הראיית עולם שלי מעוותת?

  • פותח הנושא joyy
  • פורסם בתאריך

גורג42

New member
זה לא סותר. אפשר להעלות טיעונים ובמקביל לעשות מלחמת אגו.

ואתה תקפת ובזת ולעגת החל מהשניה הראשונה של הדיון הזה.

אז אני מעדיף חתוך ולברוח מבור החרא הזה, גם אם זה אומר שהדיון יוותר ללא הכרעה. זה לא אומר דבר (לטוב או לרע) על איכות הטיעונים שלך. זה בסך הכל אומר שאיבדתי את העניין מלהמשיך (ואין דבר שיותר מרחיק ומרתיע אותי מאנשים שחייביים כל שתי שניות לזרוק איזו עקיצה ארסית במהלך הדיון).

וחביבי? הגיע הזמן שתלמד לקבל את זה כשאנשים אומרים לך "לא". לא רוצה להמשיך את הדיון הזה איתך, וגם הסברתי בדיוק למה. אז חלאס.
 

גורג42

New member
אגב, הרשת פעם היתה כמעט-אוטופיה של שקיפות ושיוויון

המצב פעם היה בדיוק כמו שתיארת.

אלא שאנחנו מתרחקים מהחזון הזה עם כל יום שעובר.

ושאני מדבר על זה שיש ממה לחשוש, אני לא מדבר על פעולות נגד אנשים שמדברים נגד הממשלה. אני מדבר על התנכלות לאנשים בגלל הרגלי גלישה מוזרים או משהו שהם חיפשו בגוגל, מתוך אמונה שההתנהלות שלהם "חשודה". בדיוק כמו שמתנכלים לאנשים שמתנהגים "מוזר" ברחוב, אלא שעכשיו גם בפרטיות של הבית שלנו אין מפלט מהעין הבוחנת של הנורמה.

וזה שעדיין לא נפגעת מהדבר הזה בכלל לא מפתיע, כי מדובר בתופעה שנמצאת בחיתוליה עכשיו. נראה איך תרגיש בעניין בעוד עשר שנים (בהנחה שהטרנד הנוכחי יימשך).
 

arana1

New member
רשת המידע מחסנת בפני דיקטטורה

או שלא הבנת את אורוול או שאתה לא מבין איפה אתה חי.
תבחר,
למרות שסביר שגם זה וגם זה.

הסמרטפון משפר כל כך מהותית את ההיבט של החירות האישית, הפרטיות, את הנגישות של כל אדם לכל שירות ומידע ומתי ואיך שמתאים לו,
דווקא לי כאוטיסט הוא הכי הכי מציל את החיים
 

joyy

New member
גם כביכול

מי שכועס עלייך ימצא דרך להטיל את מימיו עלייך בצורה שאף אחד לא יראה ולא יתערב לעזור לך. אלא רק יסתכל מהצד וילגלג או יתעלם. ולכן החזקים תמיד ישרדו בעולם והחלשים הרגישים והפסיביים יגיעו למצב שיסתגרו בבית ויפסידו את החיים. אלא אם כן אתה סוציופט כמו חלק מהאוטיסטים ולא צריך חברה ואז טוב לך להיות סגור בבית לבד עם עצמך. אני לא סוציופט. אני צריך חברה ואוהב להיות עם אנשים.
 

arana1

New member
לא תמיד

המצב משתנה, וגם מה שנחשב לפסיבי ומנותק הוא בדיוק ההפך מזה, וגם מה שנחשב ללא חברתי נחשב לכזה בדיוק בגלל שהוא הכי חברתי, והגון ואוהב, כי אין ספק שאנחנו חיים בחברה שבה הכל הפוך.

אבל הדברים גם משתנים, ולטובה, למרות מערכת החינוך ולמרות אנשי המקצוע ולמרות שכל המשאבים וההזדמנויות והתמיכה הולכים רק לפסיכופאטים של הנורמה
 

גורג42

New member
זה נכון שיש מלא אנשים שמתנהגים ככה, והם אלה שברוב עמדות הכוח

אבל זה לא נכון שכל העולם נוהג ככה.

ואראנה צודק לחלוטין כשהוא אומר שה"חזקים" שעליהם אתה מדבר הם בכלל לא חזקים. מי שיש לו נפש חזקה, לא מרגיש צורך לרמוס אחרים כדי להרגיש טוב עם עצמו.
 
למעלה