אפליקציה ללוח תקשורת של חברת touch chat

borodache

New member
אפליקציה ללוח תקשורת של חברת touch chat

שלום רב,
אני מחפש משהו שיעודד ילד אוטיסט לדבר או אולי יקל עליו. מישהו מכם שמע על הלוח תקשורת הזה? הבעיה העיקרית בלוח תקשורת הזה היא שהיא מכריחה אותי לקנות טבלט של אפל + 1000 שקל על האפליקציה. מישהו יודע עד כמה היא עוזרת? מישהו מכיר אפליקציות/תוכנות דומות נוספות (בעדיפות לדברים שלא מחייבים טכנולוגיה של אפל)?
 

1smile11

New member
בקשר לשאלה

האמת שיש כמה מאות תוכנות של לוחות תקשורת ואם לא המון
מרבית התוכנות הטובות יותר "החכמות יותר" בוא נקרא לזה כך ממש כמו שאמרת הטאצ' טו צאט' עולות כסף אין לי ספק. אלו שאפשר לשנות להגמיש ולעבוד איתן וכולי וכולי. לשנות את הקול את התמונה. אבל לא כולן גם אלו שחינם ואלו שעולות כסף יש להם עברית וצריך לבדוק את זה.
אפשר לנסות להשיג אולי מחשב תקשורת. אם זה יעזור לו או יקל עליו. (מצ"ב הסבר על מחשב תקשורת http://www.health.gov.il/NewsAndEvents/SpokemanMesseges/Pages/21062015_1.aspx )
אפשר לנסות להשיג אייפד יד שנייה או אפילו לנסות להשיג מימון לפחות על האייפד וזה כבר יכול להקל רק המון.

באופן עקרוני לי יש אייפד, הוצאה כספית לא קטנה אבל לעניות דעתי ואני בטוחה ב99 האחוז ששלי בזמנו עלה הרבה בפחות מגאלקסי טאב כאשר רכשתי אותו,אני משתמשת בו המון, ויש עליו גם לוח תקשורת שעוזר לי ויש לו עברית שעולה לשנה בערך כמה מאות שקלים. אבל לא מגיע למחיר שציינת (אם תרצה את השם אשלח לך בפרטי) וזה ממש לא יקר כמו האפליקציה הנ"ל.

יש כמה אפליקציות שפיתחו ועוד יפתחו אני מאמינה שעוזרות לאנשים על הספקטרום חלקן עולות כסף וחלקן חינמיות בכל אופן.
השאלה יותר מה אתה מחפש,אייפד או גאקסי טאב? כי שניהם זה עולמות אחרים למדי. אני אציין שאין לי גאלקסי טאב אז אני לא ממש יודעת אלו אפליקציות יש שם מבחינת לוח תקשורת.

כמו כן, סמסונג הוציאה אפליקציה שעוזרת לאנשים על הרצף האוטיסטי היא עובדת על מספר מכשירים וטאבלטים שהם תומכים בהם היא חינם וללא עלות לכל מי שיש גוגל פליי וחשבון שם (יש לי את האפליקציה על הטלפון של סמסונג והיא נהדרת לילדים קטנים ,שוב זה תלוי ככה לדעתי מבחינת ההתאמה של התוכן אבל לדעתי כולם יכולים להפיק ממנה דברים נפלאים לא כתבת מהו הגיל של הילד שלך אז אין לי מושג אם זה יתאים לו או לא) קח בחשבון רק שהאפליקציה רק באנגלית ואין ממשק בעברית.ז"א שאפילו אין תרגום לעברית.
ושים לב שהאפליקציה שפותחה על ידם אין לה לוח תקשורת זה רק לשיפור קשר עין ועוד כמה דברים שכרגע ברחו מהזכרון שלי.


אם תמקד אותי מה אתה מעדיף יותר, או מה הכיוון שלך אוכל לעזור לך יותר,
ככה תמקד אותי שאוכל לדעת :)

מקווה שקצת עזרתי יותר :)
 

borodache

New member
המאפיינים הדרושים

תודה רבה על התגובה. ראשית ה"ילד" כבר בן 20. כמו כן דרושה אפליקציה בעברית בלבד. יש לי טבלט של סמסונג ככה שיהיה נחמד למצוא משהו בסמסונג במידה וצריך טבלט של אפל השקיע את הכסף ואקנה. אגב על איזה מימון בדיוק דיברת?

תודה מראש
 

1smile11

New member
מענה


חשבתי אם הוא ילד קטן אולי ווראייטי יוכלו לעזור לכם אבל אני רואה שהוא בן 20 כבר אז זה פחות רלוונטי הצעתי את זה כי הנחתי שהוא ילד קטן או נער מתבגר ואז אפשר לבקש את העזרה שלהם במימון.

