שאלה לארינה

שאלה לארינה

אז אין כפרה על המעשים שלנו ? שלי ? מה אני יכול לעשות חוץ מלומר שאני לא התכוונתי ואני מצטער ? אין לי מושג אני אכול רגשות אשם אבל אין מי שישמע , זה לא אני , אתה מכיר אותי אתה יודע שאני מפחד מגע כל מגע בוודאי מיני , מה עלי לשות לדעתך ? סרוס ? אני צריך סירוס ? אני עד כדאי כך רע ?
 
יעזור לי לשנוא את עצמי ?

כי אני ממש שונא מאז שאני מכיר את עצמי ,מה עלי לעשות לדעתך ? איך לעבור את זה ? בלי להשתגע ? יש לי פגישה אצל הפסכטרית היום כי כתבתי מכתב על הסוף על החוסר סיכוי לשרוד, אולי היא תאשפז אותי מי יודע ...
 

arana1

New member
יש כפרה וזה בכלל לא העניין

ואם שמת לב (בוודאי שלא) לא ביקשתי ממך התנצלות ואני לא מעוניין בה,
אבל כשאתה והחבר הזבל שלך מסמנים את זה שמחקתי הודעות שחזרו ותיארו את האונס של ביתי הפעוטה כאילו מעשה זה שקול לחוסר פתיחות לדיון מהסוג שאני נתקל בו כאן ובכל מקום אחר כל הזמן אז מבחינתי זו תועבה שמוכיחה שאין לכם בכלל מושג מה זה חופש דיון וחופש ביטוי במרחב הציבורי.

לא מעוניין בצער שלך וברגשות האשם שלך, כתבתי לך לא פעם את דעתי, שהנטיה לאלימות מינית, ביחוד כלפי חסרי אונים, תוך ניצול מעמד וסמכות, היא תוצאה של הסביבה המשפחתית וחלק מאוד גדול של המוסכמות החברתיות, ודווקא אלה שנחשבות כהכי לגיטימיות ונחשקות,
ובגלל זה אנשים טובים משתגעים,
אז כשאני כותב נגד זה ובחריפות אני חוטף על זה, ומכולם, וכשאתה וגור משווים בין המניע לכתיבה החריפה שלי נגד אלימות מהסוג הזה לכתיבה שחושפת בדיוק את האלימות הזאת ובצורה הכי ישירה אז אין לי ספק שאתם לגמרי מושחתים, ומשחיתים.

לא, סירוס אינו הפתרון, הפתרון הוא מה שאתם אף פעם לא עושים, לגלות את התבניות שמאפשרות ואף כופות את האלימות הזאת כחלק מהמובן מאליו הנורמטיבי
 
אתה דווקא מאוד בסדר איתי

מדבר יותר על אלה אבל גם עליך לפעמים או רוב הזמן אני עושה ואומר דברים שאני מתחרט אליהם , כי אני נשבר על מה שגדלתי עליו , בנוגע למה שכתבת על ביתך אני מסכים זה לא בר השואה ,אבל עדיין בעיני עדיף לא לחסום ולדבר על הכל אבל גם יש תוספת עניין האם לכן זה מסתבך, לען בעיני זה היה יותר ראוי מאשר החסימה של אלה או דודה ואחרים כי התחשבת באחר במי שחשוב לך וזה טבעי אני קודם כעסתי עליך , לכן אמרתי מה שאמרתי אני מאוד נע ושתנה לפי יחס או עלי או לפי רגשותי ותנודתיה .
 

