, למדוד דווקא את הבלתי מדיד, את האהבה, האשמה, התשוקה, היופי... היא חלק ממה שכל כך מחריג ומחריג את האוטיסט


אין דבר כזה להיות פשוט עצמך, המאבק להכרת העצמי, כמו שגם אתה כתבת, הוא משימה נצחית
 
למעלה