הגבלת מרחק נסיעה לכיתת תקשורת?

הגבלת מרחק נסיעה לכיתת תקשורת?

הי כולם. אנחנו גרים ברעננה והילד שלנו שמאובחן עם אפסרגר אמור ללכת לחטיבה בשנה הבאה. עד היום הוא היה משולב בבית ספר רגיל והסתדר לא רע בכלל, אבל בחצי שנה האחרונה המצב ממש התדרדר והוא כבר חודשיים לא הולך לבית הספר בכלל. החלטנו לקבל את המלצת הפסיכיאטרית להפסיק עם השילוב ולרשום אותו לכיתת תקשורת. הסתבר לנו היום שברעננה לא יפתחו כיתות תקשורת, ולטענת העירייה\משרד החינוך אין מקום גם ב כפר סבא ובאזור. הם המליצו לנו לשלוח אותו לנתניה או אור יהודה אבל זה נראה לנו רחוק מדי (כשעה לכל כיוון עם הפקקים של הבוקר ושל אחר הצהריים) . רציתי לשאול אם מישהו יודע אם יש חוק או הנחייה לגבי הגבלת המרחק או זמן הנסיעה שמותר לעירייה או למשרד החינוך לשלוח את הילד ובכלל, אשמח לכל עצה. תודה רבה.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
האם לא תהיה כלל כתת תקשורת לשכבת הגיל שלו בשנה"ל הבאה או
שהיא מלאה (8 תלמידים)?
&nbsp
אם האפשרות השניה, ניתן לקבל אישור מהפיקוח להוספת תלמיד תשיעי.
שווה לנסות להתייעץ עם המתי"יא שלכם לעניין
http://www.matyara.edu1.org.il/BRPortal/br/P103.jsp?cat=250356
הייתי אומרת להם שהיות והמעבר לכתת תקשורת
נעשה כדי להוריד ממנו לחצים ומתחים,
זה בלתי סביר לחשוף אותו לשעתיים נסיעה כל יום.
הוא יגיע לכתה עייף ועצבני.
נסו להיות אסרטיביים ולגייס אותם שיתמכו בכם

&nbsp
מעבר לזה, הנה חוזר מנכ"ל לעיונך- ראה סעיף 2.12.2
http://cms.education.gov.il/Educati...edorim/1/1-2/HoraotKeva/K-2014-5-1-1-2-42.htm
&nbsp
"הרשות המקומית שבה התלמיד רשום בתעודת הזהות
היא האחראית ליישום החלטתה של ועדת ההשמה.
הרשות אחראית לשיבוצו של התלמיד במסגרת חינוכית הולמת,
ככל האפשר קרוב למקום המגורים של התלמיד
ורק אם הדבר אינו מתאפשר – מחוץ לתחום שיפוטה,
על פי המסגרת שוועדת ההשמה החליטה עליה.
בחירת המוסד החינוכי תתואם עם המפקח על החינוך המיוחד,
בהתייעצות עם השירות הפסיכולוגי-חינוכי,
כמפורט בחוזר הוראות הקבע נט/8(א), סעיף 1.2-19. "
&nbsp
קרי, אם ניתן לצרפו כתלמיד תשיעי או לא נעשה עדיין מאמץ סביר
למצוא 3 תלמידים נוספים (המינימום לפתיחת כתה הוא 4 תלמידים)
לא מתקיים התנאי "רק אם הדבר אינו מתאפשר",
והם אינם רשאים להתנער ממחוייבותם כלפיו.
 
כרגע לא הייתה ועדת השמה עדיין

את כל האינפורמציה קיבלנו בישיבה בבי הספר. הם לא הראו שום רצון לגמישות עדיין. נראה לי שנקבע וועדת שמה וננסה להשיג את מה שהכי טוב לו שם.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
גמישות מצריכה מאמץ, רוב הבירוקרטים נוטים לא לאהוב את זה

לכן כדאי להצטייד בידע
(כגון האפשרות של אישור מהפיקוח לתלמיד תשיעי וכן הסעיף המצוטט מחוזר מנכ"ל)
וגם באסרטיביות, רגועה ומנומסת אבל לא מתנצלת.
זה מעלה את הסיכוי שיבינו שהם נאלצים להתאמץ ולהתגמש.
שוב, אם תוכלו לגייס את המת"י לצידכם, זה יכול להועיל.