arana1

New member
לא יודע לפסוק בעניין זה

ואין לי ספק שאף אחד לא מבין בקטע הזה יותר מדי, ונכון שאני לא מאמין באהבה אפלטונית עם ולאדם שאתה נמצא איתו בקשר יומיומי, ובקשר ברמה של דיבור (לא במקרה אנחנו לא מדברים אלא עם מי שנוגע בנו) , ואני בעצמי לא מסתדר איתה ולכן ניתקתי איתה את היחסים, אבל מה שכתבתי התייחס להיבט אחד, שגם עם הציפיה שלך נכונה ותקפה ולגיטימית זה ממש לא אומר שאתה יכול להשפיל בן אדם דרך כפיית יחסי מין איתו ועליו.
אם הוא, היא, לא רוצה, אז זהו, חלאס, אני לא מסוגל אפילו להגיב למי שמשתמשים בגופן לשם פיתוי וחיזור, שונא את זה, זה מאוס בעיני הכי
 
כן אתה מאוד צודק בעניין הזה לכן אני מצטער

הייתי צריך לא לוומר כך נכון מאוד לא התככוונתי, ואכן בעיני קשר אפלטוני לא מתאים לאדם רגיש והדדי אוטסטי , לכן אני אמרתי לה שאני לא מוצא עניין בידידות ללא סיכו בהמשך למגע ,וא היא כעסה עלי ואמרה שאני מנפולטיבי וכו ככה הבנתי לפחות , קיצור אני מסכים איתך וזה לא ממש כפייה סתם הררתי בזה ,אמרתי שזה מעליב אותי ואיני לא מין מה הבעיה ,כי היא בעצמה אמרה לי בעבר שאין בעיה לכן הייתי מבולבל ... היא בלבלה אותי .
 

גורג42

New member
מה אפשר לעשות? להפסיק לעשות את הדברים שאתה מתחרט אליהם.

לא מבין מה כל-כך מסובך פה, ולמה צריך לעשות כאלה דרמות מהעניין.

פשוט תפסיק לכתוב דברים כאלה. כשמדובר בכתיבה בפורומים או בפייסבוק, אין לך שום תירוץ: יש לך את כל הזמן שבעולם לעצור ולחשוב על ההשלכות, לפני שאתה לוחץ על "שלח".

ו"סירוס" זה סתם שטויות שלא קשורות לעניין. כי הבעיה שלך בכלל לא קשורה לדחפים מיניים. הבעיה שלך היא שאתה אוהב לזעזע ואוהב להכעיס ואוהב לשחק ברגשות של אנשים אחרים. כך גם ההודעה הפותחת שלך כאן בשרשור הזה: עושה מזה דרמה גדולה, כי זה מושך אליך תשומת לב. ממצב את עצמך כאילו אתה איזה סוטה מסוכן (אפילו שאתה עצמך מעיד שאתה מפחד פחד מוות מכל מגע מיני) ועד כמה שהתפקיד הזה שלילי ובזוי גם בעיניך, לפחות הוא מעורר עניין ומעורר תגובות.

וכבר שנים שאתה תקוע בג'יפה הזאת. כבר שנים שאתה יודע בדיוק מה עליך לעשות כדי לצאת מהג'יפה הזאת. הבעיה היא שפשוט אינך רוצה לעשות את זה.
 
מסובך מאוד אני לא שולט בזה

כמו שאתה לא יכול לסרס התנהגיות אוטסטיות שלך זה חלק מהאופי שלי , חלק ממי שאני ה לא פשוט בכלל לעבור תהליך כזה , הכי קל לומר לא רוצה תן לי פתרונות תן לי דרכים תדריך אותי , יש לי אובסיסיה , ברגע שאני חושב על משהוא אני חיי לכתוב מבין ? אחר כך אני מוחק ולפעמים עולים עלי ומזמנים לי משטרה , זה בלאגן רציני , אני לא אוהב לשחק ברגשות של אחרים אני נשבר ל זה דואלי ,דו כווני יש בזה גם דבר מרגש אין ספק אבל אני לא רוצה בזה , לא מצליח לשלוט בנוגע לסוטה זה נכתב ממקום כואב ,יש לי מחשבות אפלות, אבל אני לא ממש אותן , אני נסה לשלוט בהן , אבל כבר נעצרתי בבר בגלל דברים כאלו ,היום אני נזהר יותר .
 
למעלה