מרכז לובאס

schlomitsmile

Member
מנהל
יש כלמיני- כאלה, אחרים ועוד יותר אחרים

(כמעט) שום עמדה עקרונית אינה "בעיה".
כל עוד אין הסתה/השתלחות וכד', גם עמדה קיצונית היא לגיטימית.
אין כאן "בלי מק"י וחרות".
&nbsp
&nbsp
 

גורג42

New member
נו, אז מה? גם העמדה שצריך לנרמל אוטיסטים היא "לגיטימית"

לגיטימית במובן שאם הורה יבטא אותה כאן אז איש לא יסתום לו את הפה (ובצדק).

אבל זה לא אומר שעמדה כזו איננה בעייתית. וזה בטח שלא אומר שמי שלא שותף לאותה הדיעה, צריך להעמיד פנים כאילו שהדברים אינם כפי שהם.

והעובדה הפשוטה היא, ש-90%+ מההודעות שנכתבות כאן בפורום, נכתבות על-ידי אנשים שהגישה שלהם היא בדיוק מה שכתבתי. לגיטימי? אולי. אבל זה טיפשי להכחיש את המצב הקיים כשמישהי כמו איילמירי מצביעה עליו.

וכן, אני חושב שהגבול בין הטחת ביקורת כללית להתקפה אישית הוא הרבה פעמים דק מאוד. אולי מבחינת חוקי הפורום יש הבדל, אבל ברמת המשמעות של התכל'ס - אני לא רואה הבדל מהותי. אם מישהו אומר שצריך לנרמל אוטיסטים, אז הוא פוגע בי לא פחות ממישהו שתוקף אותי באופן אישי. וכנ"ל לגבי ביקורת כללית אך גורפת על הורים: זה פוגע בהם לא פחות מאשר השתלחות אישית. ודוגרי? עבור ההורים שמגיעים לכאן, זה הדבר האחרון שהם צריכים.

אז שוב, אני מבין את הצורך לאפשר לדיעות כאלה להתבטא כאן (בעיקר כי אם לא נאפשר דיעות קיצוניות כאלה משני הכיוונים, אז לא ישאר כאן אף אחד) אבל מכאן ועד להעמיד פנים שאין פה בכלל בעיה - רחוקה הדרך.
 

arana1

New member
מה זה שופטים ? כל מי שחושב אחרת ממך הוא שופט ?

מותר לחשוב אחרת ממך ?
תודה

בפורום הזה כותבים לפעמים, ואגב לעיתים לא ממש קרובות, גם אוטיסטים בוגרים שנמאס להם לגמרי מהעוול המטורף והיחס המאוד בעייתי שהם זכו וזוכים לו כל השנים,

בי הנ"ט כבר לא יכולים לגעת כי אני מבוגר ועצמאי יחסית אבל אני ממש חס על ילדים שעדיין תלוים במערכת ובהורים
 
לא רק ילדים ארי

בוגרים תלוים בהוריהם אבא שלי חתם על אפטרופסות הוא עושה בי כל העולה ברוחו , מאשפז אותי מאיים באישפוזים שאני מתנהג לא כשורה ממש מכריח לקבל זריקות כופה עלי טיפול בכדורים אנטי פסכוטים ומה לא , ואני בן 24 הייתי השנה ואין לי כסף למנה חמה , כל הכסף שלי הולך אליו כל הקצבה שאני מקבל שקל לא נותן לי ואני לא מקרה חריג לא רק אצל אוטסטים בטח אצל סיכזופרנים ואחרים .
 

arana1

New member
נכון, הנורמה פושה בכל

זה לא שאתה מתבגר ופתאום זה נגמר, את הגישות הנורמטיביות תמשיך לפגוש במקומות העבודה, ביחסים עם נותני שירותים, בכל אינטראקציה כולל כמו שסופר כאן השכרת דירה או סתם יחס ברחוב או בספריה או בבית הקפה.

היקום הנורמטיבי הוא גהנום לאוטיסט
 
נכון אני מסכים

אבל לא רק לאוטיסט בעצם לכל שונות או חריגות למשן קראתי שסיכזופרנים רבים עוברים התעללות קשה ופגעיה בהם באופן קבוע במסודות או אף ניצול כזה ואחר ממסדי , אני למען האמת לא רואה באוטיזם שלי כאב כמו הסיכזופרניה כי לא מאשפזים אותי בגללה ומאוד הורס אותי להיות מאושפז זו טראומה
 

arana1

New member
לובאס ושו"ת זכו גם להתערבות החוק

כי במקרה שלהם הם עברו אפילו את הגבול הנורמטיבי, שבקטע של חוסר סובלנות ואכזריות מטורפת כלפי שונות הוא מאוד רופף.

