לאוטיסטים יש חברין בגן/ביסודי?

ליה1233

New member
לאוטיסטים יש חברין בגן/ביסודי?

הם נראים רגיל בדרך כלל? האם כל האוטיסטים בדרך כל 'מלומדים'?
 
תפקוד זה עניין נזיל ומוטעה

אני לא הייתי גבוה אלא די נמוך והיו לי חברים ... עד היום יש לי חברים קצת לא הרבה מבחירה .
 
לא כולם מלומדים

לרובם יש תחומי עניין שהם עוסקים בם הרבה בעיקר אספרגרים זה מאפיין מובהק שלהם לי היו חברים ז,הייתי מאוד מוזר אך מאוד מצחיק ומופרע ואהבו אותי בעיקר בנות גם שהייתי נער אהבו אותי נערות .
 

ליה1233

New member
אבל בתכלס הם מהילדים הלברותיים שבגן היה להם מלא חברים?

או שהם יהיו בדכ עם חברים אבל לא הכי חברותיים שיש
 
למה לסמן אותם כ א חברתיים ?

ומזה חברותי ממש ? אחותי הקטנה היא אוטסטית והיא מאוד אוהב מגע וחברים אבל זה לא אומר שהיא תמיד מצליחה להבין אוצם זה אומר שהיא לא חברותית ממש ? אני להפך שונא מגע ורוצה להעלם מכולם בעיני אני חברתי כי יש לי סלקטיבות ואני לא נוגע בכל מה שזז בעיני אוטסטים הם אובר חברתיים לכן מסומנים בטעות כ אנטי חברתי כי החברה לא מכילה שום חברות שהיא לא ליקוק מתמיד של הכל לכן בעיני הנט הם אנטי חברתיים והאוטיסט חברתי ממש זה לפחות דעתי .
 
היא לרוב לא מצליחה

להבין את הראש של אנשים אבל היא מאוד רוצה וזה מאוד כואב לה עד כדאי דפקת ראש בקיר אם אני לא יענה לה או היה עסוק בעצמי או ידחו אותה בעיני היא אובר חברתית פי אלף מנטית שזה בכלל לא היה מזיז לה לרוב .
 
הכוונה הייתה שהם לא יהיו מלכי הגן,

כל ילדי הגן חברים שלהם, וכו'. לא התייחסתי לרצון שלהם בחברה, אלא למספר החברים (שזה מה שהבנתי מהניסוח שלה שהיא מתייחסת אליו).
 
מצטערת, זה באמת לא היה ברור.

בדרך כלל "חברותי" כולל גם את הדברים שאתה התייחסת אליהם. אני התייחסתי למילה במובן המצומצם שנראה היה לי שהיא מתכוונת אליו.
 

noamlah

New member
מכיר אחד

שיש לו חברים שהוא אוסף מכיתה א' עד עכשיו
בכל מיניי מקומות שהוא פגש, רואים את כולם בימיי הולדת הגדולים שהוא מארגן
הוא גם תמיד מדווח כמה היה מקובל בבית הספר ואם היו לו ריבים עם אנשים זה היה על הרקע הזה

אבל עדיין, גם אם הבן אדם מאוד מקובל עדיין יכולה להיות לו תחושת חוץ לעומת אחרים מבחינת רגישויות אחרות (נגיד רגישות לרעש או צפיפות או לטעמים מסויימים וכה')
 

noamlah

New member
בבקשה לרכז את כל השאלות במקום אחד

מבין שאת כרגע בבלבול ואולי בהסטריה אבל זה לא הגיוני שכמעט עמוד שלם יהיה שאלות שלך על אופי האוטיזם
זה דוחף דיונים אחרים למטה

למנהלת גם: בבקשה לרכז אם את יכולה

תודה
 

noamlah

New member
ולשאלתך

אוטיסטים נראים כמו בני אדם
חלקם יפים, חלקם מכוערים
חלקם מלומדים, חלקם מאוד טפשים
חלקם אכלנים כפייתיים, חלקם עם אכילה מאוד סלקטיבית
בני אדם
גם אם אראה לך עכשיו תמונות או אפילו וידיאו של אנשים לא תוכלי לדעת מי אוטיסט ומי לא
אוטיזם זו איזושהיא תחושת חוץ, תחושה של בן אדם שיש דברים משמעותיים אצלו שמבדילים אותו משאר העולם, שיש דברים שהוא קולט וחש באופן שונה מהנורמה הקיימת
לפי איך שאת מתארת פה אז כן, נשמע שאת אוטיסטית, זה לא חייב להיות דבר רע דווקא
 

ליה1233

New member
נועם תכנסי/תיכנס

אני אניח שא אישה כי אני לא יודעת, לגבי השאלות סליחה אם זה חופר אבל זה פורום ומותר לי לשאות פה כמה שאלות לא חפרתי עכשיו וביום רשמתי 20 שאלות, יש שאלה מלפני חודש ויש מלפני יומיים פשוט כל פעם התעורר אצלי שאלה אחרת. אבל אל תדאגי לא אחפור יתר

וכן הבנתי שאוטיסטים נראים די רגיל וזה יכול להשתנות, אבל ממה הסקת שאני אוטיסטית ? כאילו יש כל כך הרבה אנשים כמוני שמרגישים לבד שלא מוצאים את עצמם שקשה להם אז זה אומר שכולנו אוטיסטים? לא.

