שיטוף פגישה משעשעת שהייתה לנו עם פסיכיאטר

XFeralChild

New member
שיטוף פגישה משעשעת שהייתה לנו עם פסיכיאטר


היי חברים,
אני רוצה לשטף אתכם בפגישה משעשעת שהייתה לנו (לי ולבן זוגי) עם פסיכיאטר.

בין זוגי קיבל רק 40% נכות מביטוח לאומי, החלטנו לבקש שיעלו את אחוזי הנכות שלו, נאמר לנו שעלינו להגיש מסמכים רפואיים עדכניים מטעם הרופא המטפל, הסברנו שאוטיזם זו איננה מחלה ולכן אין לנו ״רופא מטפל״. ניסינו לברר עם הפקידה באיזה רופא מדובר ולבסוף הגענו לידי החלטה כי מדובר בפסיכיאטר.
קבענו תור אצל פסיכיאטר מטעם קופת החולים, ד״ר יורי.

המשך הסיפור בפוסט ד״ר יורי?
 

1smile11

New member
קראתי את הפוסט שלך ולא הפסקתי לצחוק

מה שכן זה שיתוף..
ורק למען הכנות אם היית עושה גוגל קטן היית מגלה תשובה לכל השאלות שלא הבנת שרשמת שם כמו למשל קצב והכרה זה נשמע כ"כ מגוכחך מהצד אני מסכימה איתך
https://he.wikipedia.org/wiki/בדיקת_מצב_פסיכיאטרי

פעם הבאה תעשה את ד"ר גוגל הוא יגלה לך את כל מה שאתה לא מבין,
זה נפלאות החיים.
אפרופו בדיקה פסיכאטרית גם לי היה פסיכיאטר בצבא ששיחררו אותי בגלל הספקטרום הוא היה נורא מריר ,אדיש,עשה טובה שהתייחס אליי,הוא אמר כל מיני דברים הזויים שאני לא זוכרת,ממליצה להתרחק ממנו כמו מאש ומעוד כמה אנשי מקצוע כאלו שביקרתי אצלהם בצבא והם עובדים אזרחית לא נעימים בכלל,מתייחסים בזלזול אנושי,לא סופרים אותך ודרך אגב , אם זה לא הספיק לך-כל התארים האלו-הם חושבים שאני איזו מסכנה בגלל האוטיזם ואם הם יגידו לי א' אז אני אמין להם כמו דג וולא אבדוק את זה.יש להם איי קיו של פלנלית.אני פשוט נורא חכמה לידם.כואב.במיוחד שאתה סותר מישהו שלמד 10 שנים להיות פסיכיאטר ומעמיד אותו על טעותו.
ואני לא אגיד את שמו רק במסרים.של מי שאני זוכרת לפחות.
הוא השתמש בכל מיני מילים שלך תבין מאיפה זה הוקרץ בכלל אני בסופו של דבר שאלתי מישהי שיש לה תואר בכל מה שקשור לצרכים מיוחדים והיא פשוט ישבה ופירשה לי הכל..ה-כ-ל.

וואוו תקשיב באמת לא צחקתי ככה כבר כמה ימים פשוט בכיתי מצחוק (לא מרגישה טוב)
 

XFeralChild

New member
אני סופר שמח שזה הצחיק אותך, זה הרעיון


האמת היא שציפיתי לקבל תגובה עם הסבר לדברים ולפני שפרסמתי נכנסתי לאותו ערך בוויקיפדיה, אבל ממש רציתי לשתף עד כמה שזה מגוחך.

הקטע הוא שכל החיים שלנו עוברים עלינו כך... ואיכשהו אני מצליח להפוך את זה למצחיק... (לפחות את חלק מהדברים).

אני מתכוון להמשיך לכתוב כדי לעלות את המודעות לכך שהדברים מגוחחים ושאנו על הקשת האוטיסטית סובלים בגלל זה... והרבה יותר חשוב לגרום לכולם לצחוק והרבה!

תשתפו שכולם יצחקו!
תודה שהגבת!
 
אין יצור טיפש יותר מפסכיטר

או פסיכלוג את זה הבנתי בעוד אני ילד קטן הם ממש אידיוטים
 
כן אבל רוע וטיפשות בא יד ביד

אין דבר נורא יותר מטיפשות , אטימות , ובורות זה בא בצוותא
 
מה הצחיק אותך כל כך

לא יודע סה נחמד אבל לא גרם לי לצחוק אני תמיד התעניינתי בעניין של הזדהות שונה זה גם חלק מהבעינ הפסיכופזית אני משער ועניין של סובקטיביות , מעניין מה הצחיק אותך לי זה לא גרם לכלום .
 
אני הייתי מדבר עם הפסכיטרית שלי

על תחומי הידע שלה כבר בגיל 15 בשפה שלה כלומר מקצועית חפרתי על מחלות נפש קראתי אין סוף מידע והייתי מדבר איתה , אני יודע בדיוק איזה אבחנה יתנו לי למשל ידעתי ישר שיאבחנו אותי בהפרעה סיכזופאקטבית ידעתי לאן הוא חותר , זה לא רע דווקא

הפסכיטר בצבא היה ננחמדלא כמו שאת מתארת לא עשה צרות זה הכל תלוי על מי אתה נופל אז בל נקבע כי כולם ככה אפילו שבאופן כללי אני מסכים שכולם חרא ברמה כזו או אחרת והוא אגב אבחן אותי בסיכופרניה פראנודית ולא באוטיזם , יש קשר בין סיכופרניה לאוטיזם התכנסוץ בעצמי , באני המובלט יש

קשר חזק בין התופעות כיום אני פי די די תפקוד גבוהה ופוסט טראומה מורכבת והפרעה סיכזואפקטיבית , אין לזה ממש משמעות אבל טוב שיש אבחון פסכוטי כדאי שלא תכנס לכלא אם תסתבך ואני תמיד מסתבך עדיף כלא פסכיטרי הייתי .. אבל יש מקמות כאלו לנפגעי נפש גרועים מכל כלא אני הייתי בכאלו אבל אנשים סך הכל טובים לעומץ פושעים פסכופתים וסדיסטים
 
נחמד לא רע

נשמע טיפוב די אדיוטי כמו כל הפסכיטרים לא ממש צחקתי אבל עלה טיפה חיוך ,
 
ממש לא הבנתי מה מצחיק פה...

חוץ מזה שלא הבנתי האם "יורי" זה שם משפחה או שם פרטי (ואז כן, זה מצחיק שפנית אליו בשמו הפרטי עם קידומת דר'). תיארת איש רוסי טיפוסי: מה זה משנה איך הוא לבוש, זה לא קובע מיקצועיות שלו.
מה שתיארת, זו תעודת עניות לרפואה ציבורית, זה הכל...
 
למעלה