עוד סדרה

arana1

New member
מעניין

וכן ירבו, אם כי אפשר לראות בתגובות לכתבה שיקח עוד המון שנים לפני שהנ"ט יסגרו את הפער בין בבון לבן אדם.
 

arana1

New member
לדעתך האוטיסטים לא מבדילים בין טוב לרע ?

עובדתית לאוטיסטים יש לקויות, כל אחד ובעיתו ולכן מגדירים אותו כספקטרום. כושאומרים לקות, זה משתמע ל-חוסר\פגם\עודף במאפיין פסיכולוגי כזה או אחר ללא קשר לקוגנטיביות הגבוהה או הנמוכה שלו. עכשיו נהיה יותר ספציפיים ונדבר על האוטיסט המפורסם שכונה בתקשורת "ההאקר מאשקלון". נניח ויש לו לקות של הבנת האדם האחר. ונניח שכל מה שהוא חושב שההאחר מרגיש אז כך הוא מאמין שהוא מרגיש. אם נפתח זאת מעט, נבין שאם הוא חושב שהוא עושה טוב למישהוא אבל הוא במציאות הוא עושה לו רע אזי הוא חושב שהוא עושה לו טוב! כלומר האוטיסט לא מבחין בין טוב לרע. זה בדיוק הבעיה של האוטיסט ההאקר מאשקלון וזה קו ההגנה. אגב, הוא עדיין בכלא וסובל שם. יבוא היום ובני אדם יבינו כמה רע עשו לאנשים חסרי ישע כמוהו.
 

גורג42

New member
זו תגובה אחת מתוך 7. באמת לקחת את הפסימיזם שלך לשיאים חדשים.

חוץ מזה, לצערי הרב, יש גרעין של אמת במה שהוא כתב.

"נניח שכל מה שהוא חושב שההאחר מרגיש אז כך הוא מאמין שהוא מרגיש" - לא מזכיר לך מישהו? כל האוטיסטים האלה שמשוכנעים שהם "טלפתיים" ויודעים יותר טוב מאחרים מה הם חושבים ומה טוב בשבילם... הרי לא מדובר בבדיה מצוצה מהאצבע.

מה לעשות... לצערי הרב, אכן קיימים אוטיסטים שלא מסוגלים להבדיל בין טוב ורע. קצת קשה לי לבוא בטענות לטוקבקיסט הזה, שכאן בפורום אנחנו רואים כל יום דוגמא חיה של התופעה שעליה הוא מדבר.
 

arana1

New member
ואני לא פסימיסט, תלמד לקרוא, באמת הגיע הזמן

כי כל הזמן חוזר וכותב שמבחינתי עצם העובדה שיותר ויותר אוטיסטים מופיעים במדיה גם אם בצורה לא מדוייקת מספיק או סטראוטיפית מדי היא סימן מעורר תקווה
 

arana1

New member
אוטיסטים הם באמת תלפטיים

זאת אומרת לא באמת תלפטיים כי אין דבר כזה תלפטיה אלא מסוגלים ונוטים, מהמון טעמים שאת כולם אנשים כמוך מחמיצים, לגזור מסקנות מאוד מדוייקות ורגישות לטיבו של האחר בגלל תשומת ליבם לפרטים ולדרך שבה הם מתחברים.
דרך שלא זמינה לנ"ט מטעמים די ברורים
 
מי קבע שהאקר הזה אוטיסט ?

לפי ידעתי אם הוא היה מאובחן באוטיזם א היה אפשרי להכניס אותו לכלא יש חוק כזה ,כולל סיכזופרנים ומנים , היו מכנסים למחלקה סגורה ,לכן הוא לא מאובחן ולכן כנראה מצוי בכלא , אני שמעתי עליו נשמע בחור גאון מחשבים ... לא יודע חוץ מזה מה עוד לומר על המקרה שלו .
 
מזה לא מבדיל בין טוב לרע ? מי קבע מהי האמת ?

מי קבעי מהי רגישות ? זה עניין של צו תרבותי יותר מאשר אמת כללית מדויקת , לכן לא ברור לי מי לא מבין מזה טוב ורע ? ובפורום כאן ועוד כל יום כך ? למי אתה מכוון ? כי מה שאני רואה בפורום כאן שיש כאן אוטסטים מאוד דעתניים לרוב , כולל ארנה ואלה וכל השאר , לכו לא ברור לי האמירה הזו ,והיא חסרת רגישות מאוד מצדך לקבוע כי אשדם שני שוטה שאין לו אחיזה במציאות וכך לפסול אותו זה נטו התיחסות של הנורמה לאוטיסט ולחריג בכלל .
 

grayart

New member
קשה לצפיה

המשחק כל כך גרוע שקשה לצפות בזה.
כמו תרגיל בחוג דרמה למתחילים.
 
למעלה