התנהגות מינית מסוכנת אצל חולה אספרגר

חסוי 29

New member
התנהגות מינית מסוכנת אצל חולה אספרגר

האם מעשה של חולה אספרגר ( עם מעט קווים סכיזופרניים ) של קיום יחסי מין עם נערת ליווי ללא קונדום ברצון ובמודע היא סיבה לאישפוז פסיכיאטרי ? האם רצון מצידו לעשות זאת שוב היא סיבה לאישפוז פסיכיאטרי ?
 

schlomitsmile

Member
מנהל
אולי אתה חולה, אבל אספרגר (ואוטיזם בכלל) אינו מחלה
מאמינה בהגדרה עצמית, אז אם אתה מגדיר עצמך חולה,
יתכן שאתה צודק
אבל המחלה לא יכולה להיות אוטיזם/אספרגר כי זו אינה מחלה.
&nbsp
בגלל מעשה חד-פעמי לא מגיעים בד"כ לאישפוז כפוי
אבל אדם שמהווה סיכון לעצמו ו/או לסביבתו
עלול למצוא עצמו מאושפז גם בניגוד לרצונו.
אולי כדאי לך לטפל במחלתך לפני שתגיע לזה.
 
הוא לא חולה הוא מאוד מוזר

כמו הרבה אספים אני רואה בו התגלמות האספיות האותנטית , אני כאמור לא ממש מדבר כמו אספי או מוזר כמו אספי לפחות לא בכתב, עליו אפשר לראות ישר שהוא חריג, וזה מוצא חן בעיני, חסי מוצא חן בעיני ואמרתי את זה לא מעט , אני אבל מסכים עם הגדרה של אוטיזם כלא מחלה אלא הגדרה עצמית וכו , וכן העניין של האשיפוז הכפוי זה מאוד נכון ומדיוק זו הגדרה, בתור אחד שאושפז בכפייה על אלימות קשה כמו ניסיוניות רצח וכו ככה אמרו לי, שאני לא יציב ומסוכן לכן מאושפז בכפייה , לכן זה מדויק .
 
מה עשית לה ? אונס ?

אנסת אותה מין לא כפי שקבעתם ? אתה צריך לפרט יותר, אבל יענה לך באופן כללי בתור אחד שאושפז במחלקות הכי סגורות וגם כלא וכו, אם אתה עשית דבר נגד רצונה אז כן יש אפשרות לאשפז אותך בכפייה כי עברת עבירה בגלל שאתה לא בחזקת עצמך כלומר לא " נורמאלי " לא יכנסו אותך לכלא אלא לאישפוז זה יכול להמשך שבועיים האשיפוז זה הרגע בו אתה יכול לבקש לצאת ( תביא עורך דין טוב שיעזור לך כמו שאני עשיתי ) או עד שנה אפילו יותר, זה לא כמו פעם הרבה שנים, אין תקציב רק במקרים מאוד קיצונים או בשער מנשה יש מקרים כאלו ,קיצור עצם היותך חריג מקנה לך יכולת להתחמק מעונש רציני, אז אם פגעת בה אל דאגה לכלא לא תיכנס וגם לא לאישפוז ארוך מידי, ובגלל שאתה אוטיסט כנראה יכנסו אותך למחלקה יעודית אז אל דאגה לא יקרה לך כלום, זה מה יש לי לומר לך .
 

alona 27

New member
לדעתי הוא חייב לדווח על זה לנשים שיצא איתן בעתיד

גם אם הוא נבדק ואין לו איידס עדיין יש הרבה מחלות מין אחרות שאפשר להידבק בהן שלא את כולן בודקים בקופת חולים, ויש גם את וירוס הפפילומה שהבחורה יכולה להידבק ממנו גם אם תשכב עם הבחור עם קונדום ואפשר לקבל מזה סרטן צוואר הרחם, ההמלצה במצב כזה שנדבקים בוירוס הפפילומה היא התנזרות למשך תקופה ארוכה.
אני לא יודעת איזה זונה הסכימה לשכב איתו בלי קונדום, אבל זונה שמסכימה לשכב בלי קונדום איתו תסכים לעשות זאת גם עם אחרים ויש סיכוי גבוה שיש לה מחלת מין.
 