לגבי גאלקסי טאב שהוא של סמסנוג כמו שציינתי אין לי ניסיון עם לוחות תקשורת שם כי אין לי מכשיר שלהם בבית יש לי רק טלפון ועליו מותקנת האפליקציה של סמסונג שפיתחו שאמרתי לך עליה.
היה לי עוד רעיון ללוח תקשורת חינם שאני מכירה שמתאים לאנדרואיד לסמסונג טאב אבל זה באנגלית וגם ההקראה היא רק באנגלית אז אני לא יודעת כמה זה יהיה לכם שימושי ובגלל זה גם לא הצעתי.

באופן כללי אם אתם מעוניינים באייפד רק לצורך המטרה הזאת,אז לא צריך הרבה גיגה אבל אם אתם רוצים גם לאפליקציות ולעוד דברים קחו את זה בחשבון
בכל אופן לי יש את האייפד ועליו יש לי את הלוח תקשורת שהוא בעברית מלאה כולל ההקראה כולל הכל ויש אפשרות לדעתי להוסיף עוד דברים פשוט עוד לא התעסקתי עם זה כמו חפצים או משפטים או ביטויים וזה ממש לוח תקשורת הכי טוב שיש שיצא לי לעבוד איתו עד היום כי חיפשתי לא מעט והוא המצאה ישראלית אני ממש מרוצה ממנו .(אפשר גם להוריד את זה לאייפון וזה עובד גם שם) או כמו שכבר המלצתי להשיג מחשב תקשורת זה אותו דבר רק במחשב.
מניחה שבטח כבר הרצת חיפוש בגוגל פליי בגאלקסי טאב לגבי לוח תקשורת והכי טוב זה היה טאצ' טו צאט'.

אפשר גם להכין ידנית אבל זה דורש גם המון זמן כסף והשקעה כי צריך שזה יחזיק לפחות כמה שנים כי לא תוכלו כול חודש להכין חדש פשוט להיות יצירתיים וזה יהיה רק לוח סמלים שהוא יוכל לגעת בו זה לא ידבר אליו או יהיה אפשר לכתוב בו אלא רק להצביע אם יש לכם באמת זמן מיותר הכי פשוט זה להכין אבל צריך להכין מאות אולי אלפים כי בשפה שלנו אין קיצורים ויש מלא מילים ואז אפשר לעשות להם גם ציור בנוסף אבל שוב החיסרון זה זמן פנוי השקעה וכסף היתרון זה שחוסכים לא מעט .
מצרפת עוד מידע בנושא לעיונך http://www.kolzchut.org.il/he/תקשורת_תומכת_וחלופית_(AAC)

תראה אם באמת יש זמן הייתי ממליצה יותר להכין אם אין ובלית ברירה נאלצים להשקיע אז לעשות עוד סיור וחיפוש בגוגל פליי על תת"ח טוב מלבד טאצ' טו צאט'
נסה לשאול חברים עם אייפד במה הם משתמשים ואיך זה עובד להם לצערי זה עסק לא זול

התוכנה שאני משתמשת בה היא עולה 100 שקל לשנה . היא כולה בעברית והיא כמו וואטסאפ כזאת ואפשר גם להקליד יש איורים וזה מקריא ואם הילד לא יכול להקליד הוא לוחץ על האיור וזה מוקלד האיור ומוקרא.
אפשר להתעסק איתה עוד חודש יש לי אותה קרוב לשנה ואני יכולה להגיד שהיא יותר מוצלחת מהנ"ל אף שלא ניסיתי אותה את מה שאמרת בגלל המחיר .
במחיר הזה שאתה משלם זה משמש כמה חשבונות לדעתי זאת אומרת שיכול לעבוד בעוד מכשירים גם. חבל שאין לי את היכולת לשלוח לכאן תמונות פשוט לא יודעת איך עושים את זה אבל שוב זה תלוי גם כמה אתה מוכן להשקיע וכו זה כבר עניין אחר

המון בהצלחה!
 

schlomitsmile

Member
מנהל
בקישורי הפורום (בתוך לשונית 'כלים ומידע' שלמעלה) יש סעיף
'שימושי מחשב' ובו מידע רלוונטי.
 

borodache

New member
שימושי מחשב בכלים ומידע

מצאתי את "כלים ומידע", אבל אני לא רואה שום "שימושי מחשב" ב"כלים ומידע".
 

schlomitsmile

Member
מנהל
ב'כלים ומידע' יש קישורים
צריך להכנס לקישורים ואז לבחור בסעיף 'שימושי מחשב'.
 
למעלה