דברים שרציתי להגיד, ממזמן

XFeralChild

New member
דברים שרציתי להגיד, ממזמן

שלום כולם,

מזמן רציתי לכתוב שורות אלו, בפועל כבר כתבתי אותן מספר פעמים, אבל כשחיפשתי את מה שכתבתי לא יכולתי למצוא את זה. לא בגלל שזה הלך לאיבוד, אלא פשוט כי המילים שמצאתי כתובות לא הרגישו לי לנכון, זה כבר לא הרגיש לי עדכני.

ידעתי שאני חייב את זה ״fresh״. ידעתי שמהרגע שאכתוב מכתב זה עד לרגע שבו הוא יתפרסם לא יכולות לעבור שבועות, זה חייב להיות מיידי.

האמת היא שאני לא יודע האם הגיע הזמן, סביר להניח שאף פעם לא אהיה בטוח, זה מרגיש לי כאילו אף פעם לא יהיה הרגע הנכון להתחיל מחדש לפרסם את הבלוג שלי ג׳אנגל לייף.

הייתי רוצה לקרוא לזה ״להמשיך״, אבל אני פשוט לא יכול, זה מרגיש לי לא נכון. בסך הכל פרסמתי פוסטים במשך שבועיים בלבד לפני שהחיים שוב קרסו עלינו ואני קרסתי לתוך עצמי ולא הצלחתי למצוא את הכוחות לפרסם.

לכל מי שאין לא מושג על מה אני מדבר או מי זה ״אנחנו״ כתבתי הסבר קצר (ממש קצר):
ג׳אנגל לייף הוא בלוג בתפוז שאני (xFeralChild) פתחתי לפני בדיוק שנה, נכון עברה בדיוק שנה מהפרסום של הפוסט הראשון שלי. החלטתי שאם כבר אני מתחיל מחדש אעשה זאת באותו התאריך.
בבלוג פורסמו תשעה פוסטים והוא היה פעיל במשך שבועיים בלבד, הבלוג מדבר (בין השאר) על ההתמודדות שלי ושל בן זוגי עם החיים כאוטיסטים בוגרים חסרי משפחה.

ההמשך בפוסט דברים שרציתי להגיד, ממזמן
 
למעלה