מקוה לקרוא בהמשך עידכונים אופטימיים
 

schlomitsmile

Member
מנהל
עיון באתר של המת"י מלמד שבחט"ב יונתן יש כתות תקשורת
יתכן שהכתה מלאה.
הנה חוזר מנכ"ל הרלוונטי לעניין הוספת תלמיד תשיעי
ראה סעיף 2.2.3
http://cms.education.gov.il/educationcms/applications/mankal/arc/nh8bk1_2_2.htm
&nbsp
"במקרים מיוחדים, מסיבות של משאבים תקציביים,
כוח אדם ותנאים פיזיים, יוכל מנהל המינהל הפדגוגי
לאשר אכלוס כיתות חינוך מיוחד מעבר למספר המרבי המצוין בטבלה לעיל.
האישור יינתן בתיאום עם מנהל המחוז ועם מנהל גף אמח"י"
&nbsp
באותו חוזר מפורט גם הנוהל לפתיחת כתה חסרה, עם 4 תלמידים.
אתה יכול לנסות להעזר בפורום- לפתוח שרשור חדש
כדי לחפש הורים נוספים מהאזור שמעוניינים לפתוח כתה ז' בשנה הבאה ברעננה.
זו בעצם אחריות מינהל החינוך בעיריה, אבל אנחנו בעד לעזור למתקשים
 
גם אני לא עושה כלום

כל היום מסתכל על התיקרה כמו שאמר בלחסן כל היום שוכב במיטה וחושב על איך לסיים תחיים האלו או מתי כבר יגמור לרצול את ענשו ויסתלק מפה סוף סוף , לנו האוטסטים אין סיכוי לחיות אפילו קצת ..
 
אין דבר גרוע מאוטיזם

לצערי אני מאובחן בהפרעה הזו ואני יודע דבר אחד אני לא פשוט לא .
זה שקר גס , עלק אומרים לי אני עוד בתפקוד לא גבוהה , איזה שטיות .
אז אני לא יודע כלום לעשות , לא להכין אוכל , ולא להתקלח ממש כי אני
נשרף , או להתלבש ובכלל לא מבין כלום .

אבל אני לא מפגר מנת משכל שלי
מעל מ160 ואני נחשב לסונט ככה אבחנו אותי , אז יאלה שיצאו מהקטע של
אוטיזם כי אני לא הכי לא שיש , אני הרבה דברים אבל לא מפגר , אבחון לפני חודש וחצי

קבלנו אבחנה , זה בגלל דיכאון קלני לא בגלל אוטיזם , שמו לי סטיגמה על המוח , תתיג אתה אוטיסט , רעים . ולא אכפת לי מה יכתוב טוב עדיף להיות טיפש ולא אוטיסט . ואוטסטים הם סוג של מפגרים .. למרות. שיש להם אולי שכל אבל המוזרות הורסת הכל והבעותיות בע

וגם הוא אמר שאני אקלולי מאוד כי כל הזמן אני חוזר על משפט ברצך או מערבב ציטוטים מה הוא רוצה שאני אעשה , אני לא חמור אני מכיר המון ספרים וקראתי הרבה אז אני מצטט כל הזמן ומכניס

לשיחה ונע כל הזמן במעגלים או נע עם הראש והידים , אני היפר זה לא קשור לאוטיזם , יש לי קשב וריכוז והיפראקטיבות קשה מה הוא רוצה ממני , למה לתיג כל דבר באוטיזם , רשע הרס לי תחיים .
 
משתתף בצערך

על הגזרה הזו לקבל ילד אוטיסט זה כזה קשה גם להורים שלי היה קשה לקבל את העבודה שאני חולה באוטיזם , היה קשה נורא , זה נורא קשה , עכשיו צריך להתמודד עם הבשורה הזו בשורה קשה , בית ספר וזה זה רק קצה הקרחון , אחר כך יגיע הגהנום האמיתי , החיים בכלל חרא לנו , אם

הייתה תרופה ישר הייתי נטל , ישר אני הבנתי שאין טעם לחיים ככה , והכי מתעצבן שאבחנו אותי ככה זו גזרה משמים , זה המכתוב שלי גלגול וזה , אבא אמר אני התיקון שלו , אני הקללה שלו על החטאים שלו , ככה זה אנו די פרמטיבים כאלו מזרחים וזה אבל כבדים, אבל זה מה יש ..
 