חסוי 29

New member
הזונה ששכבה איתי בלי קונדום

היא אמרה לי 100 פעם גם לפני האקט וגם לאחריו שאין לה מחלות ושהיא נבדקת אחת לתקופה בקופת חולים ושהיא רק איתי שוכבת בלי קונדום.
 

alona 27

New member
שמעתי על הטיפוסים האלה הם אומרים את זה לכולם

אסור להאמין. נכון, בחורות לא יאהבו את זה שהיית אצל זונה, אבל אם היית אצל זונה מבלי להשתמש בקונדום יש הרבה מחלות מין שיכול להיות שנדבקת בהן, הבחורות שתצא איתן יהיו חייבות לדעת את זה ואתה תצטרך להידבק באופן פרטי בנוגע לכל המחלות האלה.
לדעתי לא לספר ששכבת בלי הגנה עם זונה זה פי 10 אם לא יותר גרוע מבחינה מוסרית מאשר אם רק שכבת עם זונה.
 

חסוי 29

New member
רוב הסיכויים שלא חטפתי אף מחלה

אז אתה אומר שלא לפחד שאיכשהו החברה שלי לעתיד תגלה את זה שהייתי אצל זונות ?
ואגב תתפלא, שאלתי בפורום איידס של תפוז שהיה ויהייה לי איידס אני אפילו יוכל לקיים יחסי מין ללא קונדום ללא חשש שאדביק את החברה באיידס, שזה לא כמו בשנות ה- 90 שחולי איידס היו מחוייבים ללבוש קונדום... מה דעתך על זה ?
 

alona 27

New member
אל תהיה כל כך בטוח

1. לפי מחקר ששמעתי עליו בערוץ הבריאות לחמישית או רבע מהאוכלוסייה יש איזשהי מחלת מין. אז שדווקא לזונה ששוכבת בלי קונדום לא תהיה? זה מגביר מאוד את הסיכוי של גבר ששוכב בלי קונדום ועוד עם זונה ללקות במחלת מין כלשהי.

2. המנטליות שלך של "רוב הסיכויים שאין לי כלום למרות ששכבתי עם זונה בלי הגנה" עוד יותר מסכנת אותך, אותה מנטליות שמאמינה שהיא קראה שאיידס יותר לא מדבק ואפשר לשכב עם חולות איידס בלי סכנה, דבר שאף אחד אף פעם לא התכוון להגיד לך, בוודאות.
(יש כדורים מסוימים שהם מסוכנים אבל לא כמו איידס שאם הנשא נוטל כל יום יוכל להפחית את הסיכון של הפרטנר להידבק ממנו במקרה שחלילה הקונדום ייקרע, אבל זה לא אומר שמי שנוטל את התרופה בקביעות לא יהיה מדבק בכלל)

3. זה לא קשור לזה שהבחורות צריכות לדעת על הסיכון המוגבר. אתה בטח תגיד להן גם משהו שישמע כמו אין לי ניסיון ואף פעם לא היתה לי חברה הן יחשבו שהן הראשונות שלך אולי אפילו הבחורה תחשוב שהיא הראשונה שהתנשקה איתך בתור בחור עם אספרגר שהן מלמדות אותו הכל במיטה. וזאת הטעייה.
יש אפילו סיכון מוגבר בלשכב איתך, ואי אפשר להסתיר מהן את זה. שכל אחת תעשה את השיקולים שלה.
 

חסוי 29

New member
את טועה

אני יגיד לחברות שלי לעתיד שעשיתי סקס חד פעמי עם כמה בחורות, אני רק לא יגיד ששילמתי לאותן בחורות כסף על הסקס, לדעתי זה לא כזה חשוב אם זה סטוץ בחינם או סטוץ תמורת כסף, לא כך ?
ובלי קשר אני כבר לא בתול ויש לי נסיון דרך הזונות
 

חסוי 29

New member
זה הדבר היחידי שמטריד אותי

אני לא פוחד מאיידס או ממחלה סופנית כרונית ( חסרת טיפול ) אחרת אלא שאם אחטוף מחלה כזו אצטרך לקיים יחסי מין עם קונדום בלבד!
כי קיימתי עד עכשיו רק פעם אחת יחסי מין ללא קונדום וגם זה היה לא יותר מ-5 דקות.
 

alona 27

New member
זה ממש לא קשור, גם אם המין היה קצר עדיין אפשר להידבק באיידס

ואתה מוזמן לשאול בפורום סקסולוגיה. בכלל אני רואה שיש לך הרבה בורות בעניין של מין מוגן ומחלות. אתה צריך לעבוד על זה בשביל הביטחון שלך.
 

חסוי 29

New member
אבל כמעט אף בחורה לא תאהב את זה שהייתי אצל זונות

ובעיקר לא האספרגריות - יש לי תסמונת אספרגר
 
למעלה