הראיית עולם שלי מעוותת?

  • פותח הנושא joyy
  • פורסם בתאריך

joyy

New member
הראיית עולם שלי מעוותת?

הראיית עולם שלי היא שיש חזקים וחלשים. החזקים משתמשים בחלשים כשק אגרוף משתנה או אסלה כדי לפרוק עליהם את תסכולם וכעסיהם וגם כדי לשפר את ביטחונם העצמי על חשבון החלש. זה ראיית עולם מעוות ולא נכונה?
 

arana1

New member
לא, זה המצב

רק שהחזקים אינם חזקים באמת אלא פשוט אנשים מבוהלים למוות, חסרי רגישות ומוסר, נעדרי יצירתיות ואנושיות ולכן הם נטפלים למי שמחוייבים מטבעם לקיום אנושי וערכי יותר ומנצלים מבזים, ומוציאים עליהם את הכל כי מול הבריונים הם לקקנים כנועים.

החברה הנ"ט מושחתת לחלוטין, מהמסד ועד הטפלות, שחיתות ואכזריות אינם כח, להפך, זה חולשה, אדם חזק לא מתעלל אלא עוזר ויוצר,אלא שבגלל שחיתותה התהומית של הנורמה ככל שהאדם בזוי, פסיכופאט, ונאלח יותר כך קל לו יותר, זה לא באמת חוזק, זו חולשה נוראית
 

joyy

New member
אתה טוען

שזו חולשה להתאכזר למישהו? לפעמים יש גבול דק בין התאכזרות אלימה ובוטה שנראית לעין והחברה הרגילה כביכול נגד אלימות. לבין סתם עקיצה ירידה או לגלוג או כיפכוף שזה לא נחשב בעיני החברה לאלימות של ממש אל רק סוג של שובבות. הבעייה שהאדם הרגיש מאוד נפגע ככ מיזה עד כדי כך שזה הופך טראומתי ופוגע קשות בדימוי עצמי שלו. זה בערך מה שעבר ועובר עלי. אני רציתי שההצקות יפסקו אך היועצת קראה לזה שובבות נעורים ולא עשו להם כלום.
 

joyy

New member
אתה טוען גם

שהחזקים הם הטובים שעוזרים לחלשים. איפה החזקים האלה שאתה מדבר? לא יצא לי לפגוש הרבה כאלה?
 

arana1

New member
אין הרבה כאלה

אבל יש אנשים שתורמים הרבה אמצעים וגם זמן בנסיון להפוך את העולם למקום טוב יותר,
ובקשר ל"יועצת", זו בעייה מוכרת ומרגיזה ומעצבנת בטירוף, פשוט מחלה שכל אנשי החינוך והמקצוע לוקים בה אנושות, ולכן הם תמיד יתמכו באלימות ובשנאה, ביחוד שזאת מופנית כלפי אנשים רגישים ועדינים יותר.

זו המציאות שאנחנו צריכים לחיות איתה, סיוט, ככל שהבן אדם חרא גדול יותר כך הוא זוכה לתמיכה ועידוד וכל נסיון ולו הכי קטן להיות בן אדם יענש בחומרה,
וכל אנשי המקצוע והחינוך מובילים את הזוועה הזאת כמובן מאליו,
בגלל זה הרבה הורים לאוטיסטים בוחרים בסופו של דבר בחינוך ביתי.

הטראומה של לחכות לתמיכה מול אלימות ההמון ולהתאכזב שוב ושוב כשדווקא מי שאמור לעזור לך פונה נגדך היא חלק מהילדות והבגרות של רוב האנשים השפויים.

אז עדיף לדעת מראש שאין על מי לסמוך וזהו
 

גורג42

New member
שתמצא כאלה, תודיע לי


שמעתי המון סיפורים על אנשים כאלה, אבל בחיים שלי לא פגשתי מישהו כזה.

גם בין האוטיסטים.

כנראה שמידת העוצמה הזו היא מעבר לכוחו של מין האנושי בימינו...
 

arana1

New member
יש המון אנשים כאלה

גייטס ובאפט למשל שתורמים עשרות מליארדים מהונם הפרטי על מנת להאבק במחלות באפריקה, או לשפר את החינוך שם ובמקומות אחרים.

יש המון אנשים שיוצאים מגדרם על מנת לעזור לכלל ללא שום תמורה, אפיל להפך, על חשבונם,
הבעייה שלאוטיסטים אף אחד לא עוזר כי אנשים לא מסוגלים בכלל לדמיין שצריך או אפשר לעזור להם
 

גורג42

New member
ביל גייטס זה הדוגמא שאתה נותן? ביל גייטס?!