אז תעשי את החשבון לבד.
 
ארי אפשר מידע על זה

כי לא ידעתי שיטת ניתוח התנהגות זכתה להתערבות חוקתית מה קרה שם בדיוק .
תוכל לספר עניין עוולות פסכיטריות מאוד מעניינות כראי וכדאי להתנגח בשיטה וכנגד הטוענים שהיא הומינית ולא מיזיקה יש גם הרבה יצורים כאלו ..
 

arana1

New member
בגדול

הבן צבי המוזכר שם הנהיג בזמנו את הקטע של ABA בישראל והזמין את מנהל מוסד ידוע בארצות הברית שרשויות החוק נכנסו בו כי ההתעללות במוסדותיו הגיע לרמות מטורפות לחלוטין,
הכל כמובן בתמיכת ההורים האוהבים שהסכימו לו לחשמל את ילדים שלהם רק בשביל שהם יגידו שלום כמו שצריך לכולם

בקיצור, חלאה, כמו כולם
 

arana1

New member
התביעה של מדינת ניו יורק נכנסה בו בסופו של דבר

מה שלא הפריע למרכז ABA בארץ להזמין אותו להרצות ולהשרות מנסיונו על יתר מטורפי המקצוע כאן
 
הא הא נכון מאוד

ראיתי את הסרט הזה דודה בזמנו עלתה לקומנה זה היה מזעזע אבל אמרתי שבעיני כל טיפול או ניסיון שינוי גם פנים משפחתי הוא התעללות קשה לשמוע כי התעללות נשמעת דבר גדול ומפחיד כמו מכות , השפלות התעללות מינית וכו אני יכול לומר כמי שעבר את כל אלו במשפחה ומחוצה לה אני חושב שאי קבלתו של אבי את היותי שונה כשלם אלא סימון כחולה פגע מכל צלקת פיזית כנל הממסד שהוא בכלל הטרגדיה של חי ושל רבים וטובים .
 

schlomitsmile

Member
מנהל
לא השיטה כולה, מרכז טיפולי מסויים, למעשה מרכז עברייני
מה שנעשה שם מזעזע ממש
 
אני לא מתקרבת ל aba

עם הילדים שלי אני לא מתקרבת לaba.
לא רואה סיבה להתקרב לגישה הזאת עם ילדים בתפקוד גבוה מאוד.
יש גישות הרבה יותר מכבדות והומניות.
למשל פלורטיים עם ילדים בגיל הגן/עד כיתה ב.
למשל teach.
למשל שיטות שמשתמשות ביכולות הקוגניטיביות הגבוהות כדי ללמד את הילד לגשת לעולם הרגש שלו, או ללמד אותו כישורי תיאוריית המיינד וכישורי תקשורת חברתית שייסייעו לו (למשל איך להצטרף לשיחה, איך להגיב לעלבון וכ"ו).
 
אני לא מתקרבת ל aba

הילדים שלי בתפקוד גבוה מאוד,
ולתפקוד הזה יש שיטות הרבה יותר מכבדות שעובדות מצויין.
למשל פלורטיים,
למשל שיטות שמשתמשות בחוזק הקוגניטיבי של הילד כדי ללמד כישורי תקשורת .
 
אין דבר כזה תפקוד

ואין שום קשר לאנטלגנציה ולרמת תפקוד דוגמה אני פי די די תפקוד נמוך אבל מנת משכל שלי מעל מ 160 אני נחשב מחונן על אבל בתפקוד יומי יומי כמו אוטיזם קלאסי ממש כך . וכל עניין התפקוד גבוהה כנעלה ונמוך כנחות או כלא מבינים לא ממבטאים רגש חיים בועה זה שקר גס , הראו תכנית לפני חודש בערך איזה מודעות יש לתפקוד נמוך ממש פלא הם מברקים ברובם , לכן לילדך לא מתאים שום טיפול שלא מתאים לנמוכים די להפרדה , אין דבר כזה פשוט אין כל אחד והחוזק שלו.
 
למעלה