המיניות של האספרגריות

חסוי 29

New member
המיניות של האספרגריות

אני בן 29 עם תסמונת אספרגר. לאחרונה בדקתי נכונות של אספרגרית בת 37 לקשר רציני עימי והיא ניתקה איתי כל קשר עוד לפני שנכנסו למיטה בגלל שאולי קצת לחצתי אותה על סקס לפני דייט רביעי ובגלל ששאלתי אותה אם עם האקס שלה היא השתמשה בגלולות בלבד או גם בקונדום.
ההורים שלי כיוונו אותי לנסות קשר רציני עם אספרגרית כי רק אספרגרית לטענתם תקבל אותי כמו שאני. לאחרונה הם עלו על הנקודה המוזכרת בספרי המחקר שאספרגריות לא אוהבות מגע. האספרגרית הזו שיצאתי איתה לדעתי גם לא הייתה אוהבת שהייתי מחזיק לה את היד או שם את היד שלי על הרגל שלה או על הכתף שלה, למרות ששלחתי לה ידיים לאיברי הגוף האלה שלה רק במקרה.
אני בחור עם אספרגר שאין לו בעיה עם מגע וחיכוך גוף בגוף, חוץ אולי , סלחו לי על ההתבטאות, לשכב עם בחורה ממוצא אתיופי. רציתי לשאול האם אספרגריות באמת לא אוהבות מגע ? נרתעות ממגע ובטח מיחסי מין ? האם רובן בתולות עד גיל מאוחר ובעצם גם בתולות כל חייהן ?
ואם כן, אז מה אני אמור לעשות ? לנסות קשר רציני עם בחורות ללא לקות, בתקווה שאחת מהן תכיל אותי עם כל הקשיים שלי, למרות שהסיכויים שהיא תכיל קטנים מאוד ( כך לימדו זאת אותי הוריי )? לנסות קשר רציני עם בחורות עם לקות אחרת, מוגבלות אחרת שרק קרובה לאספרגר אך לא בדיוק אספרגר ? בחורות סכיזופרניות למשל שאני ישלים אותן והן ישלימו אותי ?
 

חסוי 29

New member
הוספה

1. האם כששני בני הזוג הם אספרגרים הם נכנסים למיטה רק אחרי דייט 20 ?
2. אני באמת מקווה שאני לא במבוי סתום. אם לא אוכל לקיים מערכת יחסים עם אספרגרית וגם לא עם בחורה רגילה, אז עם מי ?
 

חסוי 29

New member
תוספת אחרונה ודי, סליחה על ההצפה

האם ההורים של האספרגריות מגוננים עליהן יותר מדי ? סלחו לי על הביטוי, כאילו הן ילדות בנות 5 ?
 
אוהבות מאוד מאוד מגע

אפילו יותר מנטיו"ת אני הייתי עם הרבה אספיות גם בקשר מיני ובכלל בקשר והרבה מהם אוהבות מאוד מגע, אבל בצורה אולי שונה, כנראה הלחצת אותה וזה שהיא לא רצתה איתך זה לא אומר שהיא בכלל לא אוהבתת מגע כנראה לא איתך ברגע זה או בכלל, בכללי אני מציע מאוד ללכת עם אספיות הן נפלאות בעיני ויש בניהן נשים מאוד מאוד יפות וחכמות ורגישות בטח יותר מהנטי"ת הממוצעת .
 

schlomitsmile

Member
מנהל
אף אדם לא רוצה לתת שרותי מין, להיות חפץ לסיפוקו של אחר
שזה מה שאתה ככל הנראה מחפש
(באמת מקוה בשבילך שאתה מחפש יותר. מכל מה שכתבת כאן עד היום,
כל הודעה ללא יוצאת מן הכלל, זה נראה ככה).
יש אנשים שנפגעו רגשית ו/או מינית ולכן מוכנים לעשות זאת
- לא רוצים, אבל מקבלים על עצמם להיות שפחות/עבדי מין-
ואתה מאלה שניצלו את פגיעותם.
בלי קשר לחיווט נוירולוגי, א"סית/נ"טית/א"אית
אף אחת שאינה פגועה לא תסכים להיות עם מישהו שמתייחס לנשים, אליה, כמוך.

