שאלה על תקשורת

תודה לך

אז היא סתם אמרה לי כך כנראה כדאי להלחיץ אותי לא שאני נלחץ איןנלי בעיה עם אף אחד לא משנה מה מנת המשכל שלו העיקר האופי אני עכשיו הבנתי מה קרה תודה לך תמים אני לא כך מסתבר .
 
גם אני הבנתי כך

עכשיו מבין אחרת אחרי שהסביר פשוט הפסכיטרית שלי כך טענה כנראה כדאי להפחיד אותי גם אמרה שזה רק לעשרים קיצור מנופלטיבית לפחות כך אני מרגיש
 

arana1

New member
לגמרי

גם אותי הקטע הזה הורג ואין ספק שהוא נעשה רק מטעמים לוגיסטיים ולגמרי תעשייתיים שכמובן הכי לא מסתדר עם סוג התקשורת שמי שנחשב כלקוי רק בגלל שהוא לא דומה מספיק למה שאמור לצאת מקוו היצור צריך.

אין טעות גדולה יותר מלרכז אוטיסטים או אנשים שונים אחרים במקום אחד,
והטעות הזאת ממחישה עד כמה הנורמה עיוורת לאנשים אלה, כי כל מה שהיא רואה זה רק את שונותם ועל סמך המאפיין הזה, שהוא כמובן בעיקר מייצג את אטימותם של המסווגים, מקבצים ביחד בדיוק את מי שהכי צריכים לקיום יחודי.

דוגמה שאין מובהקת ממנה לקשר שבין טמטום שלא יאומן לאכזריות מצמיתה
ואני יודע שכל זה בא בעטיפה נורא יפה
עטיפה זה לא מספיק
 
אני תמיד אומר לאבא

שאני בקושי את עצמי סובל אז לסבול עוד שלושים כמוני ? ועוד אנשי צוות ? הוא לא קולט אין עם מי לדבר בכלל העיקר זרק בהוסטל .
 
והוא כמובן חושב שזנה לטובתי לי אין מילה

לי אין ביטוימ לרגש שלי כי כך קבעו מנוולים .
 
יש לי עובדת סוציאלית

ובעבר היו לי עובדים סוציאליים אחרים. אמי אומרת שצריך בעיקר לספר ולא לשאול בשיחות. החונך שלי אומר שצריך לעשות דברים ביחד ולפתח קשר ונושאים לאט ובטבעיות. העובדת הסוציאלית החדשה שלי אומרת שאני משוחח אתה יפה בכך שאני שואל בעניין אבל שזה יוצא טכני וצריך להקשיב ולפתח יותר את הנושאים. העובד הסוציאלי הקודם שלי אהב את הדרך ששוחחתי אתו ואנחנו בקשר אימייל ואני שואל אותו תמיד על מה שלמד ביהדות כי הוא דתי.
 
היו לי הרבה פסיכולוגים בחיים

הפסיכולוג האחרון שלי היה מציע לי רעיונות מיוחדים איך לנהל את החיים, ובקשר לשיחות עם אנשים הציע לי לתכנן על מה לדבר עם כל אחד בטלפון וגם נתן לי טיפ: לא לסכם את הנושא אלא להשאיר "טעם של עוד".
&nbsp
 
מזמן הפסקתי ללכת אליו

כי הרגשנו שמיצינו את הטיפול ואין עוד על מה לדבר. הוא אדם דתי ונחמד שאהבתי מאד, ועבד בשיטה שמושפעת גם מתובנות החיים שלו כמו להיות אדם מאד נחמד ואדיב ומתיידד לאנשים, וגם תובנות דתיות כמו לא לדבר רעות על אנשים ולשקר כדי לשמור על כבוד האדם שעם זה לא הסכמתי.
 
דיברתי על פסיכולוג שהיה לי

לא על העובד הסוציאלי. גם העובד הסוציאלי הקודם שלי היה דתי אבל גם הפסיכולוג האחרון. הלכתי להרבה פסיכולוגים בחיי.
&nbsp
 

spirt20

New member
אני אספרגרית ובטיפול cbt

נורא נורא עוזר לי ממליצה בחום. מאיזה אזור אתה ?
 
אני מאזור הצפון

והוריי גרים במרכז. הכפר הקטן שלנו קצת מבודד מהעולם ואין בו ניידות טובה. אולי אחד העובדים הסוציאליים או המדריכים ידעו לעשות לי את זה.
&nbsp
 
למעלה