אני לא מסתדר עם אף אחד ואני מרגיש שאף אחד לא אוהב אותי

Himmelfarb

New member
אני לא מסתדר עם אף אחד ואני מרגיש שאף אחד לא אוהב אותי

ומוכן לקבל אותי כמו שאני.
 

1smile11

New member


אני מבינה אותך ממש הרגשתי ככה הרבה זמן בבית ספר
יש לך תחביבים?אולי שווה לנסות לחפש אנשים אם אותם תחביבים כמוך
בטוח אולי יש קבוצות בפייסבוק או משהו של אוהבי תחביבים או נושאים שאתה אוהב או מדברים עלייך ואז תרגיש פחות לבד
אולי ללמוד או לבחור תחביב חדש?
אולי ללכת ללמוד משהו שמעניין אותך?שיכול לפתוח לך דלת להכיר עוד אנשים

ואל תהיה שלילי בטוח יש אדם אחד שאוהב אותך כמו שאתה ומקבל אותך גם אם הוא לא מראה את זה.

אבל אם תכוון אותי אולי אעזור יותר
 
מזה עוזר אם הם אוהבים ולא מראים ?

אף פעם לא הבנתי מה עוזר שאהבים אותך אבל לא מראים ואפילו מראים להפך, אז מזה שווה ? לא יכול לקבל את זה אהבה צריך להראות אחרת זה לא שווה, אני בטוח שטבי אוהב אותי אבל הוא מעולם לא הראה לי חיבה הכי להפך אז מזה עוזר לי ? הכי להפך כי יותר מסכל כי אם הוא היה שונא והייתי חושב ככה לא הייתי מצפה אבל בגלל שהוא אוהב ולא מראה אני מתוסכל ומנסה שיראה לי אהבה, לכן לא זה לא טוב ולא מעודד בכלל ..
 

1smile11

New member
בקשר לשאלה שלך

יש אנשים שאוהבים אנשים אבל הם לא יודעים איך להראות את החיבה הזאת או את האהבה הזאת אבל זה לא אומר בפירוש שהם לא אוהבים אותך.
אולי פשוט הם לא יודעים או אין להם את הכלים איך באמת להגיד את זה או להראות את זה מפורשות את הדאגה שלהם
יש אנשים שגם קשה להם להביע את זה רגש או אהבה אבל זה לא אומר שהם לא מרגישים או אין להם רגשות גם אם הם לא יכולים לבטא במילים זה לא אומר כלום אליהם לדעתי

תראה גם אותי שנאו בבית הספר מאוד אני מודה אף פעם לא אהבו אותי תמיד הייתי שקופה וזאת שלא סופרים אותה בכלל כל ה12 שנים אפילו למסבות לא הוזמנתי שלא היו חלק מבית הספר, גם לנשף י"ב אף אחד לא הזמין אותי, אבל מצאתי חוגים ואנשים שהקיפו אותי ואני אותם שמקבלים אותי כמו שאני ואוהבים אותי וכן הם גם יודעים שאני על הספקטרום ואנחנו בקשר מעולה , משהו שהייתי טובה בו מאוד
אתה צריך למצוא איזה תחביב טוב שאתה מעולה בו ולמצוא אנשים שגם להם תחביבים דומים לך ואז אתה תראה שזה לא ישנה אותך כלום כאילו אני מקווה שהבנת לאן אני חותרת
לי למשל היה לי כמה תחביבים שהיום אני פחות אוהבת אותם בכל זאת אני לא ילדה בכיתה ז' ודברים הולכים ובאים עם הזמן. אבל למרות זאת אני משתדלת לשמור איתם על קשר הדוק.
וכל יום אני עושה משהו אחר.
האמת שאני ממליצה לכל אחד את זה זה עושה טוב תנסה גם אתה את זה פעם אני חושבת שזה מאוד עזר לי בתיכון שלא ספרו אותי בבית ספר
אני משתדלת כל יום לעשות משהו אחר למען עצמי וחוג אחר

ד"א, פעם היה לי מאוד קשה להבין שלאנשים אכפת ממני אלו שקרובים אליי מאוד ושהם דואגים לי ולא אמרו לי את זה במילים מפורשות שהם דואגים לי ואז כשהבנתי את זה אז הבנתי שכל הזמן הם דאגו לי ושאלו לשלומי גם אם לא אמרו את זה מפורשות אם יש לך כמה חברים טובים ממש bff והם כנים איתך וההפך אתה איתם תשאל אותם הם יגידו לך את זה אני בטוחה
 
כן אני יודע את מה שאת אומרת

אבל אני טוען דבר קצת שונה שאדם כזה אכן אוהב אותך אני מסכים זה מה שאני אומר .אבל אתה עדיין מתוסכל מזה שהוא לא יכול להראות לך אהבה וזה לא משפר את מצב הרוח ואתה נכנס לדיכאון כי הוא לא יכול להראות אהבה, למשל אבי לא יודע להראות אהבה אבל הוא מאוד אוהב אותי ללא מילים ללא מחמאות ללא כלום, וזה עדיין קשה לי מבינה ? כאלו אני מקבל את מה שאת אומרת ואצל אספים זה הכי בולט גם אני ככה. אני לא יודע ממש להראות חיבה ואני הכי אוהב, אני רק אומר שזה קשה מאוד ועדיף לדעת להראות אהבה גם אם לא באופן מקובל ,באופן כללי אני נוטה להסכים איתך שזה שלא מראי זה לא אומא שלא אוהבים אני לא טוען אחרת. אני רק טוען שזה לא משנה את הסוכל לפחות לא בשבילי .

