האם משהו מהמשתתפים בפורום אובחן בגיל שנתיים?

reli127

New member
אגב..

למה כוונתך מעט עיכוב בהתפתחות השפה?
אם יש לו מילים מכוונות לתקשורת זה מעודד אני חושבת..
 
אוסיף גם

שבמקרה ספציפי של בני כיוון שלא ידעתי את כל המאפיינים (הבורות בנושא היא דבר שכיח), רק אחרי האבחון קיבלתי הסבר לכמה התנהגויות של בני שהייתי בטוחה שהם פשוט חלק של האופי שלו.
 
הכל זה חלק מאופי שלו שלנו

זה שיש מאפיינים משותפים לאוטסטים לא אונר שאין פה ענייחן של אופי כמו אצל הנט רק שאצחנו מסמנים את זה כלקות בעיני זה לא .
 

reli127

New member
מעניין...למשל לסדר דברים בשורה?

היית עושה את זה כילד או פעוט? מה זה משרת?
 
כן

סדרתי אלפי קלפים על פי הזכרון ידעתי בדיוק איפה כל קלף היה וברגע שלא היה מסודר נכננסתי להתקף זעם ופגעיה עצמית זה מאוד הרגיע אותי הסדר עד היום
 

grayart

New member
למה בשורה?

הסידור אגב הוא לאו דווקא בשורה כמו שיש נטייה לחשוב.
זו ייצירת אומנות בעלת אופי ויופי אסטטי, עם מעט השקעה של רגישות אמנותית ניתן להבין מיד מה זה משרת, מבט על האסטטיקה של הלוגיה.
 

schlomitsmile

Member
מנהל

חזרתיות וסידור אובייקטים -
אחרי שזה מקבל את החותמת של אמנות אנשים ישלמו מיליונים,
אצל ילד קטן, בלי החותמת הזאת, עם חותמת אחרת,
ייטו לראות את אותו הדבר לשלילה
 

grayart

New member
גם ללא החותמת...

נותנים לילד לצייר בכל מני צבעים, או להדביק קופסאות מזון אריזות ריקות ושאר מני אשפה לייצירות.
אבל כשהוא יוצר משהו משל עצמו זה כבר "לא פונקציונלי" או מעיד על משהו לא תקין?
בבדאי שזה ייצירה אמנותית של ילד קטן.
אפילו אמנותית יותר ואוטנטית יותר מהדבקות הזבל שנותנים לו בגן.

עיסוק בייצירה אמנותית, יש לו מטרה ותפקיד חשוב בנפש האדם (הילד).
 

arana1

New member
שאלת הפונקציונליות מהותית מאוד

ובוודאי לביטוי אמנותי, מדעי, או זהות שחורגת ממה שמוסכם כתפקודי, ומה לעשות שלפחות בינתיים הקשר בין תועלת ומוסר, בין תועלתנות לאהבה, הוא די שלילי, אז מוטב לאדם הישר להניח לשיפוט נוקשה בעניין זה ולתת לדברים לקרות.
 
גם בשורה גם במעגלים

בכל מיני צורות אבל שהיה לו בסיס מוצק ומתמשך וראשוני כלומר זה סגור למשל עם הקלפים תמיד היה באותו סדר גם אם צורת הסידור משתנה התוכן של הקלף היה בסדר הנכון אחרת התקף זעם פגעיה עצמית וכו
 

טובללכת

New member
לדעתי, וההמלצה שלי בה נהגתי גם בלי אבחון..

לדבר עם הילד בכל פעולה שעושים, לתאר מה אנחנו עושים כעת ומה נעשה עוד מעט, לשיר שירים רבים, לדבר על צבע המשחק או הבגד שלוקחים וכו'. לגבי הצחוק, יש ילדים שדברים נראים להם מצחיקים גם אם לנו לא ברור מדוע. זו יכולה להיות הפעולה שנעשית, צורה של משהו, וכדומה. זה דווקא מביע לדעתי את העובדה שהוא חושב ושוקל ובודק את סביבתו.
 
למעלה