מה עושים עם מחשבות טורדניות ?

מה עושים עם מחשבות טורדניות ?

אני כבר לא יכול יותר עם המחשבות האלו זה משגע אותי הכל צר הכל על אותו דבר בצורות שונות מה אני יעשה ? יש לי אוסידי מחשבתי שהורס אותי הכל במעגלים איך זה אצלכם ?
 
זה נכנס אפילו בחלמות

במקום לחלום אני חושב שהייתי מתעסק במתמטיקה כל הזמן חלמתי במחשבות על משוואות ופתרונם ועכשיו זה עם שירה אני חושב על מלא שירים בחלום וקם ושוכח הכל
 
חלמתי עליך

אני לא זוכרת בדיוק מה ,
רק שהסתובבנו בדאלית אל כרמל וכל הזמן דאגתי שיקרה לך משהו.
אני לא יודעת מה קובע אצלך את אופי המחשבה אבל לפעמים מקצב של קו אחר שלא קשור לסיפור שלך אם אפשרי משחרר אותי.
למשל אם אני מרגישה זוועה ולא יכולה לזוז לשום מקום בגלל שנתקעתי על אפשרויות או שאין לי כוח לנסות לבשל מעביר אותי לעולם אחר וצרכים אחרים .
לא תמיד זה עובד אבל לפעמים גם זה כמו ערימת כוסות מלוכלכים בכיור ולהתחייב לשטוף כוס אחת בלבד- ואז לראות מה יבוא אחר כך נוסך כוח כי עשית משהו זעיר יותר מהאינסוף כלום שיכולת לעשות - ואז פתאום בא עוד כוס ואם לא יותר אז גם בסדר אבל אחר כך כי אין מתח פעולה מחושבת עוד כוס ועוד כוס עד שסיימת לשטוף את כל הכלים בכיור.

משהו כזה.
אל תצפה מעצמך וגם אם אתה צריך המון התלהבות לנוע למשהו נסה פשוט לספוג מה שהתנועה מולידה - אולי מקצב חיצוני יעזור לך לספוג חשק למשהו שלא חשבת שתוכל.
 
אני הוזה אליך

כבר זמן מה רואה כאלו את כותבת לי תגובה בפרטי ואני קם ורואה שאין כלום חוץ מזה נראה שאולי באמת יש אמת בהזיות שלי כי נבאתי כבר מלפני פסח שאת תתרחקי ממני בתקופה הקרובה וזה קרה היה לי פשוט קולות על זה שאני זוכר במטשטש אבל זה קרה אני הוזה מה שיקרה הכל גלוי לפני בצורה מסייןמת כמעת ידעתי גם שתבוא עלי משטרה שספרתי לך והיא באה ידעתי על האשפוז ידעתי הכל אז יסמנו את זה כתסמין סיכזופרני בעיני זה עניין השרדותי אני שורד לכן יוכל "לנבא " או לשער כמה צעדים קדימה זו לא מאגיה ולא רוח השם נכנסה בי זה שחמט מט טבעי שחמט של ניסיון חיים ... כולם עוזבים בסופו של דבר צריך רק לקבל את זה זה עניין של קבלה אני בתהלכים ... החלומות בעיני הם ראי לפחדים הכי כואבים שלנו אז דאגת לי בחלום זה אומר שיש לך גם דאגה בעולם החיים וזה יפה אני לא חולם כבר רק הוזה בתוך חלום הכל מחשבות טורדניות על אשר היה ועל אשר יקמל בטרם עת
 
לא יודעת איך אפשר להקל

אבל אם זה מנחם אותך איכשהו אז אומר שאתה לא לבד ואני מבינה את הקושי.

גם לי יש אוסידי שבעבר התבטא יותר במעשים וטקסים ולאחרונה מרגישה כמה חזק זה נהיה דווקא בתוך הראש, מחשבות בלופים.. וכן גם בחלומות..
לפעמים כשאני בלחץ יש לי סוג של חלום/ מחשבה [אני לא ישנה ממש עמוק כשזה קורה אז זה איפשהו בין חלום לעירות] שכל הזמן חוזר על עצמו, כל הלילה ):

למשל יש חלום אחד שאני מנסה לקפל איזו שמיכה וכל פעם זה לא מצליח וככה שוב ושוב כל הלילה... חופר ומתיש.
עכשיו בעצם אני מצליחה להזכר במשהו אחד שעוזר לי לעצור את הלופ [למרות שלוקח לי לרוב שעות לקום ולעשות את זה].. אני ממש צריכה לקום, לעשות סיבוב בבית, להסיח את דעתי במשהו... ואז הלופ נשבר ויכולה לחזור לישון..
 

arana1

New member
זה מצב שגם אני לא מבין

מצב שבין חלום לעירות, לא מצליח להבין אם אני ישן או ער, אני לא ממש ער וגם לא ממש ישן, והתמונות בהתאם, מאוד אינטנסיביות.

גם אני בדרך כלל פשוט קם ועושה משהו אם אני יכול

יש לי את זה מאז שאני ילד, אם כי הנושאים שחוזרים על עצמם משתנים עם הזמן
 
גם אצלי ככה

לא ברור לי מתי זה חלום או ערות אלא שאני ממש בתוך המציאות הרועשת וגם אז זה חלקי .יש גם קטעים נורא מגנבים כי אתה יכול לנוע במרחב החלומי ולהתפרע
 
כן גם אצלי החלומות ככה

כל הלילה מחשבות בחלום זה משגע לא חושב שיש לזה פתרון וזה סבל נוראי בעיני
 
גם בסיוטים מנסה לעורר

את עצמי אחרת אני בלופ אין סופי וקם מסיוט אבל לא לגמרי והוא ממשיך מאותה נקודה עוד פעם רק בזווית קצת שונות זה גם משגע
 
למעלה