ואני לא אומר שהם רעים או לא אוהבים או מבקר אני רק אומר שלילד או לאדם זה מאו קשה שלא מראים לו אהבה מפורשת, לי זה מאוד כאב בתור ילד וזה מלווה אותי עד היוםם .
 

1smile11

New member
על זה אני מדברת

יש אנשים שקשה להם לאמר אני אוהב אותך לצורך העניין אולי יש כאלו שיותר ופחות אבל בהחלט זה לא אומר שהם בעלי רגש או יכולת להביע אותם.
אם חשוב לך והוא קרוב אלייך בקש ממנו שיראה לך את האהבה שהוא חש או את הדאגה כלפייך (אתה יודע שגם חיבוק ולו הקטן ביותר נחשב למשהו של ידידות אהבה קרבה ודאגה) ככה כדי שתדע.
או שהוא לא יודע להראות כי אין לו את הכלים או שהוא לא יכול או שבשבילו צריך המון מאמץ בדיוק כמו שבשבילנו לפתוח שיחה עם אדם זר שהרגע הכרנו דורש הרבה מאמץ אתה יודע למצוא את המילים הנכונות.
ואם זה מפריע לך ואתה רוצה שיראה לך אהבה והוא לא יודע אז תלמד אותו תקח את זה על עצמך אפילו זה יכול להיות לא פחות חשוב ומצד שני יראה גם על אהבה.

בטח שמבינה,יש מצב שהוא גם כמונו כי אנשים על הספקטרום נורא מתקשים עם רגשות מחמאות ודרך להראות אהבה (הכל ברוח טובה )
ולקרוא הבעות פנים או להחמיא לבן אדם..
אתה יכול ללמד אותו או להשלים את זה שהוא אוהב אותך אבל אין לו את הכלים להגיד אתזה ולהראות את זה ואפילו לתת לך . אבל זה לא אומר שהוא לא אוהב אותך אלא להפך.אצל אספים זה מאוד בולט.בן היתר.
גם לי מאוד כאב בתור ילדה אני מבינה אותך גם בבית הספר לא אהבו אותי והייתי בתחתית של המעמד החברתי וככה הרגשתי עד היום האחרון בבית הספר אבל מצד שני הקפתי את עצמי בחברים שרכשתי בחוגים שהיה להם מאוד אכפת ממני שאהבו אותי ובהתחלה לא הבנתי אבל אז אמרתי להם והם הסבירו לי והבנתי כמה אכפת לי מהם

לכן ייעצתי לו למצוא תחביבים, עיסוקים,חוגים בנושאים שהוא אוהב כדי לחבר אותו וכדי שיכיר עוד ועוד אנשים וככה עם הזמן הכל יסתדר.
 
הוא לא יכול ללמוד או לא רוצה

אני לא חושב שיש לי יכולת או רצון לשנות את זה אני יקבל אותו איך שהוא אפילו שזה קשה, ורכן זה לא אומר שאין להם רגש או הם פחות רגשים אני מסכים. אני רק מתאר את החוויה של ילד ואת התסכל ,קיצור אין לי מחלוקת איתך אני מסכים .
 

1smile11

New member
גם אני מסכימה איתך

כי אתה אומר את האמת בתכלס.
לגמרי מבינה אותך.
או שהוא לא יכול או לא רוצה זה בחירה שלו ולצערי אי אפשר להכריח אותו
האמת שאתה יכול אם תאמין בעצמך.
 
אני גם לא רוצה להכריח אותו

כל אחד והדרך שלו אני לא כופה על אף אחד אבל זה עצוב זה כן ... ואני משדל לאמין בעצמי אבלויש לי הרבה רגשי נחיתות
 

schlomitsmile

Member
מנהל
הרגשה קשה מאד

האם אתה אוהב מישהו?
מה כוונתך ב"לא מסתדר עם אף אחד"- אתה רב עם כולם?
&nbsp
ומה דעתך על הרעיונות שאנשים העלו בשירשור הקודם שלך?
 
כולם אוהבים מי שהוא

אפילו הכי פסיכופת אוהב אנשים אין דבר כזה ללא אהבה אפילו נאצי זה שאין ישום של אהבה או נגעיה בה זה ברור לאף אחד אגב, אבל עדיין האספי אוהב יותר באופן ממוצע מאנשים פחות רגשים לכן הוא הכי סובל מזה שלא מקבל אהבה בחזרה ...
 

schlomitsmile

Member
מנהל
לפעמים בנאדם מקפיא את לבו כדי לא לכאוב כ"כ, ואז גם אינו אוהב
 
כן אבל עדיין יש בו אהבה

גם א היא מטושטשת אני מסכים שיש עניין של קהון חושים אני סובל מזה אגב , אבל אני בטוח שיש בי אהבה .אפילו שאני לא יודע להגדיר או חווה אותה ממש מבינה ? כאלו נכון שיש קפאון אבל עדיין קיים אהבה בכולם לפחות בעיני .
 
למעלה