זה הבחור שעשה את כל הונו מגניבת רעיונות של אחרים, ובזה הרגע המחזיק את כל העולם בביצים עם מערכת הפעלה שמרגלת אחרי כולנו (וינדוס 10 למי שלא מכיר). ובו בזמן, הוא מנהל מערכת השמצות מתוזמנת היטב נגד כל מי שמעז להציע אלטרנטיבה (מערכות הפעלה של קוד בטוח, לינוקס וכיוצא בזה).

כמובן שזה לא מבטל את הדברים הטובים שהוא עשה עם הכסף שלו (כולל הצדדים הטובים של מהפכת המחשבים שהוא הנהיג שבזכותה אנחנו בכלל מסוגלים לנהל את הדיון הזה). אבל להביא את ביל גייטס כדוגמא למישהו שלא נוקט בגישה של "אדם לאדם זאב" זה ממש מנותק מהמציאות.

אגב, אין דבר שיותר קל למולטי-מיליארדר מאשר לכתוב צ'ק שמן לאיזו מטרה נעלה. מה הוא, אישית, צריך סכום כזה של כסף? מה הוא בדיוק יעשה עם 50 מיליארד דולר? אז נכון, יש איילי הון יותר גרועים ממנו שאפילו את זה לא עושים, אבל הבחור הזה ממש לא מאמא תרזה.

ועם כל הכבוד, קצת קשה לי להתרשם מ"טוב הלב" של מישהו שמסייע בהפיכת העולם המערבי לדיסטופיה נוסח 1984 עבור בצע כסף, גם אם הוא משתמש בכסף הזה למטרות נעלות.
 

arana1

New member
הוא בעייתי מאוד

אבל עובדה שבניגוד לרוב האנשים העשירים מאוד הוא פשוט וויתר על כל הונו לטובת הזולת.

ואת תיאוריות הקונספירציה שלך תמכור למישהו אחר

מיקרוסופט עם כל הבעייתיות תרמה יותר מכל אחד אחר למהפכת המחשב האישי ולכן לדמוקרטיזציה מהותית מאוד של החברה, או לפחות לעוד צעד מאוד משמעותי כלפי עולם הדדי ושיוויוני ומודע יותר

גם אני לא מרוצה מאנשים שעושים כסף מתחרותיות חסרת רסן מצד אחד ואז מצד שני מופיעים כנדבנים גדולים,
אבל גייטס לא עושה יחסי ציבור לעצמו אלא באמת מחלק הון עצום,
ויחסית למקובל הוא אדם חזק שנותן, והרבה, עשרות מיליארדים.

ומגוחך שדווקא אתה שמאליל יוזמה מבקר את גייטס כי זה בדיוק מה שהוא היה, יזם

ולא, המהלך הוא לא לקראת דיסטופיה אלא בדיוק ההפך אבל צפוי שגם אתה תפחד מהקידמה

ולא ביקשתי מאמא תרזה ולא נחוצה לנו נזירה קדושה, די בנסיונם של אנשים להיות הגונים, וקצת פחות חזיריים

מיקרוסופט כבר מזמן לא נאבקת בקוד פתוח, אגב
 

גורג42

New member
זה ש-win 10 מקליטה כל הקשת מקש שלך, זה תיאוריית קונספירציה?

ממליץ לך לברר את העובדות, לפני שאתה סתם תוקף

כי המצב כיום הוא מסוכן מאוד, והוא הולך ומתדרדר משנה לשנה. וזה לא רק מיקרוסופט, כמובן. לא מזמן היה רעש גדול על זה שחברות כמו אפל וסמסונג התקינו כל-מיני "דלתות אחוריות" תמורת תשלום נכבד של ממשלת ארה"ב. כל העולם דיבר על זה... ואחרי שבוע אנשים החליטו כנראה שלא נוח לחשוב על זה יותר והנושא דעך.

והדבר הכי מדהים, זה האדישות המוחלטת של הציבור לעניין. מסתבר שג'ורג' אורוול היה אופטימי. הוא חשב ששליטת "האח הגדול" תהיה תלויה בחקיקה דיקטטורית (החוק שם מחייב מסך בכל בית, והוא חייב להיות תמיד דלוק) וב"העלמת" כל מי שמעז לפתוח פה נגד המשטר.

במציאות, כך מסתבר, הציבור משתף פעולה מרצונו החופשי עם החדירה המזוויעה הזו לפרטיות שלנו ולחיים שלנו... ועוד משלם על זה כסף. נראה שאורוול באמת המעיט בטמטומו של המין האנושי.

