כמה עולה בית בכשורית ?

כמה עולה בית בכשורית ?

דברתי היום עם הפסכיטרית והיא טענה שצריך לרכוש בית השאלה כמה הוא עולה ? ואם באמת צריך לשלם כמה אלפים בנוסף ? אשמח לשמוע איך זה שם גם ממך פילוסוף כי אני יודע שאביך קנה לך בית שם , תודה מראש לעוזרים בברכה נתנאל .
 
לא עונים לי

חוץ מזה אין לי איימל ולא יכול לפתוח אני מפלפון בקשתי מאחי מקווה בקרוב ישלח להם הודעה
 
תודה שפנית אליי נתנאל

המקום טוב מאד. יש בו נוף יפהפה של עצים מגוונים, יש בו צוות טוב של עובדים סוציאליים ומדריכים, כל שנה יש מתנדבים צעירים שעושים לנו פעילויות, יש הרבה חוגים טובים, ויש הרבה ענפי עבודה. המקום מבוסס על קיבוץ ובנוי כמו קיבוץ, ויש בו חדר אוכל טוב. יש אנשים שסובלים בכפר ולא אוהבים אותו מסיבות שונות כמו יחס עובדים או יחס חברים, אבל בסך הכול אני חושב שהמקום טוב כי יש בו אידיאל לקדם את האנשים גם בתעסוקה וגם בעיסוקים בזמן הפנוי. לא מרשים אלימות קשה בכפר, אבל מקבלים את רוב סוגי האנשים שאינם אלימים. אנחנו קשורים באופנים שונים לעולם החיצון דרך הדברים המיוחדים שמייצרים אצלנו, אבל לצערי הניידות אצלנו לא טובה והמקום די מנותק מהעולם. עוד מגרעה שכמעט לא מקבלים משכורת אלא סמלית בלבד, אבל אולי בעתיד ישלמו יותר. אנשים רגילים מבחוץ נהנים ממה שאנחנו בכפר עם צרכים מיוחדים מייצרים, וזה משמח אותנו.
 
יפה מאוד

אבל השאלה הייתה כמה צריך לשלם כדאי להיכנס לכישורית ? כמה הוריך שלמו ? זה יקר ? פרטי ? או של המדינה איך זה הולך שם כי ממש נלחצתי כי לא בטוח שסבא ירצה להשקיע בי כל כך .
 
כן שערתי כך

גם לי לא מספרים דברים כאלו היא אמרה שהמקום אקסלובי ומי ששם הם פגועיפ משפחות עשירות השאלה עד כמה לא חסר לסבא שלי כסף או קשרים אבל לא בטוח שיקע בי כל כך ..
 
אני לא מבינה

אם אתה מתקשר לשם ואומר שאתה מעוניין לעבור לגור שם, למה לא נותנים לך את ההסבר?
&nbsp
 

גורג42

New member
כדי להגיד להם משהו, הם צריכים קודם כל לענות לטלפון


 
אבא הוא איש הקשר שלי

לא אני אני לא מדבר בטלפון לא מדבר כמעת בכלל בעל פה רק בכתב , והם לא עונים לפני חצי שנה נסינו אמרו אין מקום לכן זה לא עניין של חוסר תשובה אלא חוסר מענה בכלל .
 
למעלה