משרד הבריאות או משרד הרווחה

joyy

New member
משרד הבריאות או משרד הרווחה

שלום אני בן 32, מוכר בביטוח לאומי, ומקבל שירותים דרך משרד הבריאות. היות ויש לי גם הפרעה נפשית(סכיזופרניה) וגם הפרעה תקשורתית(אוטיזם בתפקוד גבוהה) לפי פסיכאטר, עלתה האפשרות שלי לקבל שירותים דרך משרד הרווחה והיחידה לאדם עם אוטיזם. השאלה שלי האם כדאי לי לעבור ולקבל את השרותים ממשרד הרווחה או להישאר בסל השיקום של משרד הבריאות? אני חייב לציין שהומלץ לי ע"י עובדת סוציאלית ברווחה במקום מגורי להישאר במשרד הבריאות שכן שם השירותים טובים ורבים יותר.לעומת זאת, הפסיכולגית שלי טוענת שדווקא כדאי לי להיות מוכר במשרד הרווחה כי שם אמצא אנשים שדומים לי וארגיש בקבוצת השווים וכך גם השיקום שלי יהיה יותר טוב וארגיש יותר טוב.
רציתי לשאול מה דעתכם כדאי לעשות? האם למישהו מכם גם יש אבחנה כפולה או מכיר מישהו כזה?
 
גם אני ככה אותו דבר

וגם לי עושים בעיות אין לי מושג מה אפשר לעשות ,אמרו לי שאני צריך עבור איבחון לאיפה אני יותר קשור ,להפרעה פסכוטית או " להפרעת תקשורת " קיצור באותו דבר כמוך .. אין לי תשובות מצטער .
 

joyy

New member
תודה על התשובה

האם עשית אבחון פסיכולוגי כדי לדעת אם שייך לספקטרום?אם כן איפה ובאיזה גיל?
 

joyy

New member
תוספת למה שכתבתי

במידה ואני הולך על משרד הרווחה נאמר לי כי אני צריך אבחון פסיכולוגי מקיף ועדכני לגבי שייכותי לספקטרום. אבחון פסיכאטרי כבר קיים לי משנים קודמות לכן אין צורך באבחון פסיכאטרי.
אני עכשיו נמצא בהמתנה לאבחון בבית אחד ונאמר לי שההמתנה היא כשלושה חודשים.האם אתם מכירים פסיכולוגים/פסיכאטרים נוספים שעושים את האבחון הנ"ל בזמן המתנה יותר קצר באזור השרון/מרכז? אני גר ליד כפר סבא.
 
למעלה