ודווקא בתור אוטיסט יש לך הרבה יותר סיבות לדאוג מהמצב שנוצר כאן. כי "מוזרים" כמונו יהיו בדיוק אלה שיפגעו ראשונים, בעולם שבו תאגידים וממשלות נוהגים כדרך קבע לרגל אחרי האזרחים.

(אגב, לי אין וינדוס 10 וגם לא סמרטפון. אבל עם כל שנה שעוברת זה נהיה יותר קשה להימנע מהדברים האלה. ובבקשה, אל תיתן לי איזו הרצאה על זה שצריך ללכת עם הקידמה או משהו כזה. אני יודע שאתה יותר מדי חכם בשביל לומר שטויות כאלה)
 

arana1

New member
כן, ואתה מוזמן ללבוש כובע מאלומיניום

כיד שהNSA לא יקליטו לך את המחשבות.
יש בעיות, לדעתי לא נורא קשות, עם התאמת מהירות הגישה וזרימת המידע לצורך להגן על הפרטיות אבל לדעתי זה הרבה הרבה יותר שולי ממה שכל העדר גועה.
לא יודע מה המצב אצלך אבל אני לא פושע ואין לי מה להסתיר ואין שום דבר שהממשלה או כל ארגון אחר יכול לדעת עלי שיפגע בי, ויש גם דרכים לא רעות להגן על מידע, עובדה שלא פורצים כל הזמן את הבנקים ורוב התשתיות הציבוריות שרובן נשענות על רשתות מידע ממשיכות לתקתק בשקט ובשלווה יחסית.
לא מתחבר לפרנויה שלך ואין לי ספק שהרשת, ובכלל תפוצת המידע, עושה בדיוק את ההפך ממה שאנשים כמוך אומרים, הופכת את חזונו של אורוול לבלתי אפשרי כי דיקטטורות ושליטה על הפרט לא יכולות לשרוד במצב של זרימה חופשית של מידע,
וכזאת יש, למרות הפרנויה שלך לא תוכל להכחיש שברוב העולם אנשים מתקשרים הכי חופשי אחד עם השני ויותר ויותר כך.
אם משהו יכול לשבש את המגמה לשליטה נוסח האח הגדול זה רק הרשת,
אז כרגיל,
האמת היא כל מה שאתה כותב אבל בדיוק ההפך.
וזה לא שטויות ללכת עם הקידמה,
היתרונות בזרימה חופשית של מידע עולם עשרות אם לא מאות מונים על הדאגה לפרטיות שאינה אלא הגנה על זהות כוזבת,
ומכל בחינה,
לדעתי ככל שידעו על הפרט יותר כך פרטיותו תעמיק ותתרחב,
אין לי ספק בזה,
לא אוכל את הקיטש שאתה וכל העדר גועים כל הזמן.
נכון שצריך לשפר את הרגולצליה, שעד לא מזמן בכלל לא הייתה קיימת, באשר למחוייבות המגזר העסקי והממשלתי לפרט, אבל גם זה נעשה כל הזמן.
יש לך מושג איזה דברים אני ואנשים כמוני כותבים דרך המשטר ?
אתה הרי קצת מכיר את הסגנון שלי גם דרך מה שאני כותב נגדך,
אז תכפיל את זה במיליון,
ותמצא את מה שאני ואנשים כמותי כותבים כל הזמן נגד כל מה שזז,
נגד הקפיטליזם (שלו אתה סוגד) ונגד הממשלה הפשיסטית בישראל, ונגד הכל, ובשפה שאין חריפה ממנה,
ומעולם לא קרה לי שום דבר,
וגם לא יקרה
אז אתה מוזמן להמשיך להסתתר מתחת למיטה אבל תעזוב אותנו באמשך עם הפרנויות האלה
מהפכת המידע זה הדבר הכי טוב שקרה לאנושות
וגם אם בשוליים חזירי ההון ומטורפי השלטון עדיין מנסים לנצלה לרעה היא זאת שתחסל אותם סופית
 
