איך אפשר לא לריב עם אחים שלי ?

איך אפשר לא לריב עם אחים שלי ?

שוב כמעת דפקתי מכות לאחי הקטן כי היה וויכוח וזה יכול להגמר רע כי הוא גם משוגע ומרים דברים ועושה הרבה שטיות אני חייב לציין שלא רבתי איתו

כבר הרבה זמן אני כבר לא ממש מרים ידים אבל עדיין לפעמים אני מתעצבן אני מחפש שיטות איך להרגע לפני שאני מרביץ למשל אחותי הקטנה ממש סבלה ממני כי היו לי התפרציות זעם.

אז היא די מתרחקת כאלו היא מאוד אוהבת אותי היא האחות שאני הכי אוהב אבל יש קצרים וגם היא נושכת עד זב דם אותי או זורקת דברים זה מאוד מורכב כיום כבר .

כמעת אין רבים אלימים כי היא בקושי בבית וזה גם כואב כי אני מתגעגע עליה אז אני רוצה לעבוד על הקטע של האלימות גם כדאי לא להסתבך כי גם עוצרים אותי ואני רב מכות עם שוטרים וחשמלו אותי וכו .

אז רוצה להרגע לדעת להיות מאוזן איך עושים את זה ? הרבה אוטסטים אלימים ואצלי זה מובהק אני מתחרט אחר כך מאוד ורואה תמונה שהכתי ומתייסר.

אבל זה חוזר שוב ושוב וזה מעגל שאין ממנו חזרה אני בא מבית מאוד אלים וזה מה שאני מכיר אבל בעיני זה לא תירוץ כי אי אפשר רק לומר .

שזה מה שאני רגיל וזהו תסדרו אנשים לא צרכים לסבול בטח אחותי הקטנה שהיא גם אוטסטית וילדה ממש טובה וכואב לי על מה שעשתי לה מאוד כואב אני מלא חרטה זהו הייתי חייב לכתוב סליחה על החפירה .
 

arana1

New member
קירבה משפחתית היא משימה בלתי אפשרית

בוודאי לאוטיסט
 
למה ?

אני מאוד אוהב את אחים שלי ומאי היא כנראה הבן אדם שרני הכי אוהב בעולם .
 

arana1

New member
היא אחותך

אוטיזם לא במקרה מתבטא כצורה חריפה במיוחד של בעיית הפער בין קירבה למרחק, בין זהות להזדהות, בין השתייכות לזרות...

משפחתיות מעצימה את הבעייתיות הזאת כל עוד מקיימת מרחב נורמטיבי, ונורא, בגלל זה יציאה להוסטל למשל זה לא ממש רעיון רע לאוטיסט.

אוטיסטים מתפוצצים נורא גם בגלל שהקירבה המיידית הופכת להם את הבטן
 
בגלל זה לפעמים היא זרה לי ?

ואני הרגשתי מילדות הכי מקודמת הכי זר באירועים הכי עמוקים לכאורה כנו ארוחת שישי שכל האחים היו ביחד עם הורים והיה שנחה ורק אני שתקתי ? זה הכוונה בפער בקריבה ? כי אני באמת די מאוהב לה בצורה ובטירוף אבל אולי צריך לעזוב אותה ? כי יש לנו קשר מאוד עמוק גם חושני ומרגש והיא באמת ממש מבינה אותי או מנסה אז תאמר שזה לא נכון גם אם יש הרבה אהבה לאוטיסט ? שנינו אוטסטים היא ממש מובהקת ואובחנה בגיל מאוד צעיר לעומת ורד אחותי הגדולה ואני ולמה לדעתך הוסטל עדיף ? פעם אמרת שזה סיוט כי מצפף המון אנשים שהכי זקוקים למרחב לנקודה אחת מקובעת אז למה זה לא רע ? לא הבנתח
 
אבל היא לרוב מתה על מגע איתי

לא רק פיזי גם נפשי וכל פעם שרני מתעלם ממנה היא נכנסת להתקף ממש לפעמים הסטרי ומתחילה לשנוא אטתי ולומר שהרסתי אוצה זה גם מרחק קרבה זה נחשב ? אבל למשל עכשיו לא רריתי אותה הרבה זמן יחסית והיא אפילו לא עונה לי כמעת בכלל זה עניין התנועה הנגדית החריפה ? בין הכע קרוב להכי רחוק כמו שאני יכול להעלם לבחורה שנה שלמה והיא תיפש אוצי ואז אחר כך אנינאדבר איתה כאלו דברנו רק אתמול זב עניין של זמן לא צר נכון ? של חכל הכוונים בבת אחת נכון ?
 
למעלה