השבוע התחיל להתרחש הנס שברקן מצפה לו

השבוע התחיל להתרחש הנס שברקן מצפה לו

כשברקן התחילה את המופע שלה היא דיברה על לשנות את החשיבה של האנשים האחד כלפי השני ,
שאנשים יוכלו לחיות בסבלנות ובסובלנות כלפי השוני - מצד אחד השוני של עצמם ( הפער בין מה שהם רוצים עבור עצמם לבין מה שהם מצליחים לעשות בפועל)
ומצד שני השוני של האחר ( יפה, מכוער, שמן, אוטיסט, הומו, בעל פיגור התפתחותי, עיוור..... )
השבוע התחילה להתקבץ המיוחדת לקבוצה קוראים ק.מ.ח ומי שאחראי להתארגנותה הוא אפיק סופיר, נער עיוור בן 17.5 שבפגש בפייסבוק את הפירסומים של המופע ומאז הוא עוזר לברקן וגם ברקן עוזרת לעזור לו.
הוא עוזר בשיווק, הוא מגיע ביום המופע ומרגיע את ברקן בזמני הצפה ובעיקר יודע להכיל בלי שיפוט את "זמן ברקן" והיא עוזרת לו, נותנת יד כשצריך לעבור פיסית מקום, עוזרת בהכנת העבודה באנגלית לבית הספר השייך ל"זמן עולם" השבוע הוא היסד את קבוצת ק.מ.ח ומתחילה להתארגן קבוצה ששמה למטרה להכיר את השוני .... ולהסכים לשונה, ולהשריש את העובדה שבעצם כולנו שונים ובכך הריי כולנו שווים. כרגע יש מספר קטן של אנשים בקבוצה הזאת אנחנו מתחילים להכיר, להבין את הקשיים הצרכים והטעויות האחד של השנייה בסבלנות ובאהבה טבעית ופשוטה ..... סתם כי בא לי לשתף .... שיהיה לנו בהצלחה .
ולסיכום תקשיבו לשיר שברקן הקליטה לפני כחצי שנה כשרק התחיל המופע לרוץ. שיר שמופיע בדיסק מדהים שברקן הפיקה , מילים לחן והכל באילתור מלא .
 
הלינק לשיר משום מה לא עלה מעלה אותו שוב

ורציתי גם לומר שכמובן כל מי שמתעניין להיות חלק מהקבוצה, להיות בין מתחילי השינוי כמובן מוזמן זה דיאלוג מאוד מעניין ומאוד אפקטיבי ... לפחות לדעתי .

 
האם את יכולה לפרט מה את רואה באמירה על השקר

שניראה לך מאוד עצוב, אולי אני אראה משהו שלא ראיתי ? תודה
 
למעלה