הרשת היא הפתרון לאדם הרגיש

הלא הררכי הלא מתחבא כלומר האוטיסט הוא נותן לנו את הכלי הכי חזק הדממה , האין רואים , אבל ברור שמפלצות האגו יפחדו מזה , כי אוי אוי ראו אותי , אני אפילו לא מפחד ותאמין לי שהמשטרה במעקב אחרי ואני נעצר לא מעט , אז ממה לאדם הגון יש לפחד מה יש להסתיר , לא מבין תקטע הסיכזופרני הזה ואני כאמור סיזכופרן וזה לא מטריד אותי בכלל , אני הכי חוגג ברשת סוף סוף יש לי לדבר בלי להחסם בלי לקבל
&nbsp
כאפה , בלי למות כל רגע מחסום שפתי , מהשתקה גורפת כי מה שאני אומר ברשת אני לא יכול לומר במציאות אלא אם ארצה להיות מאושפז .. הרשת היא הדבר הכי חיובי וגדול שקורה בתקופתנו ואט אט כל עניין המסכה הרד אנשים כבר שוברים את מעגל שתעקה קרי מקרי האונס והטרדה מינית וכו ועוד ועוד וזה מעולה . קיצור נוטה להסכים איתך ארי .
 

arana1

New member
לתחושתי גם משקפת את המבנה הפנימי של האדם הלא אגוצנטרי

ובכלל המחשבים, והדרך שבה הם מחברים, כפי שרק הם יכולים, קולות וכיוונים ודרכים ומאפיינים שונים ורבים לאין ספור, מאפשרים בדיוק משום כך סוף סוף משהו שדומה למצע לתשתית שתגיב קצת יותר מדוייק למבנה הזהות האוטיסטית,
שלא במקרה התחילה להתגבש עם עליית הרשת ודרכה,
מה שגם עונה לשאלת הצורך האוטיסטי גם להתחבר וגם להיות מנותק,
ובגלל זה אני מרגיש שלא נכון לאוטיסטים להתאגד לפי מתכונת נ"ט,
בדיוק בגלל שאנחנו זקוקים לפרטיות כמו אוויר לנשימה והרשת מרחיבה מאוד את תחום הפרט, מאפשרת לו יותר כלים ליצירה, ובניגוד גמור למה שגור כתב.
 
כן אתה צודק ארי אך

הבעיה היא שהרשת עדיין בנויה על קהילה מאוד הררכית , נטית כוחנית וגם האוטיסט מתקשה לנתב לעצמו דרך , אני מסכים שהתאגדות כמו אסי למשל לא שווה הרבכ , כי במקום לבנות קהילה או נטייה לרשת אוטסטית היא נשענת על ערכים נורמטיבים וכך יוצרת כלוב של אוטיסט במרחב נטי אז מה זה שווה , בעיני אוטיסט אמיתי הוא אנרכיסט באופי שלו שובר מסגרת שובר כלל כדי ליצור חדש לכן עדיין אי אפשר כי המדיה לא נותנת אז פתרון זמיני זה הקמונה שלנו לפחות לפי דעתי ומקמות כאלו שמאכלסים קבוצה יחסית קטנה עדיפה על מדיה אחרת כי לא היה תפוז אוטסטי לא עדיין ולא נראה חי שכל כך צריך , האדם הרגיש , הדדי השלם וקו יחד רוצה קשר אחד על אחד טלפטי אורגיה של זוג , לכן רשת שלמה לא תאים כי אכן לפי נסיוני כאוטיסט אני צריך אחד לא אלף , תמיד היה לי חבר , חברה אחד , לא יותר לא שלא יצאתי עם חברים אבל קשר עמוק רק עם אחת אחד זה לפחות דעתי .
 

גורג42

New member
אתה לא מעודכן. אני מדבר על ההתפתחויות של השנים האחרונות

מסכים איתך שהרשת, לכשעצמה, היא דבר חיובי מאוד.

למעשה, אם תסתכל בהודעות שכתבתי פה לפני 10 או 12 שנה, תראה שאני תליתי תקוות גדולות בעידן המידע.

אבל בשנים האחרונות קורים דברים מאוד מדאיגים. וניסיון שלך לקשר בין זה לבין איזושהי טענה שהרשת עצמה היא דבר שלילי, רק מוכיחה שאינך מעודכן ואינך מודע למה שקורה היום. כי מדובר בשני דברים שונים לחלוטין.

ממליץ לך שוב להתעדכן ולחקור את העניין, לפני שאתה פוטר את דבריי כקשקושי פרנויה.

ונכון, יותר שקיפות זה דבר נהדר. אבל העובדה שתאגידי ענק וממשלות יכולים לצותת לכל מי שהם רוצים מתי שהם רוצים, זה לא שקיפות. הבעיה פה זה שהמידע הולך רק בכיוון אחד.

ולגבי "אני לא פושע, אין לי מה להסתיר": זאת אמירה מאוד מאוד משונה, ממישהו שכל הזמן מזכיר לנו כמה שבני-אדם יכולים להיות חארות.

