יום רביעי ב17:00 בחיפה הפגנה למען העלאת קצבאות הנכות לגובה

alona 27

New member
יום רביעי ב17:00 בחיפה הפגנה למען העלאת קצבאות הנכות לגובה

שכר המינימום
[URL]https://www.facebook.com/events/115347709012336/[/URL]

אמרה לי אמא לילד מיוחד שאנחנו לא צריכים קצבאות גדולות יותר רוצים שהילד יעבוד ויהיה עצמאי. אבל כמה כסף עדיין ההורים והילד יצטרכו להשקיע גם בגיל 18 גם אחרי גיל 18 כדי להעלות את הסיכוי של הילד להצליח לעבוד, ולהצליח להתמיד בעבודה, ולהמשיך לזכור את כל המיומנויות שלמד בתור ילד שההורים היו צריכים להוציא הון תועפות ללמד אותו?
דווקא בשביל העצמאות של אותם ילדים כשיגדלו ולהמשיך לשמור עליה חשוב שיוכלו להוציא כסף על טיפולים. ומה לגבי אלה שלא יוכלו לעבוד? ויש כאלה.

וכמה אני הייתי יכולה להתקדם אם רק היה לי כסף להשקיע בלעבוד על הבעיות ההתפתחותיות שלי כשגיליתי אותן בגיל 21? הייתי יכולה לממש את כל הפוטנציאל שהיה לי.

קצבאות בגובה שכר המינימום, כדי שנוכל להיות עצמאיים כמה שיותר ואפילו יצרניים, בניגוד למה שכמה כלכלנים בכירים שאינם מבינים כלום בהתמודדות עם צרכים מיוחדים חושבים.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
תמיכה בסיסית חיונית כדי לאפשר לאדם
להיות עצמאי ואף לממש את יכולתו לתרום.
 

alona 27

New member
מקווה מאוד שיגיעו, בינתיים להפגנה האחרונה הגיעו רק 20 איש

כשאני מפרסמת בפורומים בקושי פותחים את ההודעה, עם 20 מפגינים לא ניתן לבצע שינוי חברתי, אפילו התקשורת לא מתייחסת. כנראה כי לנכים מאוד מאוד קשה לצאת להפגין, אבל מה עם המשפחות והחברים שלהם, ובני הזוג, למה להם לא אכפת מספיק?
 

schlomitsmile

Member
מנהל
עכשיו שמעתי בגלגלצ שיש עומס במרכז חורב
מקוה שזה בגלל שהגיעו הרבה אנשים
 

alona 27

New member
לא, הגיעו רק כ200 איש, אין התקדמות לעומת הפעם הקודמת

מקווה שההפגנה הבאה תהיה ביום החזרה מהפגרה בכנסת מול הכנסת, ושיגיעו עוד אנשים
 

arana1

New member
גם בעיני זה מדהים

לא ברור לי איך אנשים שאמורים להבין בכלכלה לא מבינים שגם במונחים טכנים ויבשים מדובר בהשקעה הכי משתלמת,
פשוט חוסר מחשבה או נטיה לחשוב שאין טעם להשקיע במה שמקולקל.


אני גר ממש ליד מרכז חורב אבל לא יכול לשאת צפיפות והתקהלות
 

alona 27

New member
נכון. מבלי להבין כלום בחינוך פשוט טוענים תוך שימוש במושגים

כלכליים בלבד שהקצבה שניתן לשרוד ממנה איכשהו תקלקל את החינוך של הנכים שיכולים לעבוד. הרי כל איש חינוך היה דוחה את הטענה הזאת בצורה נחרצת, אבל לא התייעצו עם אנשי חינוך.
אנשי המספרים הללו לא מבינים כמה זה מפסיק להיות מובן מאליו לעבוד ומפסיק להיות טרחה כאשר לוקחים מהם את האפשרות הזאת. הם גם לא שמים לב שיש כל כך הרבה נכים שמוכנים לעבוד שנה בחינם ואחר כך שנים תמורת 3 ש"ח לשעה רק כי כושר העבודה שלהם לקוי מאוד. מוסר העבודה שלהם גבוה בהרבה ממוסר העבודה של אנשים בריאים לגמרי, וגם של כלל הנכים שהיו מוכנים לתת את הכל כדי שיוכלו לחזור לעבוד.

שלא נדבר על הנזקים מבחינת מערכת הבריאות והצפיפות בבתי החולים שהיו יכולים להרגע קצת אם פציינטים היו יכולים לרכוש את הכדורים שלהם ואוכל שמותר להם לאכול, והיו יכולים לישון בבית עם חלונות לא שבורים בחורף.

ועל אי האמון שנוצר כלפי נכים שיכולים לעבוד כאשר כופים על הרבה מאוד נכים שאינם יכולים לעבוד גם לנסות להתקבל לעבודות הללו.

ועל כך שלפעמים יש מצבי ביניים לאחר פציעה או לאחר התפרצות של מחלה כרונית שמונעת לעבוד, שאם היה ניתן לקבל טיפול ראוי אולי המחלה הייתה מתאזנת ואולי היה ניתן לחזור לכושר עבודה אפילו חלקי, אבל העדר הטיפול המזון ומחייה בתנאים שלא מספיקים בשביל כלב גוזלת מאותם נכים שעוד היה סיכוי בשבילם את הסיכוי לחזור לשוק העבודה אי פעם.
 

arana1

New member
יכול לספר מנסיוני האישי

שאני הייתי המון שנים חסר בית, נזרקתי מעבודה לעבודה ולא החזקתי מעמד בשום מקום עד שבסופו של דבר הבנתי גם את מה שאני מבין היום שלאוטיסטים אין באמת מקום בחברה,
אלא מה, מהרגע שגם הסביבה הבינה את זה וקיבלתי קיצבה (עלובה ומעליבה כמובן איך לא) ניתנה לי אפשרות מסויימת למצוא מחסה ומנוחה במידה שאיפשרה לי לגלות וללמוד דברים שטובים ויפים בעיני, אז למדתי כמה שפות תוכנה, לבד, עם עצמי, ותוך פחות משנה מצאתי עבודה, ואחריה עוד אחת, והרבה מאוד שנים התפרנסתי יפה מאוד וגם תרמתי משמעותית כמפתח תוכנה.

אז ה 2400 שקל המחורבנים האלה התבררו כהשקעה מאוד משתלמת כי מחסר בית עברתי להובלת פרוייקט שהכניס ומכניס עשרות מיליונים למדינה,
והכי חשוב, עבדתי בתנאים שלי, כאלה שמתאימים ל"לקותי", לבד עם עצמי ( אני שונא אנשים, איכסה פויה קקה) .

אין דבר יותר משתלם מלעזור לחלשים, אלא שכולם חושבים כמו בבונים, שרק החזקים מועילים ונותנים ורק מי שחזק שווה משהו ולכן חבל לבזבז את הכסף על החלש,
המציאות, וזה לא שיש אנשי חינוך או כלכלה או מדעי חברה שיודעים לקרוא את המציאות, מספרת לנו שהחזקים רק לוקחים, ודווקא החלשים יודעים לתת, הרי בדיוק בגלל זה כולם בועטים בהם
 
למעלה