איך אני אוטיסטית אם אני מבינה הבעות מצוין, אם אני מבינה מצבים חברתיין פשוט לא מסתדרת , אם עבדתי לוש שנים בעבודה מסוימת, בקושי רב אבל היון מרוצים. איך אני כזאת אם בילדות הייתה לי התפתחות תקינה ואף אחד לא שם לב למשהו חריג? שאני הייתי חברותית עד החטיבה טהייתי תמיד בראש החברים.. כן ביישנית ולפעמים נמנעת מדברים אבל הייתי נורא חברותית מצחיקה ומעניינת.
אך אני מתנהלת די רגיל, נראת רגיל ולמדתי בכיתה רגילה בלי שחשדו בכלום חוץ מקשיים בחברה ומלקות למידה.. אבל באיבחון לביצפר לא העלה בהם חשד?

כן, יש מצב שחפרת יותר מידי ושיש מצב שזה קצת עיצבן אותי ושאולי בתוך תוכי אני בטוחה שאין לי את זה, אני כן חושדת אבל אני משוכנעת שאני בסדר כי שאני מרגישה טוב אני לא מרגישה במשהו חריג.
אני כן לחוצה חרדתית לפעמים מרגישה מנותקת וקשה לי אבל אני לא יכטלה להאמין שזה באמת זה.

לא חשוב חפרתי מקווה שזה יעבור יום אחד ואבין שהכל בסדר.. וזה סתם הייתה תקופה
 

noamlah

New member
תראי אותה

https://www.youtube.com/watch?v=tmf3Fx7cEoY
מתמודדת במיס אמריקה, יפהפייה, רהוטה, אינטיליגנטית ואוטיסטית

מנסים להגיד לך פה כולם שאוטיזם זה לאו דווקא אומר שמשהו לא בסדר, שאת צריכה ללכת במסלול שלך בלי קשר אם יש לך את זה או לא
ואת ממשיכה לשאול את השאלות הסטיגמטיות הללו

ולגבי מה שאמרת לגבי בית ספר, עבודה וכה'
אני אותו דבר כמוך, החזקתי זמן בעבודה, לומד לתואר, מבין סיטואציות חברתיות מצויין אבל לא תמיד יודע איך להגיב אליהם, מבין פרצופים לעתים יותר מדיי, מחזיק מעמד גם בהמון קשיים אבל עברתי ואני מחשיב את עצמי ככזה בעיקר מהרגשת חיבור שלי (יש לי אבחון אבל זה לא העיקר, העיקר זה אני)
זה שיש לך או אין לך את ההגדרה של אוטיזם לא עושה אותך יותר או פחות טובה ממישהו אחר וההתנשאות שלך במיוחד בתגובה הזאת כלפיי אנשים שסך הכל רוצים לעזור לך (כשאת פונה אל אנשים ואומרת שאת חוששת שיש לך את מה שיש להם כאילו הם איזה מצורעים זו התנשאות) ממש לא מקובלת

תקראי את ההודעות שלך שוב ותראי זאת
תודה
 

ליה1233

New member
אתה צודק אני מתנצלת

אתה צודק אני ממש מתנצלת אם זה היה נראה ככה אני ממש לא מתנשאת , אני פשוט ממש מםוחדת אני לא חושבת שזה נורא להיות אוטיסט פשוט אני סתם מםחדת מסטיגמות אני בכללי מאוד מםוחדת ויש מצב שפשוט לא הבנתי כל כך מה זה, אני בכללי מקבלת כל אחד לא משנה מה הוא וכנראה רק את עצמי אני לא מקבלת.. אני שוב מתנצלת אני סתם בתקופה נוראית ומודה פה לכולם אחד אחד שמנסים לעזור לי..
 

גורג42

New member
אם את מפחדת מסטיגמות, אז תתרחקי מ"אבחונים" כמו מאש

הדבר האחרון שאת צריכה זה איזו תווית פסיכיאטרית. זה לא מה שיהפוך אותך לשלמה יותר עם עצמך. תקלטי: בעיניהם כל מי שקצת שונה או חריג, יש לו בעיה וישר תוקעים לו אבחון עם שם מפוצץ.

ומה זה בכלל משנה אם את אוטיסטית או לא? את יודעת שיש אצלך כמה דברים שהיית רוצה לשנות (חוסר בטחון עצמי, חרדה חברתית וכו') ואבחנה של כן/לא אוטיסטית לא תשנה במאום את המקום שבו את הנמצאת.
 
למעלה