אם בכ"ז אתה מחפש מערכת יחסים עם אשה ולא סיפוק מיני בלבד,
מציעה לך להתחיל מאיזושהי עבודה עצמית,
בעצמך או בעזרת מישהו, אולי איש טיפול,
על יחסך לנשים ואולי יחסך לאחר בכלל.
 
מסכים אבל לא חובה קשר זוגי

כלומר יש נשים שמחפשות קשר רק למין והן לא זונות זה מאוד נפוץ ,אני הכרתי נשים כאלו כלומר זה נקרא יזיזה את מבינה ? כאלו היא לא חברה שלך אבל יש קשר כזה שאתה מזיין אותה, לחבר שלי היו הרבה כאלו וזה לא אונס ולא ניצול כי הן בוחרו בזה ולא עברו כלום, כאלו מה נראה לך אנחנו חיים לפני אלף שנה ? כאלו די יש נשים שמתות על סקס לא מחיובות ומחפשות את זה מאוד וגישות כמו שלך הן פרמטיביות ,אישה היא לא מלאך תמים וחמוד היא מאוד מאוד מינית לפעמים ואפילו יותר מגבר, לכן הגישות שלך הורסות כל מה שיפה, לא חובה אהבה זה לא ככה אולי בעינך, אבל מין שמבוסס על כבוד וערכה ולא ללכת לזונות כי אני גם חושב שזו דרך פחות טובה כמוך, אלא לפתח מערכת

לא תלותית עם אישה שמוכנה רק מין, יש אתרים כאלו ,ואם חסוי רוצה שיגש אליהם, אגב מלאמלא נשים נציעו לי סקס ללא קשר לאהבה כלפי ( הייתי נער מאוד מאודמאוד יפה ושרירי והרבה נערות התלהבו ממני ) אני לעולם לא יזמתי מין הן באו עלי, ושוב ללא אהבה כי מי שאני מאוהב בה אני לא יכול לגעת בה לכן אם לא הייתי הולך איתם כנראה הייתי נשאר בתול לנצח, לכן חסוי לא רע ואין בעיה איתו,

זה מאוד טבעי בעיני לא צריך לבטל את התשוקה, אלא לא ללכת לזנות שזה אכן ניצול ואכן עברו גלוי עריות או פגעיה אחרת גם מינית בילדות וסתם התעללות מהורים, אלא לאישה שרוצה גם כמוהו מין ורק מין מה הבעיה ? את חיה לפני אלף שנה ?מה הקטע שלך ? צדקנות זה לא מוסר זה הפך, קיצור חסוי חפש באתרי סקס מין זה הכל חפש אישה וצא להרפתקה ואולי בסוף תאהב אותה ,ואין דבר נעלה יותר ויפה יותר מסקס מאהבה אני מקנא במי שיכול מי שאני מאוהב בה אני משותק לגמרי ומת לגמרי ואפילו לדבר איתה אני מתקשה אני בכלל בישן בצורה יוצאת דופן ואם לא היו פונים עלי הקשר היחיד שלי עם אישה היה עם אמא ודודות ואחותי וממש הייתי רוצה שזה היה אחרת ממש מפלל לזה אבל אני מפחד פחד מוות מנשים בעיקר מכאלו שאני מאוהב בהן ..
 

schlomitsmile

Member
מנהל
גם יזיזה היא אדם, הוא מתייחס לנשים כחפצים, כשפחות מין שלו
לכן אף אחת לא תרצה להיות איתו גם בתור יזיזה
 
לא יודע אולי

אני לא חש ככה אני רק מבין שהוא רוצה מין אז הצעתי לו שילך עם נשים שזה רק מה שמעסיק אותם . ולא ינזה לפתח זוגיות כי הוא לא מחפש מעבר, לא יודע אם הוא רק מחפיץ, בהחלט יש בו אלמנטים של החפצה אני מסכים אבל יש מעבר אני חושב .. לא בטוח אבל ככה מרגיש .
 

alona 27

New member
נשים גם בדרך כלל שוכבות בפעם הראשונה רק עם גבר שהן בקשר מאוד

רציני איתו, ולנשים עם אספרגר יותר קשה למצוא קשר רציני, לכן אולי זה מגיע בגיל מבוגר יותר.
 
למעלה