אין מקצוע דוחה כמעת כמו קרמנולוגיה

אין מקצוע דוחה כמעת כמו קרמנולוגיה

שהן מביטות עלי המטפלות שלי כלומר החוקרות אלו שאחראיות עלי שאני בכל מיני מסגרות למשל אשפוזים בכלא פסכיטרי או בכלל. אני רוצה להקיא הם רואות בי איזה יצור מפלצתי איום ונורא שבא לו להשתולל . היא אמרה שיש לי אישיות אנטי צצואלית נירוטית ובגלל שאני גם פסכוטי סיכזופרן יענו אני לא בכלא רגיל , נו ו ... בכלא. הרגיל פחות רע מהכלא הפסכיטרי לפחות אנשים קצת שפוים , ואין צעקות עד אימה ודברים הזוים והמון רעש וזריקות וקשירות כל הזמן

, אז מה אפשר לומר . תמיד הן ראו אותי כמופרע אחת אמרה שזה נובע מילדות מאוד קשה וחשיפה לאלימות קשה אחת אמרה המקרה שלך אחד המזעזעים שאני מכירה , אבל כולם מזינות אותי סליחה על הבטוי בתחת , אין רחמים לצוות , אין חמלה נכון פשעתי נסיתי לעשות דברים מאוד חמורים , אפילו עברתי על פשעים חמורים.

כאלו. נכון שאם לא הייתי מוגדרכחולה נפש הייתי יושב בין. 15 ל 20 שנה והמבין יבין על מה אני מדבר , אבל כל היחס המשפיל , החוסר הבנה זה שאין שיחה אחת שרק כדורים וזריקות , זה גרוע מהכלא , טוב מה אני אגיד מרי הקרמנלוגית שלי מאברבאנל באמת הייתה די חרא , אפילו שנורא התלהבה ממני וכתבה דוח שמן מאוד איזה מאתים עמודים נראה לי גם הפסכיטר מתל השומר , אבל עדיין קראו. לי אל קעידה , וכו חרות קיצור אני לא שה תמים אני גם קרימנל אני יודע , אבל הם מוספים לי. ומנפחים עלק אין מקום שמתאים לי בארץ לא נותנים לי הוסטל בגלל זה כי אני נחשב נורא מסוכן וזה מעצבן. כל היחס המעוות הזה. ..
 
למעלה