תחשוב על כל הפעמים ששוטרים הטרידו אותך רק בגלל שהיה לך מבט מוזר (קרי - "חשוד"). עכשיו תסתכל בעיתונים, ותראה איזה אחוז מעבודת המשטרה באמת קשור לתפישת פושעים, ואיזה אחוז מ"עבודתה" קשור לסתם התנכלות לאנשים שנראו להם מוזרים או שהיה לאיזה שוטר חשבון אישי איתם.

ועכשיו תכפיל את כל זה פי מיליון. ותחשוב על מצב שבו לחבורת פושטקים כזאת יש גישה לכל לחיצת מקש שלך במקלדת ולכל מילה שאתה אומר בקרבת המחשב שלך. זאת לא סיבה לדאגה? טוב, אם אתה ברצינות חושב ככה, אז אין שום סיכוי שאצליח לשכנע אותך.

אגב, השימוש שלך באמירות לעגניות ("לך תחבוש כובע אלומניום") גם לא ממש עוזר לטיעון שלך. לעג הוא מפלטו האחרון של מישהו שאין לו שום דבר רלוונטי לומר.
 

arana1

New member
קשקוש

כמו כל התפתחות טכנולוגית גם הרשת גם מעצימה היבטים שליליים, אבל התמונה הגדולה, ולאורך זמן, בדיוק בגלל שממהותה הרשת היא חיובית, ההיבטים החיובים יגברו על השליליים.

לא רק ארגונים עושים שימוש רע ברשת, גם רוב האנשים משתמשים בה לתצוגה נרקסיסטית מביכה,
ככה זה שטכנולוגיות חדשות מתלבשות על הרגלים ישנים ומעצימות את כל מה שרע בהם.

אם זה עושה לך את זה לחשוב שאתה מעודכן ואני מיושן אז אתה מוזמן לחגוג את האגו שלך, כרגיל, ושיהיה לך בכיף, אלא שבמציאות שאני מצוי בתחום הזה הרבה יותר ממך, וגם הרבה יותר מעודכן בו ממך.
אם היית ממליץ לי להתעדכן במה שקורה בשדה המטמטיקה הייתי לוקח אותך ברצינות כי זה תחום שבו אתה באמת הרבה יותר מצוי ממני,
אבל בקטע של תוכנה ורשת ומה שקורה ולמה אתה לעולם לא תדע את מה שאני כבר שכחתי מזמן.

המשטרה דפוקה לחלוטין,אלא שבדיוק בגלל זה הרשת מאפשרת לזיין לה את הצורה הרבה יותר משהיא מאפשרת למימסד למשטר את האזרח.

בסופו של דבר, על מנת להבין ולהתנהל בעולם מושתת מידע צריך להיות חכם, שוטר, קפיטליסט חזירי, איש מימסד, הוא טיפש בהגדרה.

היתרון שהיה לפושטקים על חנונים התקיים ככזה רק בהקשר של עולם וחברה המושתת בעיקר על אלימות וטיפשות,
עולם המידע אינו כזה,
הוא בדיוק ההפך מזה.

פושטקים לא יודעים לעצב בסיסי נתונים, הם לא יודעים לחקור אותם ודרכם, וזהו.
בשלב זה, בגלל המבנה המסורתי, לפושטקים יש כח ושליטה שמאפשרים להם גם לנצל לרעה את הרשת, בטווח המשמעותי יותר הם יכחדו, גם בגלל ודרך הרשת.
 

arana1

New member
מה זה הרגלי גלישה מוזרים ?

אם אתה לא פדופיל שמחפש אתרי פורנו עם תמונות ערום של ילדים אז אתה יכול להיות מוזר כמה שבא לך,
להפך,
הרשת הגדילה ומגדילה כל הזמן את טווח המוזרויות,
ואין שום דבר שהמימסד יכול לעשות בקשר לזה.

הרשת מאפשרת למוזרים, לאנשים בעלי קשב שונה, בעלי סקרנות שאינה מתאימה בדיוק לתבניות האקדמיות הצרות, הזדמנות,
ורק זה בלבד שווה את האפשרות שמישהו באיזה סוכנות עלול לזהות את הרגלי הגלישה שלך כמסוכנים לציבור,
וכעובדה מה שאתה מציג כמגמה פושט לא קורה.

מה שקורה זה מה שמרגיז את המימסד הכלכלי, וגם אותך, שמידע זורם חופשי מדי
 

גורג42

New member
שוב אתה רב ועושה מלחמות אגו במקום לדבר לעניין

די, מיצינו.
 

arana1

New member
העליתי כמה טיעונים

בחרת להתעלם מכולם,עובדה.
 
למעלה