זקוקה לעצה

זקוקה לעצה

הבן שלי לא אוהב שינויים, באופן לא מפתיע.
העניין שזה עושה לי השנה בעיה גדולה מאד מבחינת הבגדים.
הוא כמעט ולא גבה בשנתיים האחרונות, ירד באחוזון והתחלנו לעקוב. לכן השנה הוא ממשיך ללכת עם אותם הבגדים משנה שעברה (בשנה שעברה ממש לא עשה בעיות, לא עם בגדים החדשים ולא עם אלה שעברו מאחיו). הדבר היחיד שלא החלפתי לו זה פיזמות. וכאן הבעיה: השנה אני חייבת להחליף לו אותם, ממש קצרות והדוקות. והוא לא מוכן להקשיב.
לא מוכן לקחת את הפיזמות שהיו פעם של אחיו הגדול (יש להם מדף משותף כך שהוא יודע מה יש) + לא הסכים ללכת איתי כדי שאקנה לו רק את מה שהוא אוהב. היום נוצרה בעיה כי המעט הפיזמות שעוד איכשהו בסדר היו בכביסה. רצה חולצה שהייתה קטנה עליו כבר בשנה שעברה. אחרי שהבאתי את כל הפיזמות האפשריות, הבאתי לו חולצה לבנה ששמים בחורף מתחת לסוודר. סירב לנסות ללבוש לא משנה מה אמרתי. הצעתי להביא את אותן החולצות במידה קטנה יותר שהוא לבש שנה שעברה. הכחיש בתוקף שלבש אותן אי פעם. לא עזר שאמרתי שהוא כן לבש ואף אחד חוץ ממנו לא לבש. אמר שיישן בלי חולצה. הסוף הבאתי לו את החולצה שרצה בתקווה שאם תהיה קטנה הוא יוותר. הוא בקושי הצליח לשים אותה, הכל קצר ולוחץ. שאלתי האם נוח לו, אמר שכן.
עכשיו אני גם מפחדת שזה ימשיך עם שאר הבגדים. פתאום הוא שאל האם שמתי את חולצות בית הספר של אחיו אצלו בארון (אחיו עבר לחטיבה). אמרתי שכן אבל נלחצתי ואמרתי שהן במדף אחר כי גדולות עליו.
מה עושים? איך גורמים לו להתגמש? הוא חייב בגדים חדשים.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
ואם תבטיחי לו שתשמרו על הבגדים הנוכחיים, שקטנים עליו
הוא לא ייאלץ להפרד מהם, ובנוסף תקנו לו בגדים במידתו?
 
עדכון

חמותי הביאה לו פיגמות במתנה, והוא אפילו שמח. אומנם אחת מהן הוא לא אהב וביקש להחליף, אבל את השנייה קיבל בשמחה. הסתכלנו ביחד באתר, והוא בחר כמה אפשרויות, במקום זאת שלא אהב (הכיתוב לא נראה לו משום מה).
ואפילו הבאתי לו שוב את הפיגמות שהיו של אחיו שבעבר סירב למדוד והוא אמר בסדר (לא יודעת האם ברגע האמת יסכים ללבוש אבל לפחות כרגע לא הראה התנגדות).
 

schlomitsmile

Member
מנהל
לפעמים דברים "משתחררים" מעצמם אם נותנים להם זמן בלי לחץ
 
למעלה