גם חטפתי הרבה מכות מהם

בעיקר מאמי מכות רצח עם חגורה כולי הייתי דם או אפילו מכות עם מגהץ וזה גם התעללות מינית בתא המשפחתי , די זינו אותי כל חיי בבית ומחוצה לו , כי הייתי נורא מוזר וחריג , את האבחנה ואסמכתא קיבלנו בגיל שבע עשרה אחרי ניסיון אובדני מאוד קשה בו כמעת סיימתי את חיי , משפחה שלי זו משפחה מאוד פרמטיבית ,

בעיר פשע וזה , קשה להיות אוטיסט כאן בבת ים , ואני שנים הסתובבתי עם עבריינים ומשוגעים מסוכנים , אז אני יודע מזה פשע ולחיות את זה . אז אני לא אוטיסט , אוטסטים הם לא קרמנלים ולא בעלי עבר. אלים עברייני עשיר כמוני , לא יודע מה אבחנו אותי בזה עדיף ציופתיה יותר מתאים לי ..
 
7מה הדין לקרוב משפחה מדרגה ראשונה

יענו קשר דם שפוגע מינית בילד ולא סתם ילד ילד אוטיסט , ואותו ילד נורא מבולבל כי אותו איש אדם נורא טוב והוא בעצמו כנראה אספי , אז איך אספי יעשה דבר כזה לילד שכה אהב אותו , ואיך ההיא יכולה לומר שצריך להביא ילדים קטנים לאנשים זקנים וחולים , את מה עלי לאשים אם בכלל , את האישה

היא שהיא הייתה כמו האמא של הילד או את האיש הנהדר והמבריק שכנראה אנס אותו , ויש חלומות מפורשים ,שהוא מודה בזה וקטע שחזור ואמירה שלה שהיא די מאששת את זה , מה עליו לחשוב הוא אשם היחד , או בגלל שהילד אוטיסט הוא לא הבין את המסר .. מה דעתכם מה עליו לחשוב. אשמח לתבונות
 
קיצור כל המשפחה חגגה על הילד האוטיסט

וטעם הרבה בוץ ואף הרבה טעם נוזלי ומר ודוחה לגרון הקטן שלו כי מה לעשות צריך להתעלל באוטסטים לא , ככה זה מצאו שק אגרוף עהודה האח שלו לא קיבל כלום שום אלימות להפך , והילד השתקן והמופנם קיבל זין לכל חלק בגוף פיזי ונפשי , כי למה כי הוא שונה , חריג אוטיסט קללה , זונות הנט שימתו רשעים. הרסו אותי
 
אני פשוט מתעב את הנט

שונא אתכם בדם אתם רעים כל מה שלא הולך בקו ישר ישר לפח זבל , מערכת עד המשפחה , תמיד הייתי הכבשה השחורה , אבא אומר איך יצא לו ילד כזה מופרע , אובדני מכור לחומרים ממכרים קשים נטיות קרמנליות , איך לא אמרתי לו אחרי עשרים שנה שלא אמרתי מילה היום אני אומר להם בפנים אתם הורים חרא ,

זה הכל בתוך הפנים שלו , היא ביקשה סלחה האמא אז היא בסדר , אבל הוא ואגו המזרחי המסריח שלו לא מוכן להודות בטעות , זהו אין לי כוח שלא אשאלו למה אני אלים לעצמי אני לא עברתי חיים דבש , אני לא בא משפחה אשכנזית טובה אבא תומך אמא מתפקדת אני באתי מהרס משפחה פרמטיבית מזרחית מהסוג הכי חרא ..
 

TikvaBonneh

New member
כיתות תקשורת הן רב גילאיות

אם לא נפתחת ברעננה כיתה ז בשנה הבאה, אתה יכול להכניס אותו לכיתה ו או כיתה ח. זה לא כזה משנה. ממילא כל ילד לומד לפי תכנית לימודים אישית, ומשולב לפי רמת הגיל שלו. הבן שלי בכיתה השולב בשיעורים מסויימים בכיתה ו.
 

TikvaBonneh

New member
עוד אפשרות

יש את בית ספר צורים בהוד השרון. נועד גם לילדים בתפקוד גבוה וגם עם בעיות נפשיות. יותם הבן שלי הגיע אליו גם כן אחרי משבר בשילוב שבעקבותיו הפסיק לבקר בבית הספר.
זה בית ספר חינוך מיוחד, ובעיני זה היה עדיף במצבו מבית ספר רגיל עם כיתת תקשורת, כי במצב של *חרדת בית ספר* בה הוא נמצא בזמנו, חשבתי שיהיה לו קשה להיכנס לחצר בית ספר הומה עם מאות תלמידים רועשים, וגם אם יכנס, בטח לא יצא בהפסקה.
בצורים הוא יצא בכל הפסקה ושיחק עם ילדים, היה תענוג לבוא לקחת אותו ולראות אותו רץ אחרי הכדור עם כולם.
 
למעלה